Zodiacul

2K 13 2
                                    


Fiecare dintre noi am fost clasificati ca fiind nascuti sub un anumit semn astrologic. Cu alte cuvinte, cele 12 luni sunt impartite in diferite semne astrologice. Exista o puternica credinta ca toti cei care s-au nascut sub un anumit semn astrologic au personalitati unice, caracteristici si trasaturi influentate de acest semn. Asadar, cum este determinat semnul vostru astrologic (adica zodia)?

Pozitia soarelui si a lunii in momentul nasterii noastre este cel mai important factor care ne influenteaza in ceea ce priveste semnele noastre astrologice. Deci, este important pentru a afla exact ora, data si locul nasterii, astfel incat semnul astrologic al cuiva sa poata fi determinat cu precizie. Pe baza acestuia, experti in astrologie vor determina caracteristicile. De exemplu, pozitia soarelui in momentul nasterii voastre ar putea avea un impact profund asupra modelului vostru comportamental, dar si pozitiile celorlalte planete si stele care reprezinta energii diferite.

Fiecare semn are propriul sau element particular, iar acesta poate fi ​​focul, pamantul, apa si aerul. Aceste patru elemente sunt extrem de importante, deoarece sunt elemente de baza pentru viata.

Cele 12 semne zodiacale sunt atasate fiecarui dintre cele patru elemente:
1. Leu, Sagetator si Berbec sunt semne de foc.
2. Fecioara, Taur si Capricorn sunt semne de pamant.
3. Balanta, Varsator si Gemeni sunt semne de aer.
4. Rac, Pesti si Scorpion sunt semne de apa.

Cartea Cu VrajiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum