sen benimsin

934 75 24
                                    

Merhaba arkadaslar . Yeni bolum geldi . Iyi okumalar.

Yazardan
Hayat bagirmaga basladi amma arkadakinin eli ona izin vermiyodu. Arkadaki c enkdi
C : Sen benimsin benim
Der ve uyku ilaci sikilmis bir peceteyi Hayatin burununa tutar . Hayat bayilir hayati kucagina alur arabaya bindirir tam arabanin kapagini kapatmisken arkadan bir sopa kafasina gelir ve cenk bayilir.
M: Hayat . Beni duyuyormusun
H : Murat yardim et cok korktum . Bana taciz edicekdi.
M : Korkma ben yanindayim.
4 ay sonra
Yazardan
Hayat ve Murat dusunurler ve artik evlenme kararina gelirler dugun tarihi alirlar . Dugun tarihi 7 agustosdur
H : Hayatim ben kendime gelinlik secicem.
M : Tamam canim yaninda olmami istermisin
H : Yok canim Ipek Asli benimle olucak.
M: Tamam o zaman hoscaklal
Yazardan
Hayat alisverisini yapar . Artik hazirdir . Bu gun 5 agustostur. Yarin hayatin kina gecesidir.
Yarin olur. Her kes cok heyecanlidir bil hassada Hayat
H: Ayy cok heyecanliyim ya korkuyorum . Ya yanlis bisey yaparsam. Tamam hayat sakin sakin . Her sey guzel olucak .
Yazardan
Her sey hazirdir Hayat gelir masaya oturur . Kafasina kirmizi desenli parca atmislardir. Her kese okumaya baslar. Yuksek yuksek tepelerere ev kurmasinlar . Yuksek yuksek tepelere ev kurmasinlar . Asri asri memlekete kiz vermesinler. Asri asri memlekete kiz vermesinler. Annesinin bir tabesi hor gormesinler . Annesinin bir tanesini hor gormesinler . Tam bu zaman hayat aglama baslar. Sonra oynarlar . Hayata kina yakarlar . Gun biter hayat cok yorgundur eve gider ve uyur .
Arkadaslar umarim beyenmissinizdir . Yorum ve vote vermeyi unutmayin. Sizi cok seviyorum
Sinir
15 vote
10 yorum



Ask Laftan Anlamaz (HayMur)  (Tamamlandi)#Why16#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin