Secret Part 2 @vip_baehyunjisung_06

699 41 33
                                    

"Emin misin ya? Söylemesek mi?"dedin birden sevgilinin kolunu kafenin önünde tutup durdurarak. Sana bu soruyu bininci kez sormanın ardından aynı bıkmış bakışı attı. 

"Sonsuza dek saklayamayız zaten _______. Arkadaşlarımız onlar bizim."

Bu dediğini sende elbette biliyordun ama elinde değildi işte. Verecekleri tepkiler utanç verici olacaktı ve sen daha şimdiden sadece düşünerek bile kızarıyordun. 

"Bari insanların olmadığı bir yerde-"

Lafını tamamlayamadan Young Bae gözlerini devirerek elini tuttu ve seni içeriye soktu. Arkadaşlarının kafenin köşesindeki masada oturduklarını fark ettin. Girer girmez fark etmemek elinde değildi o kadar sesliydiler ki. 

"Selam çocuklar."diyerek Young Bae büyük bir gülümsemeyle masaya yaklaşırken elini çekmek için hamlede bulundun ama daha da sıkarak kendine doğru çekti. 

"Selam?" 

Masadaki soru işaretli gözler ellerinize bakarken gözlerini kapatmamak için kendinle savaştın. Şuan ki hareketlerin gelecek yıllar içinde taklit edilip durulabilirdi eğer saçma bir harekette bulunursan. Son derece dikkatli olmalıydın.

"Siz birlikte mi geldiniz?"diye sordu Jaebeom siz masaya yerleşirken. Young Bae kafasını sallayarak cevap verdiğinde hepsi gözlerini kısmış bir cevap bekliyordu. 

"Durun ya ben tahmin etmiştim zaten. Böyle bir ayrımcılıklar falan." 

Hyuk Woo arkasına yaslanıp kollarını birbirine bağladığında sende karşı atağa geçtin. 

"Ne zaman ayrımcılık yapmışım be?"

"Saymamı mı istiyorsun?  Daha geçen hafta evini taşıdığında Young Bae'yi çağırmadın yardım için albüm çıkartıyormuş diye."dediğinde kaşlarını çatarak devam ettin. 

"Ama öyleydi sabah beşte eve gitmişti ona gel yardım et mi deseydim?"

"Bende Çin'den yeni dönmüştüm sabah yedide. Gram uyku uyumadığımı bildiğin halde çağırdın! Tüm gün uyumak istediğimde mızmızlanmak yok dedin insafsız kadın!"

"Alt tarafı bir günlük işin vardı! Uçağa binince de nasıl yayılıp uyuduğunu biliyoruz Hyuk Woo!"

Siz ikiniz birbirinizi yemeye devam edecekken araya giren Seong Hwa olmuştu. 

"Bir dakika bir dakika ya. Ne oluyor yani şimdi?!"diye inanılmaz bir sesle sorduğunda masadaki herkes ona boş bakışlarını göndermişti. 

"Çıkıyorlar işt-"

Ki Seok gerekli açıklamaya yapacakken Seong Hwa küçük bir çığlık atmıştı. 

"Ama halk buna hazır değil. İnsanların yüreğine inecek!"

  Jaebeom anlam veremediği şey sonunda yanıt bulduğu için hafifçe kafasını sallayarak konuştu.   

"Aslında sanırım bu ikisi bir şeyleri planlamışlar. İnsanlar sürekli fotoğraflarımın altında ikisinin çıkıp çıkmadığını soruyorlardı."

Young Bae kurnazca gülümseyerek ona baktığında sende gülümsedin. 

"Tabi ki kimim ben Dong Young Bae."dediğinde gözlerini devirdin. Garson gelip siparişlerinizi aldığında masada büyük bir sessizlik oluşmuştu. Herkes öğrendikleri şeyi sindirmeye çalışıyordu. Young Bae'ye baktığında dudaklarını büzerek omuz silkti. Her an utanç verici olan kısım başlayabilirken bu kadar rahat olması haksızlıktı. Gerçi dalga geçilecek olan sendin onun tuzu kuruydu.

 Seong Hwa sanki teorilerini kanıtlamak istermişcesine kıkırdamaya başladığında yanağını dişledin. Nasıl harika bir şey söyleyecekti kim bilir.

"Bu ikisinin evlendiğini düşünsenize bizim ______ ev hanımı olmuş."

Masadaki herkes, Young Bae de dahil, gülerken kafanı arkaya doğru attın. Sinir bozmakta üstlerine yoktu. 

"Bütün ev işleri sana kalır Young Bae."dedi Jaebeom ve Young Bae sana gülümseyerek baktı. 

"Olsun ben onun için yaparım."

Diğerleri şaşkınlık nidaları atarken sen omuz sadece omuz silktin. 

"Ne malum seninle evleneceğim?"

Az önce ev hanımı hayaline gülmenin bir bedeli olmalıydı. Masadan ikinci bir şaşkınlık nidası yükselirken yüzünde zafer ifadesiyle Young Bae'ye baktın. Sandığının aksine sinirlenmemişti. Seni belinden tutarak kendine doğru çekti ve kafanı omzuna yaslattırdı. 

"Tabi ki benimle evleneceksin."

"İğrenç kesin şunu, kesin şunu. Daha yeni öğrendim iki arkadaşımı böyle görmek istemiyorum."diyerek Seong Hwa ellerini kaldırıp size doğru salladığında uzanıp Young Bae'yi yanağından öptün. 

"Alışsan iyi edersin."

Bu kurguyu yazarken cidden arkadaşlarımın yanına gitmişim gibi hissediyorum fjgfdjj 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu kurguyu yazarken cidden arkadaşlarımın yanına gitmişim gibi hissediyorum fjgfdjj 

İnşallah beğenmişsinizdir. Hatam olduysa herhangi bir yerde bunun için üzgünüm. 

 ***Ayrıca Who's Next posteri yayınladı YG papa :D BB'nin debut tarihinde full MADE geliyordur herhalde de comeback mi var acaba?   

TAEYANG ONE SHOTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin