Zvláštní schopnosti?

492 44 3
                                    

"Dále!"
Ozval se tlumený mužský hlas.

Lily opatrně zabrala za kliku, dveře zaskřípala a ona mlčky vstoupila dovnitř.

"Ááá! Slečna Potterová! Pojďte dál!"
Řekl profesor radostně se stále zabořenou hlavou v písemkách.

"Jak...jak jste poznal, že jsem to já?"
Pípla zařazeně rudovláska.

"Vaše magie. Máte stejnou jako tvoje matka. Velmi silnou a mocnou! Copak potřebujete?"
Odtrhl oči od štosu neopravených písemek, mile se usmál a pokynul jí na židli, která stála na druhé straně stolu.

"Dnes jsem si zkoušela vyvolat patrona a po několika pokusech se mi to podařilo. Objevil se mi pegasojednorožec. Je to normální?"
Prohrábla si Lily nervózně vlasy a její veliké oříškové oči upjala s obavami na profesora.

Profesor jen na slepo zašátral v šuplíku a vytáhl sešit, který byl obalen hadí kůží, která se už na nějakých místech odlupovala. Stránky tohoto sešitu byli ohnuté, potrhané a na některých místech, dokonce polité kafem.

"Moje zápisky z mladí. Zde mám zapsána veškerá tajemství."
Usmál se zasněně profesor a dál opatrně listoval v sešitu, jakoby byl z porcelánu.

"Ááá... tady to je!"
Usmál se vítězoslavně.

"Je to v souvislosti se sílou magie a dědičností. Jednorožce má šanci mít ten člověk, co má jednoho rodiče, který má za patrona nějaké zvíře s rohem a druhý rodič musí mít za patrona koně. Jednorožce má přibližně 2 z 5 lidí, kteří plní pravidlo dedičnosti a stačí jim průměrná moc magie. Pegase mají šanci mít lidé, jejichž rodiče mají nějaké okřídlené zvíře a koně. Stačí průměrná magie a tohoto patrona má 1 kouzelník ze 4. Pegasojednorožce můžete mít v případě pokud mají rodiče buď za patrona jednorožce a pegase nebo jelena a koně. Tento patron je velice vzácný! Má ho jen 1 kouzelník z 1000! Tito lidé musí mít velice silnou moc magie a vyvolat tohoto patrona je nesmírně těžké! Musí na něj být velice silná vzpomínka!"
Pronesl profesor a zahleděl se zkoumavě na Lily.

"Moc vám děkuji pane profesore!"
Rozzářila se Lily, vstala ze židle a už se otáčela k odchodu, ale profesor jí mávnutím ruky zarazil.

Rudovláska na něj jen tázavě pohlédla, ale nic nenamítala.

"Mohu se vás ještě na něco zeptat slečno?"
Zeptal se a zamyšleně si změřil rudovlasou dívku pohledem.

"Ano?"
Pousmála se mile Lily.

"Na jakou vzpomínku jste myslela? Musela být určitě velmi silná!"
Svraštil profesor čelo, až se mu na něm objevily hluboké vrásky.
"Já už nevím. Proběhla mi hlavou tak rychle, že jsem jí ani nestačila zaregistrovat."
Pokrčila rudovláska smutně rameny.

"To nevadí. Tak já vás už nebudu dále zdržovat. Na shledanou!"
Usmál se profesor a znovu se pustil do opravování písemek.

"Na¨shledanou!"
Rozloučila se Lily, otočila se na patě a s hlavou plnou myšlenek odešla.

Tak po DLOUHÉ době je tu nová kapitola. Jak se líbila? Moc se omlouvám, že nevyšla již včera, ale byla jsem unavená. :/ :)

Mimochodem za nový cover moc děkuji xie234!!! ♥♥♥

Vaše Zizuška-Ginnuška :3

Bratr Na Zabití 1|HP FF ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat