Daca iti place atât de mult, ia-o.
Când am plecat de la petrecere, ploaia se întețite și mai tare. M-am întrebat, apoi, cum de electricitatea din întreg orașul era căzută, însă casa familiei Morgan continua sa fie luminată. Mi-am tras nasul, lovind cu papucii împrumutați de la Seth o pietricica, ce s-a rostogolit zgomotos pe asfalt, printre picăturile grele de ploaie. Eram încă îmbrăcată în tricoul și pantalonii scurți ai lui Seth, ceea ce m-a făcut sa îmi înfășor bratele în jurul corpului. Se apropia deja de sfârșitul lui Noiembrie, iar asta era vizibil la nivelul temperaturilor care continuau să scadă. Am închis ochii pentru câteva secunde, începând să îmi mângâi bratele cu palmele. Mergeam cu ochii mijiți, nevăzând la mai mult de jumătate de metru în față din cauza lipsei electricității. Singura sursă de lumina avută erau farurile celor câtorva mașini care se îndurau sa circule pe asemenea vreme.
Mi-am văzut umbra lungindu-se periculos de mult pe asfaltul ud, ceea ce m-a făcut sa casc ochii, perplexă. M-am întors pe călcâie, în spate, văzând cele doua faruri puternice apropiindu-se cu rapiditate de mine. Mi-am acoperit ochii cu mâna, nelăsând lumina sa pătrundă în aria mea vizuală. Apoi, mașina a frânat brusc, producând un nor de fum ce s-a dilatat în ploaie. Am auzit portiera deschizându-se, apoi farurile s-au stins. Am căscat ochii, dându-mă înapoi câțiva pași, apoi am început să alerg. Sângele îmi pulsa rapid în vede, auzindu-l până ca și în urechi. Picăturile ce se izbeau de asfalt reverberau în liniștea nopții, acoperind țipetele băiatului.
Am cotit la stânga, sperând ca tipul să mă piardă din vedere, însă nu am încetat sa fug până în momentul în care am fost nevoita sa o fac. Fiindcă talia mi-a fost prinsa de o mână mare și rece, care s-a lipit de tricoul meu ud. Apoi am fost trasă în spate. Am fost întoarsă pe vârfuri și lipită cu obrazul de pieptul străinului. Am privit confuza în sus, încercând sa deslușesc orice mi-ar oferi o informație concreta asupra persoanei de lângă mine.
-Cine ești? Am șoptit. Știam că era unul dintre frații Morgan, căci purta mirosul specific, însă nu știam exact care dintre ei.
Era hotărât sa ma lase în dilema, căci nu mi-a răspuns. Mi-am dus mâna acolo unde trebuia sa fie fața sa, începând sa pipăi ușor cu buricele degetelor. Am dat peste buzele groase și moi, apoi peste nas, apoi peste genele lungi și negre ce adăposteau ochii închiși. Mi-am trecut apoi degetele pe linia maxilarului, însă eram la fel de confuza.
Apoi i-am văzut ochii sclipind.
Și m-am blocat.
Fiindcă nu erau cu nimic diferiți față de ochii celorlalți doi frați.
Însă erau totuși unici.
Sclipeau în acel mod aparte.-Reed? Am șoptit, vocea mea sunând răgușită.
-Seth și-a făcut griji. Mi-a spus că mă ucide dacă pățești ceva, Reed a râs. Mi-am simțit stomacul strângându-se într-un nod dureros. Asta sunase atât de... Divin. M-am desprins de el, dându-mă un pas în spate, însă Reed mi-a prins încheietura. Haide, mi-a spus să te duc la universitate. Am aprobat, puțin dezamăgită de faptul ca lui Reed ii fusese imprimata ideea de a-i pasa de mine. Am mers la mașină, sau mai exact, Reed m-a condus la mașină, căci eu nu aveam habar unde o parcase. Mi-a deschis portiera, lăsându-mă sa ma prăbușesc pe scaunul pasagerului. El a traversat rapid, în nici câteva secunde intrand la randul său în mașină. Înăuntru se făcuse lumina din cauza butoanelor pe care Reed le apăsase, acum putând sa ii vad ochii înconjurați de vene mici și roșii. L-am privit pieziș, până ce s-a întors cu totul către mine. Sunt fumat, Fallithy, nu mă privi așa, a râs, făcându-mă sa îl privesc cu ochii mari.
CITEȘTI
Inimi Însângerate
RomantizmFallithy este o simpla studentă a M.A.C., aflata în anul I. Împreună cu Sophie McKane, colega sa smintită de apartament, Fallithy pune la cale un plan ingenios pentru obținerea unui A la cursul de Reportaj. Ceea ce nu știe Fallithy, însă, este ca o...