4) İLK ARKADAŞ

0 0 0
                                    

     Restauranda gittiğimde Batu nun yanına gittim. " Batu ben form filan doldurmadım " " İyi otur sana form vercem " dedi. Ben de karşısında ki koltuğa oturdum. Form verdi.

                 LEZZET RESTAURAND     GARSON OLMA FORMU

AD :
SOYAD :
YAŞ :
MEZUNİYET :

                                          İmza :

     Altta da yazılar filan vardı işte. Formu doldurdum. Mutfağa gittim. Gözlerim adeta Murat'ı arıyordu. Müşteri geldi. Yanına gittim isteğini sordum. Orta boy karışık pizza ve kola istedi. Yazdım bende. Mutfağa gidip şefe söyledim. Oda fırına bi orta boy karışık pizza attı. Ben de oturdum.
     Hehh Murat. Aaa bi masaya ilgileniyordu. Acaba sevgilisi var mı  hiç de düşünmedim? Gözüm dalmıştı. " Naber? " döndüm baktım. Sonra tekrar önüme döndüm. Daha sonra şaşkın ve hızlı bi şekilde tekrar döndüm. Neee? Bu Murat. " İyi senden naber? " Ben de iyi. Akşam işin yoksa Star Kafe ye gidelim mi? Tabii işin yoksa gelmek zorunda değilsin. Hee canlı müzikte varmış " " Elbette!! Çok mutlu olurum. O zaman akşam çıkışta " dedim. Yüzümdeki o gülümsemeyle. Ayyy yani çıkıcaktık. Olaylar ne çabuk gelişiyor.
     Akşam oldu. Beraber cafeye gittik. Bi masaya oturduk. Sahnede saçları hafif uzun olan uzun boylu iri yapılı bi kız vardı. Şarkı dahası türkü gibi bi şey söylüyordu. Bu şarkının tek bildiğim tarafı ;

      KARA GÖZLÜM SEVDALANMIŞ KİME DEDİM YÂR SANA DEDİ.

     KARA GÖZLÜM SEVDALANMIŞ KİME DEDİM YÂR SANA DEDİ.

     Ayy çok güzel söylüyordu. Şarkı bitti sahne arkasına geçti. Ben de Murat'a " Murat izninle bi gidebilir miyim. Tabii ki anlamında bi elini açtı. Ben de koşarak sahne arkasına girdim. Üzerinde toz pembe bi abiye olan saçlarını salmış aynaya bakarak kendine allık süren bi kız vardı. Kızın yanına gidip " Selam " dedim. Oda bana dönüp " Ayy noluyo be. Sen de kimsin? Güvenlik içeri girmene nasıl izin verdi? " " Şeyy kapıda güvenlik yok! " " Şu güvenliği de ben elime alacın ama ne zaman yaa?!?!?! "
" Ankaralı mısınız? " " Hee noldu? "
" Konuşma tarzı?? " " Sen neden geldin yanıma? " " Sesiniz mükemmel ötesi perfect! Daha söylicek bi söz yok yaa. Kelimeler anlatamaz sizi ve sizin sesinizi. Ne güzelsiniz yaa!!! " " Evet biliyorum " " Şeyy işiniz yoksa bizimle oturur musunuz? " " Elbet. Hadi gidelim " dedi. Vayy çabuk ikna oldu. Gittik masaya. Lan Murat buna yavşamasın. Mükemmel kız. Benden güzel birini ben neden çağrırım bu kızı masaya.
     Neyse masada oturuyoduk. " Adınız ne? " bunu soran bendim " Elif " dedi.
" Senin ne? " " Aslı Su bu da arkadaşım Murat " " Memnun oldum " dedi Elif. " Elif hanım siz ne zamandır burda şarkı söylüyonuz? " " Eee ben burada yeni başladım. Daha önce snap olarak paylaşıyodum şarkı videolarımı. Sonra da Star Kafe den teklif aldım. Arkadaşalrıma filan söylerdim genelde. Okulda söylerim. Bizim köy şenliğimizde söyledim bu sene. Ehhh öyle işte. Bu arada bana Elif diyin. Benle bu gece şarkı söylemek ister misin? Ama güzel söyliceksin yoksa sana yelloz derim... 😂😂 " " Sesimi denemedim. Bilmiyorum!! Belki de sizin yanınızda söylicek kadar iyi değilimdir. " " Eee o zaman gel sahne arkasına gidelim. Orda sesini deneyelim. "  " Eee arkadaşım nolcak? " " O da gelsin!! "
" Murat ne dersin? " " Sıkıntı yok!! " dedi. Beraber sahne arkasına gittik. Bana kağıtlar da yazan bir kaç şarkı sözü gösterdi. Sesim ince çıkıyordu. Bi karadeniz şarkısı... 

                          NAYİNO

GECE GOKTE YİLDUZLAR DA DİNLEYUM DERTLERUMİ

GECE GOKTE YİLDUZLAR DA DİNLEYUM DERLERUMİ

YER DE İMAN KALMADI OY NAYİNO BİLMEYİ HALLARUMİ  BİLMEYİ HALLARUMİ
DA NAYİNOMA KURBANİS OYY

NAYİNOMA NAYİNO NAYİNOMA KURBANİS
ÇATMA KAŞLARUNİ DA AL VEREYİM BU CANİ

NAYİNOMA NAYİNO NAYİNOMA KURBANİS
ÇATMA KAŞLARUNİ DA AL VEREYİM BU CANİ

DERDUMİ YAZACAĞUM DA KUMAR YAPRAKLARINA

DERDUMİ YAZACAĞUM DA KUMAR YAPRAKLARINA

OKURKEN AKSIN YAŞLARDA NAYİNO
DÜŞSÜN YANAKLARUNA
DÜŞSÜN YANAKLARUNA
DA NAYİNOMA KURBANİS OYY

NAYİNOMA NAYİNO NAYİNOMA KURBANİS
ÇATMA KAŞLARUNİ DA AL VEREYİM BU CANİ

NAYİNOMA NAYİNO NAYİNOMA KURBANİS
ÇATMA KAŞLARUNİ DA AL VEREYİM BU CANİ

     Gayet güzel söylemiştim. " Evet bazı yerler sıkıntılı. Ama benle söylicek kadar... " derken içeri bi adam girdi.
" Mükemmel ... Perfect. Tam istediğim ses. Elif bu kız senle sahneye çıkacak ve NAYİNO yu söyliceksiniz!! " Dedi ve çıkıp gitti. Elif bana bi tane abiye verdi. Saçımı topuz yaptık. Makyaj ağır bi şekilde. Sahneye çıktık. Güzelim karadeniz şarkısını söyledik. Onun yanında bi iki tane daha şarkı.
     Artık gitme vakti geldi. Elif bana numarasını verdi. " Elifcim görüşürüz " dedim. Ahhhhh Murat. Nasıl unuttum. Beni o davet etti. Çocuğu sattım. " Murat ben üzgünüm. Beni buraya sen davet ettin. Bense seni bıraktım. Aptallık edip şarkı söyledim. Telafi olarak yarın akşam sekizde lüx bi restauranda akşam yemeği. İtiraz istemem. Hadi gel seni evine bırakayım " " Peki " dedi. Off ya sanırım darılmıştı bana. Arabaya bindik. Arabayı benim kullanmamı istedi Murat.
     Yola çıktık. Yaklaşık yarım saat sonra araba zıplamaya başladı. Uyuyan Murat bu zıplama ile uyandı. NOLDU YAAAAAAAAAAA??!?!?!?!?!?!!?!!!?!!?!!!!¿¿¿¿¿¿¡¡¡¡¡¡¡¡   

Ooo ACABA NOLDU ARABA NEDEN ZIPLADI. HEYCANLI SONNN...... EMEĞE SAYGI VOTE VE YORUM ATMANIZ ÖNEMLE RİCA OLUNUR.
































PASLANMIŞ BİR AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin