Patron

535 40 6
                                    

Najednou se z chodby ozvali kroky. Tři postavy vešli do dveří.

Byla to profesorka Mcgonagallová, Ginny a Harry.

"Mamí! Tatí!"
Vykřikla zničená rudovláska a běžela si k rodičům pro útěchu.

"Že bude v pořádku?! Já nechci, aby zemřel!! I když mi dělal naschvály, tak ho chci zpátky!!"
Plakala Rudovláska a slzami smáčela matčin svetr.

Ginny nechtěla Lily lhát a proto jí jen útěšně pohladila po vlasech.

"Jimmy! Ty nás nepřijdeš přivítat?"
Pokusil se o úsměv Harry.

James v sobě celou dobu dusil velmi silné emoce. I když bratra moc v lásce neměl, tak si musel přiznat, že by mu Albus chyběl. Otočil se a šel oba rodiče obejmout, ale jen tak, aby se neřeklo. Protože zjistil, že se už dlouho přetvařovat nedokáže, tak rychlím krokem zamířil na pokoj.

Lily neušlo, že bude lepší tady rodiče nechat samotné a proto zamířila za Dominnicou, kterou objala kolem ramen a společně vyšli na chodbu.

"Zvládneš to?"
Zeptala se plačtivě rudovláska.

"Jo, zvládnu.. ."
Řekla tlumeně blondýnka, vykroutila se Lily z pod ruky a rychlím krokem zamířila do Zmijozelky.

Rudovláska neměla chuť nikoho vidět a proto i přes zákaz vstoupila do Zapovězeného lesa a sedla si na pařez, kde se znovu rozbrečela.

Po chvíli se zvedla a začala nacvičovat kouzlo Expecto Patronum a doufala, že jí to přivede na jiné myšlenky.

Vzpomněla si na vzpomínku, která byla podle ní dostačující a soustředěně zavřela oči.

"Expecto Patronum!"
Šeptla, ale když otevřela oči, tak tam nic nebylo.

"Expecto Patronum!"
Pronesla znovu, ale tentokrát o poznání hlasitěji, ovšem zase nic.

Tušila, že jí vzpomínka jak poznala svoje kamarádky asi stačit nebude, ale přece jenom to ještě jednou zkusila.

Znovu napřáhla hůlku. V tu samou chvíli jak vykřikla zaklínadlo, tak jí hlavou proběhla jakási vzpomínka, která ovšem hned zmizela.

Co se, ale nestalo. Z hůlky vytrysklo modré světlo a před Lily se zjevilo něco neuvěřitelného.

Stál tam nádherný Pegasojednorožec.

Lily na to jen jako zbavená smyslů koukala, ale to mělo za důsledek, že se přestala soustředit a patron se rozplynul jako pára nad hrncem.

Rudovláska si nevzpomínala, že by někde četla o tom, že toto nádherné zvíře může být něčí patron. Proto se rozhodla, že půjde za profesorem Stealem, který učí Obranu Proti Černé Magii a zeptá se ho na to.

Vydala se proto zpátky do hradu a nejistě zaklepala na dveře na kterých stálo: Kabinet profesora Steala.

Nová kapitola je tu! Jak se líbila? Jaká vzpomínka podle vás Lily napadla? A co jí řekne profesor? :)

Vaše Zizuška-Ginnuška :3

Bratr Na Zabití 1|HP FF ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat