iLk TanıŞma

74 6 3
                                    

Akşam üstüydü, karanlık daha 0 bizden tarafını kaplamamıştı. Kız kardeşim, internet kafeden dönmüştü, heyecanı o kadar büyüktü ki, yüzü o kadar masum bir şekilde gülümsüyordu ki ve birden.
- Abi , sana bir sürprizm var, dedi.
Bekledim biraz , ama hala çok heyecanlıydı.
+ ne oldu , neyin var ve neden bu kadar heyecanlısın, anlatsana, dedim.
Oda şaşkın şaşkın;
- abi çok güzel bir kız buldum, ne olur tanış onunla seni bekliyo şuan, dedi.
+ ya ne kızı , ne beklemesi, ne karıştırıyorsun benden habersiz sen ya, dedim.
- Abi internetten tanıştık , şuan seninle görüşmek için bekliyor.
Diyince afalladım bi an, ne yapacağımı bilemeden öyle baktım ona, Oda tuttu beni .
-hadi abi hadii, dedi
Bende;
+ya tamam dur,çekiştirip durma, dedim.
Neyse biz çıktık evden, koyulduk internet kafenin yoluna. Vardığımızda kimse yoktu.
+ ee hani nerde , dedim
Oda yumuşak bir sesle.
- abi burda değilki, bilgisayar'dan sana kamera açacak, ordan konuşacaksınız, dedi.
Bende buraya kadar gelmişim, tanışmasam olmazdı, sonuçta bekliyor beni diyerek; geçtim bilgisar başına. Onu kendi hesabıma ekledim, oda kabul etti . Sonra biraz konuşmaya başladık;
-selam
+selam nasılsın
-iyiyim sen
+iyiyim bende.
+ya kusura bakma, kardeşim bir şeyler söyledi de ben onun adına özür diliyorum. Dedim
Oda hemen cevabı verdi.
-yok hayır önemli değil, bende seninle tanışmak istedim. Kız kardeşin çok tatlı, ve samimi olması da hoşuma gitti. Kamera açalım mı? Diye sordu.
Bende;
Bu tiple kamera açamam, şimdi ya kız güzelse ya beni beğenmezse. Hemen saçımı düzeltmek için lavaboya gittim, yakamı ve saçımı düzeltip geldiğimde, kardeşim çoktan kamera açmış konuşuyorlardı. Çaktırmadan bir göz attım, acaba nasıl biri diye tam baktım Ve tutuldum.
Çenesinin sağ tarafında bir beni vardı, çok hoşuma gitmişti, bakışları, konuşması, o yüzündeki hafif tebessümüyle de, insanın içine bir huzur veriyordu adeta. O an ona bakarken, kamerada gözüktüğümü fark ettim, kardeşim yerimden kalktı ve geçtim bilgisayarın başına. O an ona bakmaya dalıyordum ki;
-ne oldu, neden öyle bakıyorsun, dedi gülümseyerek.
+ hiç ya , sadece ben bu güzelliği daha önce nasıl görmedim diye, düşünüyordum.
Yüzünde bir gülümseme oluşmuştu,
-teşekkür ederim, sende çok iyisin, diyince mutlu oldum bir anda.
Biz mubabbetimize devam ettik, numarasını istedim,hiç tereddüt etmeden verdi. Numarasını kaydettikten sonra,
+ saat çok geç olmadan eve geç istersen, dedim.
- haklısın, numaram var sende, mesaj atarsın, deyince,
+tamam peki arayabilirmiyim , dedim korku içinde acaba kabul etmezmi düşüncesiyle, ama istediğim olmuştu düşüncelerim ikinci kez yanılmıştı.
-tabi ki arayabilirsin, ben kapatıyorum görüşürüz, dedi
Bende hafif bir şaşkınlık içinde;
+görüşürüz, dedim
Ve kardeşimide alıp, evin yolunu tutmuştuk. Yolda gelirken tabi bir teşekkürü eksik etmemiştim, belkide hayatımda bir daha bu kadar masum bir kızı göremeyebilirdim.
Eve gelmiştik, ve ne gelesiye kadar nede eve geldiğimden beli, aklımdan çıkmaz oldu, mesaj atsammı diye düşünürken, dayanamadım attım.
+selam, bu benim numaram kaydedersin. İyi geceler.
Yazdım, gönderim , o da kaydettiğini yarın konuşmamızı istedi.
Bende yanlış anlaşılmamak için;
+tamam , yarın görüşürüz , diyerek mesaja bir son verdim.
Kız meslek lise 3. Sınıf öğrencisiydi, ben ise bir garsondum, yaşım 17 idi. Ailenin büyük oğlu bendim o ise ailenin en küçüğüydü. 3 ay boyunca birbirimizi görmedik. Sadece mesajlaşıyor , bilgisayardan birbirimizi görebiliyorduk sadece.
Tanışmıştık, konuşmalarımız sürmüştü ta ki 2. Ayin ortasında ilk kavgamızı edene kadar.

Devam edecek...

Arkadaşlar beğendiyseniz yorumlarınızı lütfen eksik etmeyin.

Böyle AyrıLıK oLmaZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin