Multi-Barış (😍)
Damla'nın Ağzından:
Sabah uyandığımda yanımda yatmış Cenk'i gördüm.Oha,bu ne arıyor burda?Hemde dibimde.Gözlerini açtı.Bana doğru geliyodu.Cenk-Günaydım karıcım.
Damla-Ne diyosun sen be?
Cenk-Seni seviyorum.(diyerek öpmeye yakınlaştı)Tam o sırada rüyadan uyandım.Ohh rüyaymış.Pardon,kabus!Bu ne ya, off.Uyandığımda Cenk yoktu.Saate baktığımda 9:30 gösteriyordu.Üstümü değiştirip odadan çıktım.Ah,şimdiden evimizi özlemiştim bile.Ben odadan çıkarken,tam o sırada Barış da odasından çıktı.
Barış-Günaydın.
Damla-Günaydın.
Barış-Uyuya bildin mi dün?Tam cevap verecekken Merve hanım geldi.
Merve-Günaydın Damlacım,oğlum sanada günaydın.
Barış-(annesini öperek) Sanada.
Merve-Aşağıya inin,kahvaltı hazır.
Barış-Tamam.Aşağıya indik.Indiğimizde Cenk ve Selim bey koltukta oturuyorlardı.
Selim-Günaydın kızım.
Damla-Günaydın Selim bey.
Merve-Herkes sofraya.Sofraya geçtik.Selim bey başta.Selim beyin bir yanında Cenk,diğer yanında Merve hanım.Ben Cenk'in yanında,benim karşımda Barış.Kahvaltımızı ettik.
Damla-Ellerinize sağlık Merve hanım.
Merve-Afiyet olsun canım.(gülümseyerek)
Selim-Biz kalkalım geç olmadan.
Barış-Tamam.
Cenk-Iyi günler herkese.
Merve-Iyi günler oğlum.Selim bey,Cenk ve Barış şirkete gittiler sanırım.Merve hanımda koltuğa geçti.
Damla-Kahve istermisiniz?
Merve-Olur.Mutfağa gidip kahve yaptım.Ve sonra salona geçtim.Merve hanımın kahvesini verdim.
Merve-Sağol kızım.
Damla-Afiyet olsun.(gülümseyerek)Merve hanım iyi kadındı.Sıcakkanlı bana karşı.Bu evde sanırım bir tek onunla anlaşıcam.
Merve-Kızım,misafir odasını sabah hazırlatdım.Yardımcımızın bir kaç günlük işi olduğundan bu sabah gitti.
Damla-Teşekkür ederim.
Merve-Hiç merak etme,bu evde yabancılık çekmiyceksin bir kaç gün sonra.Bizde senin ailen sayılırız.
Damla-Tamam.
Merve-Ne zaman bişeye ihtiyacın olursa,bana gel.
Damla-Tabii,teşekkürler.(gülümseyerek)Kahvemizi içtikten sonra,Merve hanım odasına gitti.Bende misafir odasına gittim.Yatağa yattım ve elime telefonumu aldım.Nilay yazmıştı:
Nilay-N'apıyorsun canım?Yeni eve alıştın mı?Gecen nasıl geçti? dhbdjsnsn
Damla-Lan bak yaa.Demesene öyle.Öff sıkılıyorum.Zaten oda hazırladılar bana orda kalıcam.Dün uyuyamadım ki.
Nilay-Niye uyuyamadın kız?N'aptın peki?
Damla-Nasıl uyuyimki?Kafam çatlıyordu.Terasa gittim.Sağolsun Barış bey de ordaydı.
Nilay-Ooooo.Bey falan.Işler yürüyor mu? dndbbd
Damla-Öff Nilay seninlede konuşulmuyor.Birazcık konuştuk.Saat 3tü zaten.4te uyudum.
Nilay-Ne konuşuyordunuz acaba,merak ettim.
Damla-Kapatalım mı artık konuyu?
Nilay-Tamam ya.Sen nasılsın asıl.Canın çok sıkılıyor mu?
Damla-Iyiyim ya,yoo çok değil.Merve hanım iyi kadın.Onunla kahve sohbet falan yaptık az önce.
Nilay-Ee Cenk falan nerede?
Damla-Onlar şirketteler.Bir tek biziz evde.Ee sen nasılsın?N'apıyorsun?
Nilay-Hiiç,bende evdeyim.Özledim ya senii.
Damla-Bendee :(
Nilay-Üzülme kız.Görüşürüz nasıl olsa ;)
Damla-Ay evet.Bölüm Sonu.
Yeniden Çapkın Aşk devam ediyoor.Bölüm sonunu heyecanlı bitiremedim sjdjdj.Vote ve yorumlarınızı bekloyorum :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çapkın Aşk
Romance~Neden bunların hepsi benim başıma geliyor?Neden BEN?Yada dur ya... Iyiki de gelmiş."Neden iyiki de?" derseniz,sanırım bunun cevabını Çapkın Aşk'ta bulabilirsiniz.Herkesi benim hikayeme bekliyorum. -Damla.~