Da, fetelor, trebuie să fiţi în perioada aia satanică a lunii.
Am consultat câteva site-uri cu vrăji şi o să vă împărtăşesc din înţelepciunea vrăjitoarelor care s-au costumat în nişte jurnaliste de mâna a doua. Să vedem!
1. Cafea cu gust de femeie
Gustul de femeie este, aţi ghicit, un strop de sânge menstrual. Cică o tanti, Elisa Schtensdfkargasdfaw, o nemţoaică practicantă de magie neagră, zice că ciclul e ca un halucinogen. Tot ea zice că dacă-i dai alesului inimii un păhărel din licoarea ta magică, o să fie al tău pe vecie şi o să fie halucinogenat INTENS. Dar, na, există şi alternative. Poţi să-i strecori în cafea, să-i dai după ureche când doarme sau să-i pui în colonie. Nici nu cred că se prinde.
2. Vrăjă de dragoste cu miros de ceapă
Da, da. Pentru vraja asta ai nevoie de-o ceapă. Şi, am primit şi-un sfat pe gratis de la Vrăji: "Dacă nu merge vraja înseamnă că persoana aia nu-i sufletul tău pereche". Ei, draci!
Instrucţiuni:
a) Iei acu' şi scrii numele lui iubi în ceapă. Dragostea voastră o să pută şi-o să te facă să plângi ca o ceapă. Ştii tu, simbolism.
b) Iei ceapa şi-o pui în ghiveci. O plantezi, cum ar veni.
c) Apelezi la Mama-Natură şi începi cu incantaţia asta SUPER credibilă:
"Fie ca această plantă să prindă rădăcini și să crească muguri.
Fie muguri cresc în frunze.
Poate o floare printre ei.
Și, ca florile de flori,
mai *******(numele persoanei iubite) e dragoste pentru mine
Ia radacina, floare şi flori.
Şi niciunul rău, aşa să fie. "Wow, nici n-o să arăţi ca o tâmpită dacă intră cineva peste tine în timp ce vorbeşti c-un ghiveci. Iar incantaţia e SUPER.
d) Pui ghiveciul pe geam înspre direcţia unde stă iubi. Dacă stă pe canapea, pune-l cu faţa spre el.
e) Repetă incantaţia până are iubitul tău o reacţie. Şi dacă-ţi sparge ghiveciul e sufletul tău pereche. Dacă ţi-l sparge şi-n cap, e clar! Ia-l de soţ! Dacă nu, atunci eşti doar nebună. Cine naiba scrijeleşte-n ceapă?