Noční můra

475 41 8
                                    

Před Lilyinyma očima se začalo mlžit a ona vpadla do prvního snu.

Stála před doupětem ve kterém byla podle hluku a světla nejspíš celá její velká rodina.

Hned před dveřmi zahlédla svojí sestřenku Viktorii, Teddyho a svého bratra Jamese jak spolu o něčem velmi zaníceně debatují a občas bylo odtamtud slyšet Vikiino zachichotání.

"Ahoj!"
Pozdravila je vesele rudovláska hned jak k nim došla.

Oni jí však pozdrav neopětovali a jen se na ní znechuceně ušklíbli.

Lily se tomu jen podivila, ale hned zas pokračovala dál.

Na louce zahlédla skupinku svích bratranců a sestřenic. Rozpoznala, že tam stojí Rose, Hugo, Dominoque, Luci, Louis a Fred a zrovna se rozdělují do družstev na famfrpál. Tuto hru milovala a proto vesele vykročila jejich směrem.

"Ahoj, můžu se přidat!"
Zeptala se rudovláska s úsměvem od ucha k uchu.

"Promiň, ale ne...už máme plno."
Ušklíbla se jedovatě Luci a změřila si Lily pohrdavím pohledem.

"Aha....tak nic... ."
Špitla zaraženě rudovláska a plouživím krokem zamířila za Allem, který si opodál společně s Molly a Roxannou cvičil všemožná kouzla.

"Ahoj... ."
Pozdravila už o poznání nejistěji Lily a nervózně si prohrábla její nádherné dlouhé vlasy v měsíčkovém odstínu.

Všichni 3 po ní jen hodily vyděšený a odpudivý pohled a dál dělali jakoby nic.

Rudovlásce se znovu začal její pohled mlžit a najednou stála v obývacím pokoji, který se nachází v doupěti.

Stáli tam její příbuzní a to všichni, až do jednoho. Hned co jí zpozorovali tak si začali něco špitat a vrhat na ní jedovaté, zděšené, opovrhující a znechucené pohledy.

Snažila si toho nevšímat a prošla davem, až ke svojí mámě.

"Co tady děláš ty jedna krvezrádkyně! Vždyť jsi byla již před 2 měsíci vyďeďená! Taková zrada se nedá jen tak odpustit! Zklamala si nás!"
Vyjekla na ní Ginny.

Lily se s trhnutím probudila. Byla celá spocená. Jijí milovaná maminka! Byla z toho vážně hodně vyděšená. Říkala si, že to byl jen sen, ale co když náhodou. ....... . Takový nátlak myšlenek už nebyla schopna vydržet a proto propadla v usedaví pláč.

Najednou její pohled padl na její mateřské znaménko, které se nacházelo na lokti a její pláč se proměnil v čiré zděšení.

Zdravím! Doufám, že se vám tato kapitola líbila i když nebyla nejdelší. Co si myslíte, že Lily tolik vyděsilo? Kolik si myslíte, že bude pravdy na té noční můře? Nebo je to opravdu jen sen? Snad to má znázorňovat něco úplně jiného? :)

Vaše Zizuška-Ginnuška :3

Bratr Na Zabití 1|HP FF ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat