Rozdział II

87 3 1
                                    

Tym razem wstałam o 8:00 bo obudziła mnie dźwięk telefonu , leniwie obróciłam się w stronę urządzenia dostałam wiadomość od Nikki

nikki-Hej  ;) chcesz może wpaść do mnie na noc dzisiaj?

Ja - Spoczko <3

nikki- To o 17:30 u mnie

Ja-Ok.

Potem siedziałam i oglądłam telewizor .

Była już 17 więc postanowiłam się uszykować do Nik, spakowałam kosmetyki piżamę , krótkie jeansowe top od adidasa a sama założyłam krótkie jeansowe ogrodniczki i top on Nike do tego superstary, była 17:15 wyszłam  z domu wiedziałam że nie zdążę na 17:30  napisałam jej SMS-a, żę będę o 18:15 założyłam słuchawki i poszłam dalej.Szłam dobre 10 minut i kontem oka zauważyłam że koło mnie wolnym tempem jedzie Audi , przyśpieszyłam kroku samochód też przyśpieszył kiedy się odwróciłam zobaczyła swojego brata z Troyem i zaczełam cicho się śmiać.

Troy powiedział:

-Młoda wsiadasz? Wiemy że ci się spieszy.

Wtedy pomyślałam że mam jeszcze godzinę więc luz , ale może lepiej będzie jak pójdę pieszo

Ja-No ok jadę z wami . Mam godzine a wole być na przód niż się spóźnić .

Kiedy próbowałam otworzyć drzwi otworzyło się okno i mój brat  powiedział że mam usiąść z przodu.Pokiwałam głową na znak że rozumiem i zrobiłam to o co mnie poprosił.

Dotarliśmy do krzyżówki i Troy skręcił w lewo a do Nikki skręca się w prawo,spanikowałam a chłopak to zauważył położył mi ręke na ramieniu i powiedział:

-Spoko jedziemy do centrum handlowego.

-Co po co przecież ja za 20 minut mam być u przyjaciółki.Wykrzyknełam.

Na to odezwał się Jacob i powiedział że oni myśleli że ja idę do centrum, a Troy i tak nie zawróci bo to autostrada więc nie pojade do Nikki.Napisała przyjaciółce że nie przyjadę jadę z Troyem .

Nie musiałam czekać długo na odpowiedź

Nik<3

oooooooooo;)))))))) No ok ale jutro wszystko mi opowiesz spotkajmy się u cb .ok.?

-ok.

Dojechaliśmy do centrum handlowego wysiadamy z samochodu Troy powiedział że strasznie przeprasza i że nie wiedział o Nikki, uśmiechnełam się do niego i poszłam do budynku.Jacob dobiegł do mnie i powiedział że razem z Troyem  postanowili mi to wynagrodzić i kupią mi buty jakie chce.Zdziwiłam się a zarazem ucieszyłam i zaczęłam szukać nowych butów .Minęła już godzina a ja nie znalazłam nic fajnego , ale kiedy wychodziłam z jednego sklepu zauważyłam czarne buty z gumową podeszwą i wydarłam się JA CHCĘ TE , JA CHCĘ TE!!!

Troy wszedł i poprosił sprzedawce o te które mi się podobały , kupił je i wyszedł ze sklepu

-Piękne buty dla pięknej księżniczki.Powiedział chłopak

-Dzięki ty mój księciu .

Szybko pobiegłam do toalety  i zmieniłam stare buty na nowe kiedy wyszłam ogarnełam że ich podeszwy się świecą, szukałam brata i jego przyjaciela a idąc tak koło tych sklepów widziałam że ludzie się na mnie patrzą  a kiedy Troy mnie zobaczył  wytrzeszczał gały i patrzył się jak łysy na grzebień .

TROY PRIV:

Szła w tych swoich ogrodniczkach i wyglądała pięknie  kiedy spojrzałem na dół zobaczyłem świecące się buty stanąłem i wpatrywałem się w nią.

Bianka-Ej Troy coś Ci jest?

-Nie tylko myślałem że to zwykłe buty.

-A nie podobają Ci się .powiedziała smutna.

-Bardzo mi się podobają.

20 minut później wsiadając do samochodu chłopaka dostałam SMS-a od brata

Hej  młoda ja muszę zostać dłużej w galerii a do domu pojedziesz z Troyrm .

To pięknie ,pomyślałam , chciałam coś powiedzieć ale on był szybszy.

-Bianka może wspólne selfie?

-No spoczko :).

Zrobiłam zdjęcie i wsiadłam do samochodu .

Jechaliśmy pój godziny potem on zatrzymał się pod moim domem , chciał mnie przytulić na dowidzenia i masz dostał wiadomość .Po jej odczytaniu wydarł się :SPIERDALAJ SUKO!!!! ja szybko wybiegłam z auta i pobiegłam do domu trzasnęłam drzwiami i pobiegłam do swojego pokoju .Nie minęło 10 minut i wszedł mój brat( mam z nim bardzo dobre relacje )

-Młoda co się stało?

-No bo...no ...nie

-Wiem że coś się stało bo nie trzaskasz drzwiami od tak więc mów.

-Troy jak byliśmy pod domem dostał SMS-a i potem wydarł się
SPIERDALAJ SUKO!!!

-Co kurwa .Pogadam z nim jeszcze dzisiaj i zapytam się o to ok

-ok

-Dobra a teraz idź z psem na spacer

-Dobrze.

TROYOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz