Impresia

12 2 0
                                    

M-am trezit dimineata și m-am uitat pe fereastra și se părea ca totul în jur e frumos dar ceva în suflet îmi era gol.
Acest gind era întrerupt de sunetul telefonului.

Greg : Buna dimineata! scumpo

Eu : Bună dimineața .Cum se face ca mereu știi la ce ora sa-mi telefonezi exact cind ma trezesc ?

Greg : scumpo te simt.

Eu : ce faci?

Greg: sunt la serviciu. Tu?

Eu : m-am trezit și vrau sa i-au micul dejun.

Greg : bine.seara la 19 vin sa te iau.vrau sa-ti fac cu cineva cunoștință.

Eu : bine! te pup pa

Greg : te iubesc te pup pa

Mea spus te iubesc a fost pentru prima oară ,și oare cu cine dorește sa-mi facă cunoștință?
Am făcut ziua curat,mincare și după un dus m-am pregătit de intilnirea mea cu Greg.

Eu ajunsem mai repede la locul nostru decit el,dar l-am văzut ca venea cu o fata.Oare cine e ea?

Greg : Salut iubito.

Eu : Salut.

Greg : aceasta este sora mea Vlada.

Eu : Bianca incintata de cunoștință ...

Vlada: și eu

Ne-am așezat pe iarba și am stat Greg a început sa mă sarute.

Eu : Greg nii rușine sa ma sărut de fata iei.

Greg : nu trebuie sa-ti fie rușine.
Noi stăteam și ne sărutam și Vlada îl întreabă:

Vlada :Greg da-mi o țigară. ...

Greg : poftim.

Și brusc amindoi o inceput sa fumeze,eram complet de alta părere de Vlada, mai intaleg de Greg ca este baiat dar ea fata.

Eu : de mult fumezi.

Vlada : da de mult,de un an.

Am mai stat cu ei și trebuia sa mă duc acasă ,spre casa ei au mers sa ma petreacă.

Eu : bucuroasa de cunoștință. Și poate ne mai vedem.

Vlada : și mine,neapărat ne mai vedem.

Greg : iubito, noapte buna pa.

Eu : noapte buna pa.

Am ajuns acasa si ea gindeam ca eram de alta părere de Vlada.
Am făcut un dus,am mincat si m-am culcat.M-am culcat dar aveam sentimente ca îmi era indiferent de Greg și atunci pentru prima oară am dorit sa ma despart de el.

EaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum