Tohle se nikdy stát nemělo!

553 42 24
                                    

Ráno se Lily probudila vcelku brzy a proto v tichosti opustila chlapecké ložnice a vkradla se přes společenku do těch dívčích.

S potěšením zjistila, že její obyvatelky pořád spokojeně spí a proto zabrala koupelnu ve které se rozhodla ze sebe smýt všechny její starosti z uplynulé noci. Potom se ještě oblékla do pohodlné kostkované košile, džínové sukně a do vlasů si zasunula jednoducho modrou čelenku.

Stihla to akorát na čas, jelikož dívky se právě probouzeli a pěstmi si protírali svoje unavené oči.

"Chtěla bych vám něco říct.... . Můžu?"
Vkročila rudovláska sebevědomě do místnosti a napjatě očekávala jejich odpověd.

Emma jí jen pokynula hlavou, protože na nic víc se v tuhle chvíli nezmohla.

"Já za nic nemůžu! To Ariana! Celí můj a Danin rozhovor odposlouhávala z tribuny! Doufám, že mi věříte! "
Vychrlila Lily a zbytek dívek se na sebe jen překvapeně podíval.

Dani se zvedla z postele a provinile cupitala k rudovlásce.

"Moc! Moc se ti omlouvám! Byla jsem slepá! Ty by jsi mi to nikdy neudělala! Odpustíš mi?"
Špitla brunetka zahambeně.

"Taky se ti moc omlouvám Leni!"
Zopakovala kamarádčino jednání Emma.

"Jasně, že vám odpouštím!"
Usmála se Lily a všechny se objali.

"No tak Teri! Pojď taky!"
Usmála se Lily na dívku stojící opodál a silně jí přitáhla do chumlu.

"Kamarádky?"
Špitla Emma.

"Navždy!"
Odpověděli jí ostatní dívky sborově.

"Lily! Lily! Musíš jít ihned se mnou!"
Vtrhl do pokoje James, který se tvářil dost vyděšeně.

Lily mrkla omluvně na svoje kamarádky a už utíkala za Jamesem studenými chodbami až stanuli před dveřmi ošetřovny.

Rudovláska nadzvedla tázavě obočí, ale to už jí táhl bratr dovnitř.

Pohlédla na jednu postel a v tu chvíli se jí zastavil dech a rozeběhla se tam.

Na posteli ležel zmijozelský, tmavovlasý chlapec. Byl úplně bledý a jeho víčka byla pevně semknutá k sobě. U něj seděla blonďatá dívka, taktéž z této hadí koleje. Blondýnce se kutálely slzy po tváři, držela chlapce za ruku a něco mu šeptala. Chlapec se jmenoval Albus a dívčino jméno bylo Dominnica.

"Co-co se stalo?"
Vydechla vyděšeně rudovláska.

"Našla jsem ho jak nehybně leží ve společence. A-a u ruky měl lahvičku s jedem. U lahvičky bylo toto."
Špitla trhavě blondýnka a podala Lily malý papírek na, kterém bylo napsáno "pro moje nejdražší".

"Pokud toto čteš, tak jsi buď Mamka, taťka, Lily, Jammie, Babička, děda, bratranec, sestřenice, Scorp nebo Domča. Nikdo kromě vás mi nezbyl, proto jsem se rozhodl k tomuto kroku. Všichni mě šikanují. Mojí rodině chci vzkázat ať se kvůli mně netrápí. Lily a James byli vždy lepší. Lily se chci moc omluvit za to co jsem jí dělal! Scorpe! Ty jsi byl ten nej kámoš pod sluncem! A Domi.... tebe miluju!"
Četla nahlas Lily.

Sesunula se k podlaze a propukla v neuvěřitelný pláč.

"Je-je mrtví?"
Zeptala se sekaně rudovláska.

"Ne zatím ještě žije, ale šance, že nám neodejde je fakt malá."
Řekla Dominica a její skrývaný smutek se najednou dostal ven a ona začala naplno brečet.

"Taky tě miluji!"
Špitla mu blondýnka do ucha a políbila ho.

Nová kapitola je tu! Tentokrát je dost depresivní. Myslíte, že to Albus přežije? :'(

Vaše Zizuška-Ginnuška :3

Bratr Na Zabití 1|HP FF ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat