Am dubii ......!

15 1 0
                                    

M-am trezit dimineata cu o energie și am auzit telefonul sunind.dar era un număr necunoscut.

Necun : Salut iubito.

Eu : Greg. Salut

Greg : scumpo am vrut sa vad daca ma cunosti.

Eu : te-am cunoscut.

Greg : ce faci prințesa mea mica?

Eu : prințesa ta de abea acum sa sculat.tu?

Greg : sunt la serviciu. Iubito ce planuri ai pe diseară. ?

Eu : nustiu

Greg : hai sa ne vedem ca de obicei.

Eu : ok ma suni cind te pornesti.

Îmi pacea foarte mult cind ma dezmerda dar imi placea de el dar nu îl iubeam.

Greg : ok.te pup păpuso.

Am făcut curat ziua am facut un dus înainte sa ies și m-am dat cu parfum și m-am îmbrăcat intr-o fusta și o bluza.Telefonul suna dar eu cintam prin casa .

Greg : iubito eu m-am pornit

Eu : bine ies și eu.

Greg : te pup.

Am mers pina la locul nostru el era deja acolo mă cuprins strins ma ridicat sus și mă sărutat. Am crezut ca numi mai dea drumul în brațele sale.
Ne-am ajutat pe iarba culcați,am stat am vorbit și o mina de a lui ma apropiat aspre el,apoi mă sărutat pe buze lin și gingaș. Me-a pus mina pe abdomenul meu și se juca cu mina pe abdomenul meu eu de loc cu mă excitam sau nici nu-l vroiam dar am dorit sa văd ce vrea sa facă sau ce are în gind,mă sărutat pe git și încet ajunseseră pe umar apoi pe coapsa iar mina suni era sub bluza mea și sa atingea lin.

Ce se gindeste ca ma excită nu chear de loc știu ca pot controla și chear nu-l vrau ,vreau doar sa văd dacă iubește sau îi trebuiesc doar în pat .Nu sunt genul de fata care o sa-si piardă virginitatea cu cine cade și o sa o fac cu cine o sa simt ca îl iubesc la nebuni și cu care o sa fie cu mine mereu dar în el nu am.

Greg : la ce te gindesti?

Eu : la nimic

Greg : te simt.hai spune !

Eu : te-am zis ca la nimic.

Era linga mine cu buzele pe gitul meu și cu mina pe abdomen. Brusc a încercat o miște mina mai joc cind l-am oprit .

Eu : Greg!

Greg : da iubito.

Eu : nu te oprești pina aici.

Greg : dar.......

Eu : dar ..ce .Nu am de gind sa fac nimic și nici nu o voi face .

Greg : scuze .ma luat valul.

Mă saturat pe buze pe git.

Greg : printeso te vrau!

Eu : nu și nici sa nu aud.

Simteam cum organul lui masculin se atingea de piciorul meu.M-am sculat și am vrut sa mă ridic,dar am simțit cum doua brațe mau cuprins.

Greg : scuze.ma luat valul și cred ca au simțit și tu.

Eu : nu am simțit nimic!

Greg : sa atins de piciorul tău ai simțit.

Eu : și ce dacă.

Greg : imi place de tine ca nu te exciți ca nu ma vrei la orice atingere. Scuza dar am vrut sa fac adică avid virsta de 14 ani.

Eu : nici nu mă gindesc și sunt sigura de asta.

Greg : scumpo mine sora mea dorește sa se cunoască cu tine esti contra.

Eu : nu

Greg : atunci mine dacă o sa ne vedem o sa o iau cu mine aici.
Vreau sa-ti zic ceva .

Eu : da te ascult.

Greg : eu doresc cu tine totul și vrau sa fii amea ,atunci cind vei fii pregătită și vreau cu tine o familie și doi sau trei gemenii.
Credema sint în stare de asta .!

Eu : de ce?

Greg : ca sa fac sa avem gemeni.

Brusc se așează în genunchi în fata mea mă ia de mina si imi zice:

Greg : Bianca vrei sa fii sotia mea ?

Eu nu știam ce sa zic ne cunoastem de o luna și ceva și eu vrau o relatie dar nu chear totul așa de brusc .așa ca am zis.........

Eu : nu. ..!

Greg : de ce ?

Eu : am 14 ani , vrai o relație dar nu chear așa de serios chear,eu alte planuri pe viitor și căsătoria nu intra încă în ele .

Greg : am inteles dar eu te-am cerut acum pentru următori ani.
Îți zic o sa fii amea și cu tine o sa am o familie.

Ce naiva nici măcar nu-l iubesc .......

Eu : nu te supara.

Greg : eu am inteles si stiu de ce zici asa dar sa știi ca virsta nu contează.

Eu : gata te rog sa nu mai vorbim despre ăsta.

Greg : scuza .

Eu : e tirziu trebuie sa plec.

Greg : bine te conduc.

Mă luat de mina si ma cuprins ,brusc ma luat în brațe în stil mireasa.

Greg : sa știi ca o sa fii mireasa mea.

Aha cu siguranță.

Eu : n-am zis nimic doar m-am uitat la el.

Am ajuns acasa el ma cuprins ma saturat lin.

Greg : noapte buna păpuso.

Eu : noapte buna.

M-am dus în camera mea am făcut un dus mi-am luat pijama și m-am pus în pat .M-am gindit la ce o fost azi .

Poate el chear ma iubeste dar eu nu și în nafara ca-l plac alt ceva nimic ,chear așa de serios se gindeste el? Eu știu ca așa nu vrau încă și nici sa se petreacă ceva intre noi.

M-am culcat și atunci pentru prima oară îmi era dor de Klaus dar nustiu de ce ,am adormit imediat .

EaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum