Primul sărut.

14 2 0
                                    

Dimineata m-am trezit cu vibrația telefonului meu .

Greg : Buna dimineata! scumpo.

Eu : Neata!

Greg : ce faci?

Eu : acum m-am trezit.tu?

Greg : eu sunt deja la serviciu.
Doresti sa ne vedem azi seara la locul de ieri.

Eu : bine .

Greg : o sa te sun cind o sa ma pornesc.

Eu : bine.te pup pa

Greg : și eu pa.

Toată ziua am facut curat așteptam seara cu nerăbdare.
M-am uitat la telefon și am văzut ca am pierdut 2 apeluri de la Greg.

Eu : scuza nu am auzit ca mai sunat.

Greg : nu este nimic .Eu m-am pornit și acus ajung.

Eu : bine ma pornesc si eu.
Am mers la locul stabilit dar aveam emoții. Nustiu de ce dar eram cu Greg dar mă gindeam la Klaus.

Greg ma vazut ma sărutat de obraz ma luat în brațe și mă invirtit.

Greg : Salut micuțo.

Eu : Salut.

Greg : și unde mergem?

Eu : ei bine am eu un loc în care mă duc cind sunt trista dar nustiu daca o sa-ti placa.

Greg : micuța mea totul ce e legat de tine îmi place.

Am mers la locul meu ne-am așezat am vorbit.

Eu : ai frați sau surori.

Greg : da.am un frate si 2 surori.
Alexandra.sora mea geamănă, Vlada sora mai mica și un frate Dragos.dar tu?

Eu : am un frate Ion.

Am mai vorbit de muzica de sport .

Eu : e tirziu și trebuie s-a plec.

Greg : te conduc.

Eu : bine.

Am mers spre casa și aproape ajunsem . Greg ma luat în brațe și a vrut sa mă sarute a încercat doar sa vadă dacă eu o sa ma retrag dar nu m-am retras as ca el ma sărutat și eu ca sai arat ca totul e bine l-am sărut înapoi ,apoi a durat un satur lung el ma luat în brațe și mă sărutat apoi mă îmbrățișat.

Greg : Noapte buna scumpo.

Eu : noapte buna.

Ajunsem acasă am făcut un dus și m-am culcat in pat cu gindul la primul sărut din viata mea.
Era impreuna cu Greg dar mă gindeam la Klaus și nu înțelegeam de ce dar ceva ma atragea la el.

Am vrut sa-l sun sa văd ce mai face dar m-am razgindit,deoarece eram cu Greg așa ca nu aram genul de fata sa vorbesc cu baieti care nu am nimic cu ei,nici ca prieteni dar nici ca iubit dar m-am gindit bine eu nu aveam prieteni baieti dar nici numi trebuia.

L-am sunat pe Greg sa văd ce face dar am răspuns mama sa.

Eu : buna seara, as putea sa vorbesc cu Greg.

Mama:desigur...

Convorbirea a fost continuată de Greg.

Greg : Salut micuțo.

Eu : Salut. Ce faci.?

Greg : o ajut pe mama prin gradina.
Scumpo mama tea invitat mine la noi .Ce zici?

Eu : nustiu .dar ne cunoastem de 1 luna .

Greg : eu am intenții serioase cu tine asa ca nu contează știu ca o sa avem și mai mult.mine vin sa te iau de la locul nostru.

Eu : în ce sa mă îmbrac este ceva special.

Greg : nu doar mama vrea sa fac cunostinta cu tine .

Eu : bine .Ne vedem mine noapte buna .

Greg : noapte buna micuța mea prințesa.

Ziua următoare trebuiam sa fac cunoștință cu mama lui îmi era frica.
Dar sa spun drept nu simțeam ce simțeam pentru Klaus așa ca doar am vrut sa dau o impresie buna nu ca sa arat ca sunt buna pentru fiul ei.

Ne-am intilnit în locul stabilit.

Greg : Salut micuțo. Asti gata.

Eu : cred ca da.

Greg : mai intii trecem pe la magazin sa iau înghețată și un pachet de țigări.

Eu : bine .nu știam ca fumezi.

Greg : este una din lucrurile care nu prea îmi place dar nu mă pot lăsa.

Interesant nu am știut nici cind ma sărutam cu el nu se simțea.
Am ajuns la o casa drăguță dar toți ne astepta la o terasa mica și modesta afară.

Mama. Tu trebuie sa fii Bianca.

Eu : da.buna ziua

Mama:ești drăguță și frumoasa .

Eu : Mulțumesc și dumneavoastră la fel.

Mama : poți sa-mi zici doar Victoria

Eu : bine.

Am mincat dar din toată familia lui lipsea tatăl sau și sora mica.eu știam ca sora lui geamănă locuia în Italia,dar acea mica nu o vedeam.defapt eram cam la o virsta ea era cu un an mai mare decit mine avea 15 ani.
Am mincat am vorbit.

Eu : imi cer scuze dar e tirziu și trebuie sa plec.

Victoria :bine scumpo. Mai vii pe la noi.

Eu : Mulțumesc pentru cina .A fost gustoasa.

Chear îmi placuse pestele în rola cu cartofi și salata .

Eu : la revedere.

Victoria :la revedere.

Greg ma condus acasă .

Eu : scuza nu vreau sa ma amestec sau sa crezi ca sunt curioasa dar unde este tatăl tău și de ce nu esa și sora ta mica.

Greg : tatăl meu a decedat acum 4 anii.iar sora ea acasă la prietenul ei.

Nu doream sa întreb de ce a decedat ,deoarece era trist .I-am sărit în brațe și l-am sărutat .

Greg : ne vedem mine.?

Eu : da.

Greg : o sa te sun.

Eu : bine .

Am ajuns acasa el a plecat și eu mă prigateam de somn.
Mă gindeam la mama lui Greg era drăguță și politicoasa. Nu aveam intenția astăzi sa arat ca sunt o fata buna pentru fiul sau ca și iubita doar ca o fata educata.Nu iam aratat Victoriei așa cum sunt eu sau ca o fata minunata pentru Greg, deoarece aceasta doream sa o fac doar părinților unui băiat care știam ca o sa îl iubesk și care o sa am un viitor cu el...Ei simțeam ca îl iubesk pe Greg de aceia nu am vrut sa creadă Victoria ca relația cu Greg va dura mult ,poate daca ma îndrăgostească de el dar după cum se comporta cu mine era imposibil sa nu ma îndrăgostesc. Și după seara de azi nu ma mai gindeam la Klaus.

Pentru mine cunoștință cu mama lui Greg însemna că dorește o relație serioasa,dar nu eram convinsa.

EaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum