senin ugruna

1.4K 105 37
                                    

H: Murat nerdesin? Murat korkuyorum.
Yazardan
Hayat aglayarak evden cikmak ister amma kapi kilitlidir Hayat korkudan bayilir. Muratsa Derya annenin ona soylediklerine epey kizmistir her yeri darma dagin yapar. Sonra arabaya biner eve gelir .
M: Hayat hayat nerdesin
H: Hayatdan ses cikmaz
Yazardan
Murat telaslanir her yeri aramaya baslar Hayati yerde bayilmis gorunce telaslanir onu kucagina alir koltuga yatirir yuzune su vurur Hayat uyanir.
H: Murat murat cok korktum nerdeydin
M: Asil ben cok korktum. Bir isim cikti sen uyuyordun uyandirmaga kiyamadim.
H: Bir daha beni yalniz birakma.
M: Birakmam. Ben seni cok seviyorum. Seni hic bir seye deyismem.
H: Bende seni.
M: Haydi kalk sana yemek yapmayi oreticem
H: Tamam
Yazardan
Hayatla Murat yemek hazirlar sonra afiyetle yerler.
1 ay sonra
Yazardan
Murat Hayata evlenme teklifi etme karari alir. Ve organize eder. Muratla Hayat sahile giderler martilara yemek atarla bir birine sarilarak yururler birden Murat Hayatin gozlerini kapar ve ucak sesi gelir Hayatin gozlerini acar. Ucagin uzerinde benimle evlenirmisin Hayat yaziyordur.
M: Hayat benimle evlenirmisin
H: Bir dusunmem lazim
M: Ne
H: Saka yaptim sapsal tabikide evet sonsuza kadar evet evet.
Yazardan
Onlara eve gelirler evin kapisi acikdir. Onlar iceriye girer birden Didemin orda oldugunu gorurler. Didemin yanina yaklasirlar.
M : Sen burda napiyosun Didem
Di: Seni oldurmeye geldim eyer benim olmayacaksan baska hic kimin olamassin.
Yazardan
Didem silahini alir tetiyi ceker. Tam o zaman Hayat Muratin onune atlar.

Yalnislarim varsa ozur dilerim arkadaslar. Eyer 10 vote 5 yorum gelirse yb gelicek.
Seviliyosunuz

Ask Laftan Anlamaz (HayMur)  (Tamamlandi)#Why16#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin