Merhaba arkadaslar. Biliyorum bolum gec geldi cunki bi turlu sinir dolmuyodu artij sizden eskisi kadar destek gormuyorum ve buna cok uzuluyorum . Iyi okumalar.
Yazardan
Aradan 4yil gecer ama hayatin cocugu olnaz . Her defa doktora gorunurler. Ama yinede cocuklari olnaz . Artik Hayatla Murat umudu kesmislerdir . Bir gun Muart Hayati piknige goturme karari alir . Onlar piknige yani ormana giderler .
H: Ay Muarat burasi cok guzel bir yer
M : Sevecegini biliyordum o yuzden buraya getirdim
H: Murat basim donuyor tut beni . Kusucam simdi
M : Hayat Hatat iyimisin . Hastahaneye gidelimmi?
H : Hayir gerek yok iyiyim iyiyim
Yazardan aradan biraz gecer Hayatin basi doner ve yere dusub bayilir . Murat telas icinde onu kucagina alir arabaya koyar ve cabuk hastahaneye giderler . Hayati odaya alirlar sonra doktor murati odaya cagirir .
D: Endiselenmeye gerek sadece kucuk bir bas donmesi. Size cok guzel bir haberim var esiniz hamile.
M : Ne simdi ben babami olucam . Inanamiyorum . Ben baba olucam . Hayat duyuyomusun baba olucam . Seni cok seviyorum askim.
H : Evet canim bi cocugumuz olucak. Bende seni seviyiyorum
Yazardan
Hayatla Muart eve gider . Murat hayati kanepeye yaslar ayaginin altina masa koyar. Belinin arkasina yastik koyar .
H : Canim ne gerek vardi ben kendim yapardim
M : Olmaz sen hamilesin kendine dikkat etmen gerek . Simdi sana nefis bir corba yapicam sonrada kendi ellerimle iciricem.
H : Tamam sen corba yap. Bende asliya ve ipeye haver vereyim.
M : Tamam
H : Azime anneye soylemeyi unutma tammammi
M: Tamam tamamArkadaslar bolumun sonuna geldik . Vote ve yorum birakmayi unutmayin. Sizi cok seviyirum
Sinir
15 vote
10 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ask Laftan Anlamaz (HayMur) (Tamamlandi)#Why16#
RomanceArkadaslar. Hikayenin ilk bolumunde hikaye hakkinda bilgiler var. Onu okumadan gecmeyin. Hikayem bizim hayal etdigimiz sekilde olucak