M-am sculat şi mi-am făcut un duş. Mă duc repede la bucătărie şi văd într-un castron mare multicolor, "Castronul curcubeu", un semn al familiei, al familiilor unite, fiind o tradiție ciudată a zonei. Acolo erau dulciurile mele şi ale Sophiei, de ieri, de la paradă. Până la urmă, avem dublu, o porție perfectă pentru fiecare. O poftă crudă mi-a venit din burtă, încât m-am apropiat de masă din ce în ce mai mult, până când am ajuns față în față cu o bomboană de caramel. Dintr-o dată, mama apare din senin.
-Pentru la prânz, la desert. Vrei să nu mai ai desert?
Aşa, m-am trezit la realitate. M-am dus în frigider şi acolo mă asteptau iaurtul şi biscuiții cu fulgi de ciocolată. Eram lihnit. Am mai cerut şi o a doua porție. A fost delicios!
Mă duc în cameră, chiar la momentul potrivit. Mă suna Emily.
-Hei Max! Ce faci?
-Bine, tu? Cum de te-ai sculat aşa de dimineață?
-Obişnuința...ăăă...să trecem la subiect. O să-o sun şi le Neo, dar întâi te întreb pe tine. Ce zici, ieşim afară?
-Stai să o întreb pe mama. O să te sun înapoi. Pa!
-Pa!
Mă duc la mama şi o întreb dacă pot ieşi afară. Ea a acceptat propunerea. Îmi iau telefonul şi o sun pe Emily.
-Emily, mă lasă!
-Bravo! Ne întâlnim la stația de autobuz.
-Ok, dar la ce oră?
-Cam pe la ora 10...peste două ore...e bine?
-E perfect! Ne vedem curând! Pa!
-Pa!
Eram atât de bucuros! E minunat! O să stau împreună cu prietenii mei o zi întreagă! Yuhuu!!! Mă grupez cu frații mei şi mai vorbim împreună cu tata, deoarece ca pleca luni în Netan, un oraş care este în capătul celălat al țării. Aşa că, trebuie să petrecem mai mult timp cu el....Eram toți îngrămădiți pe el, întrebându-l ce o să muncească în acel oraş, dacă ştie cum arată acel oraş, dacă, dacă......etc....
Răspunsuri (😋) :
-O să livreze pizza în diferite case
-Oraşul este splendid, chiar dacă este foarte frig
-El a mai lucrat în acel oraş, înainte să ne naştem
-Acolo trăieşte sora lui mama, adică mătușa noastră
-Va sta într-o cameră din casa mătuşii
etc....
Totuşi trebuie să mă întâlnesc cu prieteni mei, Emily şi Neo.
CITEȘTI
Jurnalul unui pui de găină
AdventureMax, este un pui de găină, care mereu este în diferite peripeții, de când o să înceapă şcoala, împreună cu prietenii săi, cățeluşa Emily, sora cea mică a celui mai popular tip din şcoală, şi iepurașul Neo, băiatul directoarei. Inclusiv, diferitele î...