Varování! Tato kniha je pouze fan fikce a mohou se v ní vyskytovat dějové chyby, které liší tuto knihu od skutečného děje Harryho Pottera.
Bylo krásné zářijové ráno a na nástupišti 9 a 3/4 se právě nacházel vlak, který by jste marně hledali v jízdních řádech. V oblaku kouře stálá dívka asi 165 cm vysoká, hubené postavy a její dlouhé ohnivé kadeře sahaly až skoro k pasu. Ano, byla to Lily. V tu dobu již do onoho vlaku nastupovali studenti různého věku a mezi nimi i Lily a její 2 bratři Albus a James. Rudovláska se od nich raději vzdálila, aby Albus nezačal zase dělat vtípky na její účet. Ulevilo se jí když konečně našla kupé odkud byl slyšet výskot a hlasité štěbetaní. V kupé seděla Lilyina sestřenka Rose a pak její 3 kamarádky Dani, Emma a Teri. Jen co vešla tak se ozvalo sborové "ahoj!". Lily se s úlevou posadila na místo vedle Dani. "Tak co prázdniny Lil? A co Albus? Pořád je tak nafoukanej?" Zazubila se Emma. "Jo! Od té doby co nastoupil do 3. ročníky je to horší a horší!" Povzdechla si Lily a protočila její krásné hnědé oči. Najednou kdosi zaklepal na dveře. Stála tam dívka s krátkými blond vlasy sestřiženými do mikáda a její ofina skoro zakrývala její velké modré oči, ve kterých se leskla nenávist a ve výrazu byla vidět škodolibá radost. Také byla velmi elegantně oblečená, takže bylo jasné, že je z čistokrevné rodiny. "Ta nám tady chyběla!" Zaůpěla Lily a v obličeji malinko zbledla. Dívka otevřela dveře otočila se na Lily a z plných plic začala "holubi na střeše si cvrlikají, že prej spíš s plyšovim medvědem a říkáš mu Míša." Ještě se uchechtla, otočila se na patě a vítězoslavně odešla. "Albus!!" Vyhrklo všech 5 dívek najednou. Lily toho měla už plné zuby a tak si raději vzala MP3 přehrávač který dostala od táty k 12tinám a ze sluchátkama vydržela po zbytek cesty. Poté co dojeli na místo, bylo zařazování a večeře a pak se všichni odebrali na koleje. Jen co řekli buclaté dámě heslo tak se Lily, Dani, Emma a Teri, vydali do ložnice kterou obývají každý rok. Jen co se vystřídaly v koupelně tak se všechny zachumlaly do peřin. "Myslíte že mi dá Albus konečně pokoj?" Utrousila unaveně Lily. Odpovědi se jí však dostalo jen od Teri. "No já nevím..." . Řekla Teri zamyšleně. Jen co to Teri dořekla tak usnula. Jen Lily pořád nemohla usnout, protože se jí honilo hlavou miliony myšlenek na jejího dotěrného bratra.
ČTEŠ
Bratr Na Zabití 1|HP FF ✔
Fanfiction#Zmijozel+Nebelvír = Nemožná kombinace. A nebo snad ne? #Starší otravný a egoistický bratr který je vevnitř úplně jiný. Dokáže to ukázat? #Může se snad skupinka pobertů znovu obnovit? #Může se dcera stát terčem odplaty kvůli jejímu otci? #Můžou se i...