Luni, 7 septembrie

14 4 0
                                    

Acum mă îmbrac pentru şcoală.
În casă e mare nebunie. Mama ne pregătește senvişurile, tata pregătește maşina, sora mea Sophie a dat şifonierul peste cap, deoarece nu ştie cu ce să se îmbrace, Kenay şi Philip nu stiu cu ce parfum să se dea pentru a atrage fetele la şcoală, Monica nu ştie ce carte de Harry Potter să o ia pentru a se mândri ca ea citeşte aşa ceva de înainte să înceapă şcoala, iar Daria s-a încuiat singură în cameră.
Eu stau liniştit, iar după ce m-am îmbrăcat, devin "eroul" familiei. Mă duc înainte la Daria, fiind un caz mai dificil.
Primul pas: Mă duc la mama şi îi cer un pachet de biscuiți Tim-Din, preferații ei.
Al doilea pas: Bat la ea la uşă şi îi spun că i-am adus biscuiți Tim-Dim.
Al treilea pas: Mă primeşte în cameră, iar apoi stă în continuare foarte speriată, dar eu o domolesc cu sfaturile mele de frate.
CAZ REZOLVAT!
Acum urmează Sophie.
Primul pas: Mă uit în şifonierul ei răvășit, şi aleg o rochie superbă de culoare mov, cu perluțe.
Al doilea pas: Când ea admiră frumoasa rochiță, îi fac ordine rapidă în şifonier.
CAZ REZOLVAT!
Urmează frații mei, Kenay şi Philip.
Primul pas: Încerc toate parfumurile la repezeală şi îl recomand pe cel mai frumos parfumat.
CAZ REZOLVAT!
Acum, Monica.
Primul pas: O întreb câte volume sunt cu Harry Potter, iar ea îmi dă răspunsul.
Al doilea pas: O întreb care număr de la 1 la 7 este preferatul ei. Ea îmi răspunde, iar volumul acela îl va lua.
CAZ REZOLVAT!
Acum este mama.
Primul pas: Îi spun ingredientele noastre preferate.
Al doilea pas: Îi spun câte felii de pâine să taie, în timp ce eu aranjez ingredientele.
Al treilea pas: Așezăm sendvişurile în cutiuțele de pachețel.
CAZ REZOLVAT!
Şi acum, tata:
Primul pas: În timp ce curăț gumele de mestecat pe care le lipim pe scaune, el curăță suprafața maşinii.
Al doilea pas: El dă cu aspiratorul, iar eu fac ultimele retuşări.
CAZ REZOLVAT!

Jurnalul unui pui de găină Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum