7.Bölüm

77 6 2
                                    

Damla'nın Ağzından:
Ya bu nasıl olur anlamıyorum?Nasıl teyzemler zorla evlendiğimi bilmezler?Inanmıyorum ya,inanmıyorum!

Merve-Kızım,sakin ol.
Damla-Neden söylemiyelim akrabalarımıza?
Merve-Öyle gerekiyor.Biz zaten bu konuyu daha önce konuşmuştuk senin ailenle de.Şimdi geç oldu.Gidin uyuyun.Zaten çok yoruldunuz.
Damla-Aynı odada mı kalıcaz?
Merve-Evet.Ama eğer istemezsen misafir odasını senin için ayarlaya biliriz.
Damla-Evet,iyi olurdu.
Merve-Bu günlük idare et,yarından o odada kalırsın.
Damla-Peki.Iyi geceler.
Merve-Evimize hoşgeldin kızım.

Aynı odada kalmak mı?Bir de benim o Cenkle bir odada kalmak istemediğimi bilmiyorlarmış gibi.Odaya girdiğimde Cenk'in koltukta yattığını gördüm ama, gözleri kapalı değildi.

Cenk-Ben burada yatıcam.
Damla-Gerek yoktu.Ben koltukta uyuya bilirdim.
Cenk-Herhalde benden,seni koltukta uyutup kendim yatakta yatmamı beklemiyorsun değil mi?
Damla-Hı,tamam o zaman.Sağol.
Cenk-Iyi geceler.

Üstümü değiştirip yatağıma yattım.Şimdiden odamı,yatağımı özlemiştim bile.Ah,1 ay önce zorla evlendiriliceksin deseler inanmazdım.Sanırım hayatımda imkansızı başardım...Saate baktığımda 03:00 dı.Uyuyamıyordum hala.Daha fazla dayanamayıp odadan çıktım.Teras gibi bir yer gördüm ve hemen oraya adımladım.Kapıdan içeri girdiğimde Barışın orada durup sigara içtiğini gördüm.Tam geri dönecekken fark etmiş olacak ki,beni çağırdı.

Barış-Damla?
Damla-Hı?!
Barış-N'apıyorsun burada?Bu saatte?
Damla-Uyku tutmadı.Ama şimdi kalkı-
Barış-Benim yüzümden rahatsız olduysan çıkarım.
Damla-Yo hayır.

Geçip bir sandalye'ye oturdum.O da sigarayı bırakıp yanıma oturdu.Gökyüzü çok güzeldi ve hafif rüzgar vardı.Gözümü kapatıp derin bir nefes aldım.

Barış-Hayat çok tuhaf değil mi?
Damla-Yarın başımıza ne gelecek haberimiz yok.Bir bakmışsın-
Barış-(sözünü keserek)Hayatın bir kelimeye bağlı.
Damla-Evet.
Barış-Şimdi memnun musun hayatından?
Damla-Sence?
Barış-Tamam,zorla evlendirilmiş olabilirsin.Evlendirildiğin adam yakışıklı olmayabilir ama...
Damla-Ama?
Barış-Ama yakışıklı bir kardeşi var sonuçta?Dimi güzelim?(göz kırparak)
Damla-Egon tavan ha?
Barış-Ah bu gerçekler.
Damla-(yaklaşarak)Yakışıklı değilsin.

Valla şimdi çarpılacam ya.

Barış-Inkar etme be güzelim.
Damla-Bana güzelim demeyi bırakırsan yalnız?
Barış-Tamam ya ne kızıyorsun?
Damla-Kızdırıyorsun çünkü...Neyse ben gittim hadi iyi geceler Bay Ego.
Barış-Iyi geceler Bayan Yeşil.


Çapkın AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin