Sahil @Birnsan8

787 47 31
                                    

"Biraz suya gelmeyi dener misin ______?"

Şemsiyenin altında elinde dergiyle oturuyorken sevgilinin sesiyle bakışlarını ona çevirdin. Çok çabuk yanardın güneşte ve güneşin en tepede olduğu vakitte yüzmek gibi bir niyetin yoktu. 

"Hayır ben iyiyim burada."

Çantandan güneş kremini çıkartıp vücuduna biraz daha sürdükten sonra dergine döndün. 

'Karın Kasları İle Göz Dolduran İdoller'

Başlığı görünce yüzünde kurnaz bir gülümsemeyle okumaya başladın. Bir sayfa tamamen senin erkek arkadaşına aitti. 

'Taeyang; Gerçek adı Dong Young Bae olan yakışıklımız BIGBANG üyesi. Kendisi kaslardan bahsedilince akla gelenler arasında. Üzgünüz ama bu yakışıklımız da sevgilisi olanlar arasında.'

Yakışıklımız yazmışlar. Nereden onların yakışıklısı oluyormuş. 

Dergiyi hafifçe havaya kaldırıp hemen önünde kaslarını sergileyen sevgilinin yanına yerleştirdin. 

"Gerçekte cidden çok daha iyi gözüküyor." 

Kendi kendine mırıldandıktan sonra telefonunu kaldırıp onun bir fotoğrafını çektin. 

"Gerçekten harika bir erkek arkadaş yaptın _______"

Kendi kendine konuşmaların devam ederken onun sana doğru geldiğini gördün. Hızla telefonu çantanın içine geri atıp dergiyi kapattın. 

"Hadi ama su gerçekten çok güzel."

O senin yanına varıp kollarını sana doladığında vücudu tamamen ıslak olduğu için donmuştun. 

"Buz gibisin. Bırak."

Mızmızlanarak ondan kurtulmaya çalışırken ayakların yerden havalandı. 

"Sırtıma krem süremedim. Sür, söz denize gireceğim."

Young Bae sana gözlerini kısıp bir süre 'Sözünde durmazsan bittin sen.' bakışı attıktan sonra şezlonga geri bıraktı. Ona güneş kremini uzattığında gözlerini büyüterek sana baktı. 

"Gerçekten mi _______? 50+ faktör güneş kremi ne demek?"

O kafasını iki yana şaşkınlıkla sallarken sen omuz silkmekle yetindin. Eğer güneş yanıkların oluşursa senin mızmızlanmalarından en çok bıkacak olan kişi oydu. 

"Sende süreceksin. Şimdiden omuzlarının üstü kızarmış."

O güneş kremini senin sırtına yayarken konuştun. Senin gibi yanmıyor olabilirdi ama yine de azıcık bile canı acısın istemiyordun. 

"Pekala sen öyle diyorsan."

Senin sırtına tamamen sürdükten sonra kendine de sürmeye başladı. 

"Kesin suda çıkmıyordur bu."

Kafanı salladın ve o işini bitirince kremi alıp sen de onun sırtına sürmeye başladın. 

"Cidden çok yakışıklısın. Tüm dergilerde seni görmeme şaşmamalı."

Hızlı bir hareketle sana döndüğünde kaşlarını havaya kaldırdın. 

"Neden bunu sırtıma krem sürerken söylüyorsun. Kendimi tehlikede mi hissetmeliyim?"

Rolleri değişmiş olduğunuz için sen kahkaha atarken o seni şezlonga yatırıp kollarını senin iki yanına koyarak destek aldı. 

"Demek çok yakışıklıyım?"

Gülmeye devam ederken denizi gösterdin. 

"Düşündüm de sanırım yüzmek istiyorum."

Young Bae sana yaramaz bir bakış attıktan sonra diklendi ve seninde kalkman için elinden tuttu. 

"Bu seferlik öyle olsun bakalım."

Bu bölüm önceki bölüm söylediğim gibi senin için Nisa. Ayrıca bir sonraki bölümde hemen gelecek. İstek yapmanız cidden önemli :D Sizin istediklerinizi yazıyorum ve ayrıca ilhamda geliyor. Umarım beğenmişsinizdir.

TAEYANG ONE SHOTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin