Akşam olmuştu. Eve doğru yürümeye başladık. Yorgunluktan Emily'e baktığımda o da ben kadar yorulmuştu, neyse benim olduğum evin sokağına geldik ve kısa süreli konuşmalara daldıydık. Konuşmamız bitince eve doğru yol aldım, ama bana tuhaf gelen birşeyler vardı. İçimden "Burası benim sokağımmıydı lan? Korku filmleri gibi ya." diyip kaldırımın en köşesinden yürümeye başladım. Evimin olduğu yeri sokak lambaları olmasa tanımayacaktım. Kapıya doğru yönelip yürümeye başladığımda tuhaf tuhaf sesler duymaya başladım, en çok çatırtı sesleri gibiydi. Aklımdan "Hırsız mı acaba? Ne tür biri böyle sesler çıkarır ki hem ben o filmlerdeki ahmak kızlar gibi eve dalıp ölümümü izlemeyeceğim." dediğimde yan taraftan gür bir sesle hapşurma sesi geldiydi, yemin ederim kalpten gidicektim. Yavaşca oraya baktığımda yan evin önünde birisi vardı sanırım yeni taşınmıştı. Kısa sürede beni farketti ve gülümseyerek "Selam yeni komşu!" dediğinde ancak zar zor "Selam." diyebildim, o nasıl bir hapşuruktu lan.
Yavaşca yanıma doğru geldi ve bana doğru yaklaşırken nasıl biri olduğunu incelemeye başladım. İçimden "Kesin benden 1-2 yaş büyük ve zengin biridir üstüne başına bakılırsa" dedim. Yanıma vardığında bana masumca elini uzattı "Merhaba, ben Scott. Yeni taşınıyoruz. Yeni film oyuncularıyız bizi 1 ay kalmaz belki sinemalarda görürsün." Bizi? Sanırım tek gelmedi. "Bende Elisa iş için burdayım. Gece gece neden ev topluyorsunuz ki?" dedigimde bana kızarık yüzüyle baktı. "O ev toplama sesleri değildi... İkizimle biraz antreman yapıyorduk. Adı Stick işi bittiğinde seninle tanıştırayım." Hı? Bunun ikizimi var birde? Ufak bir gülümseme attığımda bana doğru baktı ve "Affedersin, yaşını sorabilir miyim?" biraz düşünür gibi yaparak "22 yaşındayım." "Haa. Ben 1 hafta sonraya 23 oluyorum. Şimdikten doğum günümü kutlayacak arkadaşlar buluyorum, ne mutlu bana."
Çok geçmeden kapıdan stick çıktı ve Scott'u aradı. Kısa sürede bizi farketti ve bize doğru gelip bana "Merhaba ben Stick." arkadan tekrar konuşarak "Scott ocağın altını kapat yoksa yemeğini yakacaksın." Scott'un gözleri bir karış açıldı ve evine doğru koşmaya başladı. Arkadan bana "görüşürüz Elisa!" dedi. Stick bana döndüğünde "Merhaba bende Elisa. Doğum günü partiniz olacak mı?" diyerek ona gülümseme attım. Bana şaşırmış gibi baktı "Doğum günümü nasıl tahmin ettin?" "Ikizmişsiniz" diyerek ufak sesle birbirimize güldük. Stick arkasına dönerek "Eve gitmem lazım sabah kahvaltısıyla kalıyorum." diyerek bana numarasını verdi, tekrar konuşarak "Ben gidiyorum yarına görüşürüz. Bu arada çok yorgun gibisin." Yavaşca evine doğru yürümeye başladı. Bende biraz evin önünde bekleyerek eve girdim. Hızlıca üstümü başımı toparlayıp yüz üstü yatağa atladım, ardından hemen uykuya daldım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stars Are Life
Fantasihayatının büyük bir kısmını istediği üniversiteye ve mezun olup iş sahibi olmaya adamış olan, istediği yere geldiğinde sanki bunun bedelini ödermiş gibi başına büyük belalar, büyük dertler düşüyor. Kurtulmak için ilk önce kalbini söküp atması gereki...