Un sărut cu cel care îl iubesc. ....

5 1 0
                                    

Dimineata m-am trezit cu gindul ca îmi place la nebunie de Klaus și oare cum sa-l fac sa înțeleagă,și ne-a venit o ideie.

Am ajuns la scoala si m-am uitat la el,el sa uitat la mine cu furie.
Am așteptat sa se termine orele,ultima ora era cea de sport și eu am venit în clasa sa ma schimb și după au venit și Klaus,Andreea,Max și  Andrei,Max era  un baiat care îi plăcea de mine din clasa a 4 și pina acum în clasa 8.
Nustiu ce naibii la apucat ca ma luat în brațe ma pus pe banca și a început sa mă gidele dar eu m-am speriat mai ales ca me-am adus aminte de momentul cel mai neplăcut. Klaus a văzut și la dat la parte și am crezut ca o sa ma ajute sa ma ridic dar el sa pus peste mine în locul lui Max.
M-am ridicat și Klaus ma pus la perete ma tinea cu minele de parcă sa nu fug de el.Nu-mi făcea nimic dor se uita în ochii mei și eu de obicei mă apărăm îl loveam dar acum eram calma și doar ma uitam la el .

Oare ce vrea sa facă ?

Acest gind îmi era în cap și știam ca citva elevi se uitau la noi.
Ne uitam așa unul la celălalt și brusc Klaus ma sărută pe obraz și eu ca sai arat ca nui nimic greșit l-am sărutat  înapoi,sa uitat cu niște ochii mascați și nedumeriți pentru ca era prima oară ca ne sărutam vriodata,era doar pe obraz dar totusi era prima oară,el era nedumerit ca l-am satutat.

Aproape cind sa ieșim din clasa a ieșit prima Andreea și după Klaus iar eu am rămas încă în clasa

Eu : Klaus!

Klaus : ce?

Mea spus ce cu o voce gingașă și știam ca nu mai este supărat pe mine.
Nu i-am zis nimic  doar l-am apucat și l-am tras de scurta sa neagra de piele.
L-am tras spre mine și l-am sărutat pe buze avea așa niște buze moi dar atunci am simțit ceva era doar timp de citeva secunde dar nu pot descrie acel sentiment.

Klaus : cea fost ăsta?nam inteles?  Mai sărutama odată. ....

Am zimbit scurt și l-am mai sărutat dar de data ăsta nea răspuns simțeam ca nu mai doresc sa-i dau drumul și mă simțeam fericita linga el,doream sa-l sarut iar și iar.

După ce ne-am  sărutat îmi era rușine de el,defapt era prima oară cind făceam așa gesturi.

Am mers amindoi spre stație el locuia nu departe de școală dar eu trebuiam sa iau autobuzul.

Eu : Klaus scuza dar acel sărut nu înseamnă nimic .
Klaus sa enervat.....

Klaus : cu nu înseamnă nimic tu ai vrut sa mă saruti ne-am sărutat și nu înseamnă nimic.

Simteam ca vrau sa ma simt la el în brațe sa ma cuprinda,eu mă temeam ca sa fim impreuna pentru ca parinti mei erau împotriva. ....

Eu : Klaus Îți explic totul luni tu te rog sa nu ma suni nici sa numi scrii ca o sa vorbim luni și o sa-ti explic.

Klaus : bine.

Klaus : bine

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 27, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

EaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum