Multi-Damla'nın elbisesi.
Damla'nın Ağzından:
Sabah çok iğrenç bir hisle uyandım.Bu hiss evleneceğim kişinin ailesiyle,hatta kendisiyle tanışacağımdan kaynaklı.Saate baktığımda 11i gösteriyordu.Baya uyumuşum.Aşağıya indiğimde annemle babamın kahvaltı yaptığını gördüm.Babamın bu saatte evde ne işi vardı?Damla-Günaydın herkese.
Onur-Günaydın.
Demet-Günaydın kızım.
Damla-Baba hayırdır?Bu saatte evdesin?
Onur-Selim beylere gidicez ya.
Damla-Akşam gitmicekmiyiz?Akşama daha çok var çünki.
Onur-Akşam dediğin,5te davet ettiler.
Demet-Gel otur kızım kahvaltını yap.
Damla-Tokum.Bir tane su alıp çıkıcam.
Demet-Nereye?
Damla-Hiiç.Öyle gezinicem.
Demet-Eve erken dön.Çok yorulma.Enerjini akşama sakla.(gülümseyerek)
Damla-Tabii ki.(sahte gülüş atarak)Suyu alıp evden çıktım.Allahım sen bana sabır ver.Ya birde gülüyorlar.Sanki aşık olduğum adamla evlenicem.Ha bu arada eğer sorarsanız sevgilim,hatta aşık olduğum adam yok.O yüzden birazcık rahatım.Tek isteğim bu günün çabuk bitmesi.Inşallah işleri çıkar Velioğullarının,gidemeyiz.Hava çok sıcaktı.O yüzden ilk bulduğum AVM'ye attım kendimi.Önce birkaç mağazaya baktım.Sonra bir kafeye geçtim.Çok açtım doğrusu.Şu an güzel bir fast food yerdim ama,diyetteyim o yüzden salata yemek zorundayım...Yemeğimi bitirdikten sonra eve geldim.Saat 3 tü.Birazcık odamda dinledikten sonra annemin bağırışlarını duydum.
Demet-Damla!(bağırarak)
Damla-Efendim.
Demet-Hadi hazırlanmaya başla.Birazdan çıkıcaz.
Damla-Tamam.Yeniden odama kalkıp,dolabımı açtım.Bir kot pantolon ve beyaz tişört tamamdır.Saçımıda at kuyruğu yaptım.Makyaja gerek yok bence.Ayağıma beyaz vans'larımı geçirdikten sonra aşağıya indim.Oha anne!
Damla-Oha anne bu ne hal?Düğüne mi gidiyorsun?
Demet-Asıl sen kendi haline bak.Pantolon giyilir mi?Ay saçına bak hele.Gel bakiyim sen benimle.Annem beni yeniden odama sürükledi.Dolabımı açtı ve mor mini elbisemi çıkardı.
Demet-Al bunu giy çabuk.
Damla-Ya ben böyle gayet iyiydim.
Demet-Giy dedim.Elbiseyi giydim.Bana çok yakışıyordu ama orada çirkin gözükmek istiyordum.Annem izin verir mi?Tabii ki,hayır!
Demet-Saçınıda aç.
Damla-Off.(saçını açarak)
Demet-Güzel fön çek ona...Al bunları da.Elime krem renginde bir çanta ve mor renkli topuklu ayakkabımı vererek.
Demet-Hadi çabuk hazırlan,geç kalmayalım.
Damla-Tamam anne.Saçımı düzeltip,hafif makyaj yaptım.Ayağıma topuklularımı geçirip çantamı elime aldım.Aşağıya indiğimde annem ve babam hazır beni bekliyorlardı.
Onur-Hazırsanız çıkalım,geç kalmayalım sonra.
Demet-Tamam,hadi kızım.Evden çıkıp onların evine geldik.Yani,ay ismi neydi unuttum...Cenk!Babam zili çaldı.Kapıyı bir hanımefendi açtı.Galiba Merve hanımdı.
Merve-Hoşgeldiniz.(gülümseyerek)
Çok tatlı ve samimi bir kadın aslında.Salona geçtiğimizde iki kişi vardı.Birisi Selim Velioğlu,diğeride...Hayır olamaz!Bu Cenk değil dimi?N'olur Cenk olmasın.Allahım sana geliyorum.Önce Selim beylerle görüştüm sonra diğeri bana yaklaştı,ay Cenk bu galiba.
-Cenk.
Cenk-Merhaba ben Cenk.(elini uzatarak)
Damla-Damla.
Cenk-Memnun oldum.
Damla-Bende.(kısık)Benimde kısmetime çıkan erkek buymuş.Off,sinirlerim bozuldu.Geçip koltuğa oturdum.Merve hanımı çok sevmiştim ama.Içten bir kadın.Bana bakıp gülüyordu sürekli.Acaba benden hoşlanmış mıdır?Amaaan.N'olucak sanki hoşlansa?Sonuçta kayınvalidem olucak kendisi.Sahi,düğün ne zaman?
Merve-Teklifimizi kabul edip,bize geldiğiniz için size minnetdarız.
Onur-Ne demek efendim.Asıl bizi davet ettiğiniz için biz size teşekkür ederiz.
Merve-Ne içersiniz?Çay,kahve?
Demet-Bir kahvenizi içeriz.(gülümseyerek)
Merve-Peki.Merve hanım kalkıp mutfağa gitti.Galiba çalışanları yok,tuhaf.Bizimde yok ama bizden zenginler sonuçta.Neyse,kahvelerimizi içtikten sonra babam,Cenk ve Selim bey çıktılar.Sohbet ederken kapı çaldı.Tam Merve hanım kalkarken,ayağı burkuldu.
Demet-Aman,dikkat edin efendim.
Merve-Tamam sorun yok.Ayağım biraz acıyor.Kapı hala çalıyordu.
Merve-Kızım Damla.Rica etsem kapıyı açar mısın?Kalkamıyorumda.
Damla-Tabii ki.Hemen koltuktan kalkıp,kapıya doğru gittim.Bu evde ilk kapı açışım.Tamam kabul ediyorum,saçmaladım...Fazla bekletmeden kapıyı açtım.Karşımda uzun boylu,yakışıklı birisiyle rastlaştım...Oha,bu o!
Eveet,selam.Nasılsınız?Sizce Damla kapıda kimi gördü?Tahminlerinizi aşağıda yorumlarda bekliyorum.Beğendiyseniz vote vermeyi unutmayın.Hadi öptüm :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çapkın Aşk
Romance~Neden bunların hepsi benim başıma geliyor?Neden BEN?Yada dur ya... Iyiki de gelmiş."Neden iyiki de?" derseniz,sanırım bunun cevabını Çapkın Aşk'ta bulabilirsiniz.Herkesi benim hikayeme bekliyorum. -Damla.~