Blesteme pe obiecteBlestemele pe obiecte sunt acelea puse pe obiecte sau facute cu ajutorul unor obiecte (precum Imaginile de Ceara sau Papusile).Anumite blesteme au nevoie de o legatura cu victima pentru ca ele sa functioneze. Aceasta legatura poate fi facuta prin intermediul unui obiect al victimei (ex. haine) sau chiar parti ale corpului (par, unghii, dinti).Un exemplu de blestem pe obiect este blestemul Diamantului Hope. Diamantul Hope, cumparat de regele Ludovic al XVI-lea din Tavernier in 1668, este considerat a fi blestemat deoarece toti proprietarii sai au suferit boala, necaz si moarte. Un alt exemplu, desi fictive, este blestemul casetei video din thrillerul psihologic The Ring.O metoda universala de a plasa un blestem pe cineva este prin folosirea unei imagini sau reprezentari ale victimei. Imaginile de ceara sau papusile au fost astfel folosite inca din antichitate. Acestea erau obisnuite in India antica, Babilon, Asiria, Persia, Egipt, Africa si Europa si este cu greu o exagerare sa spun ca au fost folosite peste tot. Aceste imagini sau papusi erau facute din lut, lemn sau material umplut. Acestea trebuie sa fie create in asa fel incat sa semene cu victima cat de mult posibil. Este crezut ca pe cat imaginea este mai apropiata de victima, cu atat va suferi victima cand Imaginea este lovita sau distrusa.Modul de a creea un blestem pe o Imagine este prin conectarea acestuia la victima prin aplicarea unor parti provenite de la victima, precum haine sau parti din corpul victimei si pronuntarea acesteia de fiecare data cand Imaginea este lovita. Cand imaginea este lovita la fel este lovita si victima. La fel, cand imaginea este distrusa si victima moare.In mod traditional, imaginile de ceara erau puse in foc sau intepate cu spini si cuie. Asta se facea pentru a tortura victima.Imaginile de ceara erau folosite in timpul Evului Mediu si perioadei Renascentiste in Europa de numeroase vrajitoare. Faimoasa vrajitoare Mama Demdike declara ca imaginile de ceara sunt "cea mai rapida modalitate de a lua viata cuiva prin Vrajitorie".In Italia acest blestem era putin diferit, cealalta varianta fiind cunoscuta sub numele de "Vraja Gainii Negre". Figura unei gaini vopsite in negru si decorate cu par, daca era posibil cu parul victimei, sau parti ale unghilor impreuna cu parul, era aruncata in apa sa putrezeasca. Ace negre erau infipte in imaginea gainii negre.Un alt blestem pe obiect este Scara Vrajitoarelor. Un snur sau o funie este innodat la intervale regulate si in fiecare nod este legata pana unei gaini negre. Un blestem este aruncat asupra acesteia si este considerat un talisman fatal al mortii. Ceva asemanator este folosit si in Demonolatrie. Acesta este numit Snurul sau Coarda Celor Noua. Acesta este un snur de piele ce este intepat de noua ori spunand: "Cinstit este necinstit, necinstit este cinstit, arunc acest blestem in aer, intunecat sa fie negrul ca si insusi intunericul, sa fie in jurul acestui nenorocit".
Intr-o zi de post mergi la o biserica ortodoxa si o inconjori de 3 ori
Trebuie sa fie intre slujbe in jur de 4 PM
Cat incojori biserica tine in mana cu fundul in sus o lumanare din biserica
Aprinde-o la morti si ceri :"pentru dreptatea mea"
In cel mai scurt timp vei primi mesaje reale despre cel care ti-a facut rau.
Divbinitatea, spiritele celor morti ajunsi la o elevare spirituala vor conlucra pentru tine.