Tipul arăta de parcă urma să mă linșeze chiar acum, chiar aici.
Mi-am tras pe mine perechea de blugi negri pe care am găsit-o aruncată pe patul Sophiei, neavând certitudinea ca îmi aparțin. Materialul tare și rece mi s-a mulat pe picioarele slabe. Am apucat aparatul de filmat de pe patul meu, lăsându-l agățat de gât, apoi am ieșit din camera, direct pe holul plin ochi cu elevi. Mi-am salutat vecinii de apartament, pe Ruben și Cain, doi băieți simpatici din anul doi, apoi mi-am continuat drumul pe hol, împărțind coate în stânga și în dreapta în încercarea de a ieși din îmbulzeală. Când m-am văzut ieșită din cămin, am cautat cu privirea o figură cunoscută în marea de oameni. Spre bucuria mea, am văzut parul blond al Sophiei în mijlocul unui grup destul de mărișor de persoane. Asta era partea rea. Eram anxioasă. Am inspirat adânc de câteva ori, zicându-mi în gând că totul o sa decurgă normal și n-am să mă împiedic pe la jumătatea drumului în propriile picioare. Când am ajuns lângă ei, toți m-au privit surprinși.
-Sophie, am nevoie de ajutorul tău, am vorbit, spre a mea surprindere, nebâlbâindu-mă. Sophie a aprobat, luându-și la revedere de la marele sau grup și venind spre mine. Mi-a apucat brațul cu brațul său, apoi a pornit în față, lăsându-mă sa expir ușurată aerul ținut cu semeție în plămâni până acum.
Sophie și-a apropiat capul de al meu, apoi a șoptit: - Și, care-i treaba? Din nou ți-a rămas pantoful îndesat în toaleta și ai nevoie sa îl scoți? Un student care trecea pe lângă noi m-a privit cu sprâncenele încruntate, făcându-mă să mă bag și mai mult în Sophie.
-Nu, și mai rău, i-am șoptit la rândul meu.
-Ai făcut pipi în pat? A întrebat, terifiata.
-Să fac ce? Am întrebat, mijindu-mi ochii către ea.
-Pipi în pat. Să faci pipi în pat, a continuat categoric, vorbind mai tare de data aceasta.
-Nu, Sophie, e și mai rău. Este aproape catastrofal, am anunțat-o, făcând o față de câine plouat.
-Oh, Dumnezeule! Sophie a țipat. Cred ca s-a prins, în sfârșit. Ai mâncat ceapa și ai din nou gaze? Sophie a țipat, atrăgând atenția oamenilor din jur asupra noastră. Odată cu râsetele acestora starea mea de anxietate acută în societate s-a mărit considerabil, cam într-atât de mult încât sa vreau să mă arunc în lacul de lângă noi. Am privit-o exasperată pe Sophie, tragându-mi cu degetele lungi și subțiri de rădăcinile parului. Sophie a conștientizat ce greșeală catastrofala făcuse dezvăluindu-mi mica problema cu gazele, ceea ce a făcut-o sa își astupe gura cu ambele palme și sa ma privească cu ochii măriți. Am luat-o de braț, tragand-o din mijlocul studenților care continuau să râdă. Îmi pare rău, a zis, colturile sprâncenelor aplecându-i-se în jos.
-E în regula, Sophie. Oricum, nu ai greșit în totalitate, pantoful meu chiar a ajuns în toaletă din nou, i-am dezvăluit, strâmbând din nas. Sophie și-a dat ochii peste cap, pregătită sa îmi reproșeze că i-am răpit din timpul liber cu asemenea prostii. Însă i-am taiat-o rapid, nelăsând-o să își înceapă șarada. Am nevoie de ajutor pentru cursul domnului Solomon, Sophie, i-am amintit. Aceasta s-a încruntat, apoi a deschis gura, formând un "O" perfect.
-La naiba! Am uitat de nenorocitul de Solomon! Sophie a exclamat, părând de-a dreptul revoltată.
-Sophie! Am admonestat-o, privind-o ulterior urât. Domnul Solomon este un om remarcabil și... Am dat, sa zic, însă Sophie mi-a taiat-o rapid.
CITEȘTI
Inimi Însângerate
RomanceFallithy este o simpla studentă a M.A.C., aflata în anul I. Împreună cu Sophie McKane, colega sa smintită de apartament, Fallithy pune la cale un plan ingenios pentru obținerea unui A la cursul de Reportaj. Ceea ce nu știe Fallithy, însă, este ca o...