Capitolul 1

9 2 0
                                    

M-am trezit de dimineata foarte energica.Am ajuns la scoala si me-am adus aminte ca am prima lecție de mate,doamne cit o urăsc ...
În capul meu deja era stabilit ca nu mai sunt cu Greg .Klaus era în fata mea cu citeva bănci mai in fata eu mă uitam la el,dar el stătea  nici nu știa, ceva ma atragea la el dar am pierdut șansă în clasa 7 așa ca nu ma gindeam la ceva și atunci în acel moment doream sa fiu singura.

Îmi adusesem aminte cum am venit vara sa facem ordine prin clasa și era și Klaus . Dirigintele ne spuse ca Klaus are o prietena dar eu auzind îmi venea sa-l omor dar de ce eu eram atunci cu Greg și nu aveam nimic cu Klaus.

După ora de mate eu l-am sunat pe Greg de pe numarul lui Alexa ca sa văd ce va spune și poate mi se va primi sa ma despart de el.

Eu : Salut, puiu.

Greg : Salut. Dar cu cine vorbesc?

Eu : Scumpule nu mă cunoști sunt eu Alexa .

Greg : și ce vrei?

Eu : mie dor de tine,am vrut sa vad ce mai faci?

Greg : totul e bine.te rog nu mă mai suna și șterge numărul.

Eu : puiu ne dor de tine,vrau sa te cuprind .

Greg : fa tu ești nebuna,futio naibi dami pace ca am iubita.

Eu : și ce dacă ai iubita ,mie dor de tine.

Greg : eu am prietena și nu mă satura .pa

Atunci am simțit ca chear tine la mine și știam ca nu am facut corect așa dar el nu vroia sa ne despartim dar eu mă saturam de comportamentul urit fata de  mine.

Seara de telefon meu ma sunat Greg dar a raspuns tata.

Greg : Buna seara,se poate sa vorbesc cu Bianca?

Tata :nu,și te rog sa-i dai pace.

Greg : bine atunci dar sa știi eu tot deauna o sa o fut pe fica ta .

Tata a venit la mine nervos și mea spus ce o zis Greg și ca iar era beat.
Atunci am știut ca vrau sa ma despart după fraza pe care m-ia spuso.

Seara m-am culcat și am inteles ca Klaus a avut dreptate dar nu vroiam sa-i arat ăsta pentru ca era sa se bucure și eu nu doream sa-i dau așa ocazie.

A doua zi la scoala l-am sunat pe Greg și i-am zis ca ne despartim.

Eu : Greg noi ne despartim sa nu ma mai suni.

Greg : scumpo de ce ?ce sa intimplat?

Eu : ce sa intimplat? Întrebate pe tine.
Noi ne despartim si n-am crezut ca ești în stare sa vorbești cu o alta fata.

Greg : cu care fata,nu mă satura.

Eu : cu Alexa ai vorbit cu ea de multe ori ,noi ne despartim si ramii cu ea.

Stiam ca nare nimic cu ea dar altfel nu puteam sa mă despart de el.
Nu am mai vorbit cu Greg de 2 saptamina și nici nu vroiam,știam ca nu mai suntem impreuna dar ne-am adus aminte de un citat care sa fii fost drept, el nu era sa renunțe ara usor la mine.

Nu am mai vorbit cu Greg de 2 saptamina și nici nu vroiam,știam ca nu mai suntem impreuna dar ne-am adus aminte de un citat care sa fii fost drept, el nu era sa renunțe ara usor la mine

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Stiam ca el sa ma fii iubit nu era sa renunțe la mine așa ușor.
Peste 3 săptămâni ma sunat Greg.

Greg : Salut micuțo...

Eu : Salut

Greg : ce mai faci?Cum la tine?

Eu : totul e bine,acum mă duc acasă de la scoala. Tu?

Greg : binișor,sunt la serviciu.

Eu : bine.

Greg : bine dar pa.

Eu : pa.

Am vrut sa închid cind am auzit o voce.

Greg : scumpo sa ai grija de tine.

Eu : și tu la fel.

Greg : te iubesc,pa

Eu : pa.

Conversația cu el era asa de tensionata am simțit ca era trist dar nu doream nimic înapoi.

A trecut o saptamina si parcă totul revenise la normal și nu prea opservam lipsa lui Greg dar uneori ne aduceam aminte de el.
Intr-o seara mă duceam la magazin și mergeam deja spre casa și brusc din urma mea mă tras cineva de mina mea pus ceva la fata și am simți cum am adormit,dar înainte de ăsta am văzut o mașină.
Nustiu peste cit timp m-am trezit dar știu ca nu prea de mult ca am simțit cind individul ma pus pe o podea rece.M-am speriat și am vrut sa strig cind brusc individul sa pus peste mine și a vrut sa mă dezbrace dar eu cu toată puteria îl opream sa facă ăsta și mea tras un pumn peste fata și mea spus.

Necun : taci ,fa curvo.

Mă ținea cu toată puteria și îmi ținea gura dar am reușit sa îl trag cumva de cap și am opservat ca era chel și zdravăn,mă temeam foarte tare și ca sa scap din minele lui am împins degetele mele în ochii lui foarte tare el a început sa strige și sa luat minele de pe fata mea atunci am strigat,brusc cineva a auzit.

Necun : cine este aici?

Eu am mai strigat dar de data aceasta mai încet.

Necun : cine este aici ca chem politia?

Atunci individul sa ridica și a început a fugi eu am rămas acolo și am văzut ca este noaptea si eram bucuroasa ca nu mea facut nimic dar totusi eram speriata.

Necun : ce cauți tu aici.

Eu : nustiu.

Necun : sa te ajut.

Eu : da vrau sa ies de aici și sa știu unde mă aflu

Necun : bine te ajut sa ieși.

Cind am ieșit am văzut o casa părăsită dar am opservat ca înăuntru era mai întuneric decit afara.

Eu : Mulțumesc mult.

Necun : nai pentru ce,sa te mai ajut cu ceva?

Eu : nu ,mulțumește mult.

Am văzut ca persoana care ma salvat era un barbat invirsta și politicos.

EaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum