hayallerin yok olusu

82 18 9
                                    

Merhaba arkadaslar oncelikle hesabimin sifresini kaybettim ve yeni bir hesap acmak icin baya bir zaman bekledim simdi tekrar buradayim umarim yeni kitabimi seversiniz iyi okumalar...

1. Bolum
İliskimiz artik yolunda gitmiyordu ufak sorunlar cig gibi buyuyor birbirimizden git gide soguyorduk 3 yillik birkikteligimizin son demlerini yasiyorduk oysa ne kadar da seviyorduk birbirimizi en son ki kavgamiz birbirimizin sosyal medya hesaplariydi evet biliyorum cok sacma ama artik sona yaklasmis bir iliskide olagan durumlar bunlar bundan oncesini merak ediyormusunuz ?

3 YİL ONCE
(17.04.2013)

U

ykumun en guzel yerindeydim birden telefonumun mesaj sesiyle uyandim gelen mesajda ;

''okulun en guzel yani hergun seni gormek ve seni doya doya izleyebilmekti. Kumral saclarin, ela gozlerin,gunese cikinca kizaran yanaklarin, gulusun, ses tonun, parfumun herseyine ayri asik oldum artik duygularimi saklamak istemiyorum Sema. Ben artik ellerini tutmanin nasil bir his oldugunu ve senin benim sevgilim oldugunun gercegini yasamak istiyorum seni sonsuza kadar en guzel ben sevmek istiyorum lutfen bana bir sans ver SERKAN''

Neye ugradigimi sasirmistim hep bu ani bekliyor hayalini kuruyordum ama hic gercek olacagini tahmin edemiyordum. Ne cevap verecektim ki bende seni seviyorum askim diye karsilik vermek istiyorum ama o zaman cok hevesliymis gibi olurum hayir dersem hayallerimden olurum offf Allah'im ne yapacagim ayni siniftayiz cevap vermesem yanima gelir mesajimi gordunmu der okula gitmesem cok onemli bir sinavim var derken kendimi mesaji gonderirken buldum o guzelim caanim mesaja
''Bilemiyorum serkan aslinda boyle bir sey yasamaya hazirmiyim dogrusu pek emin degilim bunu yuz yuze konusalim olur mu ama cok umit baglama okulda gorusuruz''

Boyle malca bir mesajla karsilik verdim asin beni sisleyin vurun ustume topraklar atin Allah'im ne buyuk acilar bunlar ya rabbimmm

Caresizce yedigim halttan nasil donecegimi dusunuyor bir yandan okulun yolunda yavas adimlarla ilerliyordum sonunda okula ulastim ilk dersin sonunda serkan geldi yanima oturdu artik konusabilirmiyiz der gibi gozlerimin icine bakiyordu bense gozlerinin mavisinde bogulmak istiyor gozlerimi ayiramiyordum

''Konusalimmi sema?''
''Aa konusmak evet sey konusalim cok guzel ben cok iyi konusurum ne diyorum ben ohoo ohhoo evet sanirim konusabiliriz''
''Acikcasi mesajima boyle bir karsilik verecegini beklemiyordum duygularimizin karsilikli oldugunu dusunuyordum ve cok umutluydum''
''Bende beklemiyordum boyle bir cevap verecegimi ama heyecanlandiysam demek.. Bak Serkan aslinda duygularimiz kar-..''
Zil caldi ve konusmamiz tam burda kaldi ahh bu zilde cidden calacak zamani buldu.. Caresiz ders sonunu beklemek zorundaydik ama ben bekleyemedim ve bir kagida yazdim cevabimi ve firlattim o da ne kafasina geldi cocugun bu sakarligim cidden...
Kagidi alir almaz okumaya basladi o okuyordu ben onu seyrediyordum o okudukca gulumsuyor gozleri kisiliyor bense her hucresine asik oluyordum. Uc yilimiz el ele goz goze heyecanli bi o kadarda guzel gecmisti peki ya kavgalar bizi nereye mi getirdi ? Yeni bolumde..

 Uc yilimiz el ele goz goze heyecanli bi o kadarda guzel gecmisti peki ya kavgalar bizi nereye mi getirdi ? Yeni bolumde

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cok seviyordum seni mavi gozlu cocuk olmasaydi sonumuz boyle...
Okudugunuz icin tesekkurler bu gece yeni bolum gelecek.

KaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin