Ez a "p-o-l-i-c-e" emberke elkezdte magyarázni, hogy miért nem vagyunk iskolában.Össze vissza habogott nekünk mindenféle dolgokról. Mi csak bólogattunk, helyesbítek! Penny bólogatott és én vicsorogtam.
-Nos, akkor elvigyelek titeket a sulitokba?-Kérdezte, úgy mintha tudnánk mi az.
-Igeeen, peerszeee, miértt is neee!-Próbálkozott Penny valami értelmest választ kinyögni ennek az embernek, hát nem sikerült.
-Oké, akkor gyertek.-Magyarázta majd mutatott a "p-o-l-i-c-e" dobozra, úgy tűnik mégis értette. Mi gondolkodás nélkül beszáltunk, csak történik valami. Majd újra éreztem azt a fújtó gondolatot, hogy be vagyunk zárva. De ez most kibírhatóbb volt mint az előző, talán kezdek hozzászokni. Amikor a doboz elindult, olyan volt mint Pennyvel de kicsit másabb. Ugyan úgy hajtott de ő végig a fehér csikozott úton haladt. Tanulni kéne tőle Pennynek gondoltam magamban. Utána szinte csak ültem és vártam hogy történjen valami... Hova visz ez minket?! Észrevettem hogy Penny is nagyon unatkozik, grimaszolt a vissza pillantó tükörnek. Amikor a doboz hirtelen megált, mi előre buktunk majd hátra. Érdekes volt.
-Meg is jöttünk! Ez a sulitok? -Kérdezte, de én türelmetlenséget láttam a szemében. Biztos volt nálunk fontosabb dolga is..
-Em..igen persze! miért is ne! -Vágta rá Penny. Úgy tűnik nagyon megszokta ezt a szöveget.
-Oké, örülök hogy segíthettem. Sziasztok! -Ezzel ki is rakott minket a dobozból. És tűz nélkül, hogy csinálta?? Persze én nem bírtam ki hogy be ne vágjam a fejem, mert miért is ne?
A "Suli" egész érdekes volt. Több emeletes olyan volt akár a piramisok, csak négyszögben. Egy csomó ember kint volt előtte.Mi csak járkáltunk nagy szemekkel néztünk. Ilyenkor mit kell csinálni ? Álldogáltam, merengtem aztán mi a jó isten?! Egy viszonylag alacsony narancssárga hajú lány, elkapta a karom és beszélt is hozzám!
-Szia! Vagy sziasztok! Te vagy ti vagytok az új...az újak akarom mondani....? Yeey bocsi , összezavarodtam. Nos akkor TI vagyTOK az újAK? -Hangsúlyozta ki a lány. Bolondosnak tűnt olyan volt mint egy kisebb szivárvány, árasztotta a boldogságot és a jó kedvet. Én csak pislogtam és néztem a nagy szemeimmel.-Ehm? Jò embernél járok?- Mosolyodott el ismét a lány. Hát nem vagyunk emberek de jò helyen jár..asszem. A lány még mindig vigyorgott.....kissé már idegesítőnek találtam.
-Szia igen mi vagyunk az "embereid"! Én Penny vagyok a szótlan itt melletem Siria.-Penny hirtelen annyi önbizalmat nyert, hogy szinte ömlöttek belőle a szavak. Talán ez a lány benyomást gyakorol rá, wow.
-Semmi baj értem az ilyet! Köszike a választ! Üdvözöllek titeket a Keyorin Akadémián! Én Akana vagyok a diák elnök. Gyertek velem az igazgatónőhöz, a papírjaitok már megérkeztek elötettek! ^^ -Vezetett minket boldogan Akana. Szép neve van de ez nem feledteti azt a tényt hogy hogyan kerültek ide azok a papírok, mert szinte tuti hogy nem mi küldtük. Remélem nem lesz bajunk belőle..gondoltam magamban. Sétáltunk és egy folyosò szerű helyiségre értünk, ismételten eszembe jutottak a piramisok. Vajon itt is vannak csapdák? És a múmia az "úgy nevezett" igazgatónő? Ugye nem mi leszünk az áldozatok?!!! Addig merengtem a gondolataimban, amíg bele nem botlottam valakibe. Egy fiú volt az..!
-Hé! Nem nézel a lábad elé?!-Förmedt rám, majd lehajolt hogy felszedje a leejtett könyveit. Felállt, majd azon kaptam magam hogy mélyen a szemembe nézett.Wtf?-Woah! Errh izé te l-lány vagy?-Nem figyeltem rá az egészet csak elengedtem a fülem mellett. Csak azon járt az eszem hogy mumifikálni akarnak.Akana már rég lehagyott Pennyvel, csak egy kiáltást hallottam a folyosò végéről..-Siria gyere!-Kiáltotta Akana...Nem nem fognak..nem neem..
-ENGEM NEM FOGTOK KIBELEZNI!!!-Orditottam, és rohantam vissza a kis előtérbe.
YOU ARE READING
Centuries Of Heroes (HUN)
FantasyIsmered a horoszkópodat? Vizsgáld meg alaposan, mert el sem tudod képzelni milyen csodákat rejthet ez az ősi mitológia. Néhányan csak legendának tartják, míg be nem igazolódik sorsod. Minden csillagjegyhez kapcsolódik egy isten, ami kapcsolatban...