Episode III: CoffeeFortune

23 3 0
                                    


Bölüm3: KAHVE FALI

Multimedia: Bir adet güzel Ilgaz'ımız ❤️

" Oysa ben üç tercih yapsam, üçünde de onu seçerdim. "

Eve geldikten sonra odama girip, üstümdekileri çıkardım. Evde giydiğim rahat kıyafetlerimi üstüme geçirip, örgümün el verdiğince salık olan kısımları dolayarak topuz yaptım. Kendimi mutsuz hissediyordum. Aklımda hala o kızın Nihan olup olmadığı vardı. Eğer Nihan olsaydı, Doğu ona karşı bu kadar umursamaz olabilir miydi? Peki Ulaş? Ulaş yalan söylemezdi ki! Tanıştığımızdan beri bana karşı tek bir yalanını dahi duymamıştım. Kafamı iki yana sallayarak düşüncelerimi kovuşturdum. İpek'in sabah geç kaldığından, kahvaltı bulaşıklarını yıkamaya vakit bulamadığını düşünüp mutfağa yöneldim. Kafamı dağıtmak istediğim zamanlar bulaşık yıkamayı severdim. Zaten bugün temizlik sırası da bendeydi.

Bulaşıkları yıkadıktan sonra evi genel olarak süpürüp silmiş, ama düşüncelerimde gram eksilme olmamıştı.

"Ben geldim!"

Ben dalgınca temizlik malzemelerini toparlarken İpek'in sesiyle bir anlığına sıçramıştım. Kapının açılıp kapanma sesini dahi duymamıştım!

Boştaki elimi göğsüme bastırdım.
"Beni korkuttun."

Omzuna astığı çantasını çıkarıp koltuğa oturduktan sonra yanına bıraktı. Gözlerini kısıp bakışlarını yüzümde gezdirdi. "Dalgın görünüyorsun."

Kafamı iki yana sallayıp kendime gelmek için gözlerimi irileştirdim. Düşünceler yüzünden ayakta uyur bir halim vardı. Banyoya girsem iyi olacaktı. Arkasından da huzurlu bir uyku çekerdim. Düşüncelerim ne kadar huzur verirse tabi!

"Yorgunum banyoya gireceğim."

Onaylar şekilde kafasını salladı.
"Acele et de bizimkiler gelmeden bende gireyim."

Duraksadım. Bizimkiler? Ada, Serkan...Doğu? Ada ve Serkan'ın kantindeki tuhaf davranışlarının nedenini hala idrak edemiyordum. Büyük ihtimalle Doğu ile alakalıydı. Ama neden bu kadar fazla endişeli gelmişleri ki gözüme. Neyse, geldikleri zaman öğrenirdim. Peki Doğu da gelecek miydi? Birkaç saat önce ayrılmıştık ama bu beni bıraktıktan sonra tekrar okula, Nihan'ın yanına dönmeyeceği anlamına gelmiyordu. Tabi o kız Nihansa, çünkü bu konu da fazla emin değildim.

Banyoya yönelirken acele etmem gerektiğini söyleyen İpek'e kafamı sallayarak onay verdim.

***

Banyodan çıkıp İpek'e girme fırsatı verdikten sonra odama geçerek saçlarımı kurutmuştum. Kapı çalıp bizimkiler geldiğinde İpek banyodaydı. Sözde onlar gelmeden girip çıkmaktı düşüncesi. E tabi biraz düşünce yoğunluğu yaşadığımdan dolayı banyoda pekte fazla acele edememiş, kızın geç girmesine neden olmuştum.

Ada ve Serkan salondaki ikili koltuğa oturduğunda bende çaprazlarındaki tekli koltuğa kurulmuştum. Şuan Doğu'nun neden burada olmadığını düşünmüyordum. Çünkü bu ihtimali zaten düşünmüştüm. Onun yanındaydı işte. Yoksa Doğu sırf benimle uğraşmak için bile olsa burada bulunurdu. Ama tercih sıralamasında belli ki o kızdan sonra geliyordum. Belki de tercih sıralamasında yoktum bile! Oysa ben üç tercih yapsam, üçünde de onu seçerdim.

Saçına sardığı havlu sayesinde sadrazam edasıyla İpek salona girdi. Serkan ve Ada'yı selamladıktan sonra iki dakikaya geleceğini söyleyip saçlarını kurutmak üzere odasına gitti.

"Neyiniz var sizin?"

Ada yerinde huzursuzca kıpırdandığında dikkatimi boşça baktığım orta sehpadan çekip ona bakarak konuşmuştum.

Başka Şehir YalanlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin