Donderdag 9:00:
Ik word wakker, mijn woede is een beetje afgezakt. Maar al gauw zie ik dat die foto ook is geplaatst op twitter, door verschillende mensen. Weer begin ik volop te huilen op mijn scherm. Maar ik moet wel stil zijn, mijn stiefvader weet niet dat ik thuis ben. Opeens hoor ik de deurbel, shit! Is mijn moeder thuis gekomen? Ik kijk stiekem vanuit mijn raam naar buiten, ik zie een vrouw naar binnen komen. Ze heeft vel rode lipperstift, lang blond haar en groene ogen ook is heeft ze een crop topje aan en een kortbroekje. Ze komt al snel naar binnen en begint te zoenen met mijn stiefvader. Verbaast en misselijk kijk ik naar hun via een kiertje. Dit is mijn kans ik doe handschoenen aan veeg de pistool en loop naar beneden met de pistool in mijn linker hand mijn stiefvader en de vrouw zien me, en kijken naar mijn pistool. De vrouw vraagt wie ik ben maar mijn stiefvader blijft stil. Zonder na te denken schiet ik de vrouw recht in haar hart. Met een spat bloed valt ze neer, mijn stiefvader kijkt bang naar me zonder een woord te zeggen. 'Wat voor persoon ben jij!? Zonder enige schaamte verpest je mijn leven door 1 foto, en daarna ga je nog ook vreemd. Weet je hoe gebroken mijn moeder zal zijn door jou? idioot! Jij hebt mijn leven verpest en nu zal ik een einde maken aan de joune!' Zonder enige twijfel schiet ik hem in zijn hoofd, en laat de pistool vallen, tranen lopen over mijn wangen heen. Ik zet de pistool in mijn stiefvader zijn hand, zet de handschoenen in mij laadje en ren weg zodat het lijkt alsof hij alles heeft gedaan.
Donderdag 18:30
Als ik thuis kom zie ik dat het huis vol is met polities, er zitten 2 witte doeken over de 2 lijken heen. Mijn moeder geeft me gelijk een knuffel als ze me ziet, mijn schuld gevoel begint een beetje op te komen, maar spijt heb ik niet. 1 politie kijkt me verdacht en raar aan, doe ik verdacht? Als ik naar de keuken loop om water te halen komt de politie naar me toe.
Gesprek:
Ik- is er iets?
politie- wie was dit van je?
Ik- *zucht* mijn stiefpa
Politie- waarom ben je niet verdrietig voor hem?
Ik- hij was een idioot.
Politie- waarom zou hij zich zelf neerschieten?
Ik- weet ik veel...
Ik liep weg van de politie, ik was al verdacht genoeg. Ze kunnen echt niet verwachten dat ik verdrietig ga worden voor zo'n man! Ik voelde me weer misselijk en ging overgeven.
JE LEEST
Angel of darkness
RandomNoura is een 16 jarig meisje, ze heeft vel blauwe ogen en pik zwart haar. Alleen stoppen die vel blauwe ogen niet met huilen door schaamte woede en depressie als ze de fout van haar leven maakt, gaat ze het overleven in de gevangenis en gaat de baby...