S-a început scoala eram impreuna cu Greg de 3 luni,nustiu de ce dar imi era dor de Klaus și chear doream sa-l văd.Am opservat ca Greg sa schimbat comportamentul și chear nu se mai comporta cu mine asa cum il știam.
Intr-o zi l-am sunat so era beat si vorbea cu mine urit ,mă suna foarte tirziu și îmi propusera sa ma intilnesc cu un prieten de-al sau.
Klaus nu vorbea cu mine dar ma simteam incomod alături de el și intr-o zi a vorbit cu mine.Klaus : tu am auzit ca ai prieten?
Eu : da .si?
Klaus : citi ani are?
Eu : a împlinit 18 ani
Klaus : nu te supara dar el vrea doar sa te futa nu-i place de tine dar vrea doar în lucru.
Eu : taci,nu-l cunoști și tu așa zici pentru ca nu m-am intilnit cu tine.
Klaus : poate și așa ,dar am dreptate.
Eu : bun .hai dami pace...
Klaus : sa tii mine o sa vii și o sa-mi zici ca am avut dreptate.
Eu : nu o sa-ti mai zic.
Eu trecut citeva săptămâni și Greg se comporta cu mine la fel de urit și eu mă saturat deja.
Intr-o zi la scoala s-a apropiat o colega și a început sa vorbească cu mine:Alexa:scuza By ca iti zic dar Klaus atunci chear avea dreptate m-am intilnit și eu cu Greg și vroia doar un lucru de la mine și asculta atent ce o zis Klaus. Eu am simțito pe pielea mea dar tu ai grija.
Eu : adică tu i-ai dat voie s-a te folosească?
Alexa :nu mea facut nimic,l-am refuzat și de ăsta mă numit ca sunt o curva.
Eu : bine am inteles .
Atunci m-am gindit ca ăsta ar fii o șansă să mă desparte de el ca m-am saturat ....
M-am gindit ca daca as telefona și m-am scrie eu sub numele de Alexa.
Eu : doresti sa mă ajuți te rog cu ceva?
Alexa : da,dar cu ce?
Eu : Alexa eu m-am saturat cum se comporta Greg cu mine se comporta diferit și vrau doar sa verific pentru ce îi trebuiesc eu.
Alexa:dar ce trebuie de făcut?
Eu : eu doresc doar sa îl telefonez de pe telefonul tău și sa vorbesc în numele tău și sa văd dacă el o sa vrea sa vorbească cu tine.
Alexa: bine,dar îți spun ce este un măgari ...
În ziua următoare doream sa-l telefonezi pe Greg din numele lui Alexa.
Noaptea pe la ora 2 telefonul suna tata meu o răspuns și a auzit orar cuvinte urite.Necun : fa curvo ce faci?
Tata m-ia spus ca după voce este cineva biat. A mai sunat odată și am răspuns.
Necun : curvo ce faci?
Eu : cu cine vorbesc?
Necun : sunt eu Greg scuza ca sunt bieat ....
Eu : dute la culcare și vorbim mine,pa
Greg nu a mai reușit sa zică nimic ca am inchis telefonul si m-am culcat.
CITEȘTI
Ea
RomanceO fătă care mereu cu gindul ca este in plus la cei din jur ca nui trebuie la nimeni si ca este o ratata și ciudata.Dar a apărut el și mă schimbat total.Niciodata nusti cind te poți îndrăgosti și de cine,dragostea apare și gata ,poate am încercat sa...