Teltek az órák, a napok és a hetek. Már egészen jól ment ez a suli dolog. De még egyszer sem beszéltünk az osztálytársainkal úgy konkrétan, szemtől szembe. Csak órákra jártunk... ez most megváltozik! Ma klubb nap van, pont jó alkalom ismerkedni. A folyosón sétálgattunk és olvasgattuk a plakátokat. Úszó klubb, Matek klubb, Kocka klubb, Kertész klubb, Manga klubb, Főző klubb, Dráma klubb, PonPom klubb és a Zenei klubb. Pár percnyi gondolkodás után, Pennyvel a Zenei és a Dráma klubba jelentkeztünk. Boldogan indultunk órára, úgy hogy végre megvan a döntés. Vagyis indultunk volna, ha egy furcsa lány nem vág be elénk.
-Sziasztok! Láttátok a poszterekeet?? Ugye ti is a ponpom klubba jöttök?!-Mondta vidám, kissé vinnyogó hangon a rózsaszín hajú (és szemű) lány. De mögötte állt még kettő.-Nem egészen, Siria vagyok, ő pedig Penny.-Kacagtam, de úgy tűnt nem találta viccesnek.
-Hahaha'! Nagyon humoros vagy... (Ez most szarkazmus?) A nevem Kineka, a barátnőim Samaki és Jin. Izé' nem láttad Hiro-t?-Kérdezte, elég magas nyávogó hangon, jujj.
-Kit?-Kérdeztük egyszerre Pennyvel.
-Áháhhá!' Nem tudjátok? Pedig egy osztályban vagyunk minden. Ő a pasim. A legnépszerűbb a suliban. Barna haja van, váltott szemszíne, egyik piros másik zöld. Na láttátok?-Mondta, de esküszöm mégegy ilyen felnevetés és letépem a fülem!
-Nem..-Válaszolt Penny, én csak tünődtem mert emlékeztetett valamire, vagy valakire.
-Isteneeem'! Ti reménytelenek vagytok arhh! Upszika útban vagy!-Förmedt rám majd agresszívan arébb lökött. Én ráestem Pennyre és mindketten bevertük a fejünket.
-Augh..-Nyöszörögte Penny.
-Áháhháhá!! Háhahá'!-Nevetettek messzebbről Kineka és a barátnői, de innen is borzalmas volt hallani. Lassan feltápászkodtunk és csak bementünk órára. Név sorolás volt, ami tök végül jól jött. Kissé unalmas volt, én csak rajzolgattam a füzetembe. Míg valami meg nem csapta a fülemet.
-Hiro Becaushen!-Kiáltotta a tanárnő. Én pedig felpattantam a székemen gondolataimból, emiatt lehet bolondnak is néztek.
-Jelen!-Szólalt meg egy kellemes hang elöttem. Hisz a fiú volt akit múltkor nem egyszer fellöktem, az aki segített a koldusnak, az aki csak segíteni akart nekünk..és mi leráztuk. Ezek szerint az a kiálhatatlan csaj a barátnője?! Az nem lehet! ..Nem illenek egymáshoz.. ő olyan kedves, de az a csaj..hogy is mondjam szép szóval...Konkrétan nem is tudom már min gondolkoztam, amikor a tanár sűvítő hangja teljesen megilyesztett.
-SIRIA WONDERGUEST!!!!-Ordítozott a tanárnő.-Jelen!!-Viszakiabáltam a tanárnőnek, de úgy mint minden reakcióm ez sem tetszett neki.
-Az egyetlen reakciód az, hogy kiabálni mersz a tanárral?! Elég ebből kifelé az órámról!!..Hallatlan.-A tanárnő tényleg nem fogadta jó szívvel. Muszály volt engedelmeskednem, ezért össze szedtem a cókmókom és elindultam lehajtott fejjel az ajtó felé. Kineka és a barátnői kuncogtak és próbálták nevetésüket elfolytani, annyira jól szórakoztak. Utólag szomorú szemekkel néztem Pennyre, majd szégyenemben elhagytam a termet. Kint ültem fél óráig amíg nem csengettek. Penny boldogan jött ki az óráról, már elé akartam futni. Amikor láttam hogy Kineka elgáncsolja. Persze szegény lány nagyot esett, de Haru felsegítette.
-Minden rendben?-Kérdezte tőle a fiú.-K-köszi, i-igen!-Habogott Penny.
-Szia! Siria vagyok, ennek az alpakkának a legjobb barátnője!-Köszöntem Harunak és rákacsintottam Pennyre.
-Alpakka? Ez de aranyos becenév!-Mondta széles mosollyal az arcán közben Pennyt nézte. Aki persze rögtön elvörösödött. -Haru vagyok.-
-Tudom.
-Tudod? Honnan?-Kérdezte megszeppenve.
-Eeeeee..Bocsi de tényleg mennünk kell, Sziaa!!-Tereltem a szót majd elrángattam Pennyt. Nem tudhatják meg hogy múltkor hallgatóztam! Most egy lyukas óra majd klubb találkozó +még két óra a hárpiával ééés hazafeléé..Elindultunk a parkba, hogy kicsit kipihenjük ezzt az egészet, aminek még nincs vége. Csak feküdtünk a fűben és az eget néztük. Lehet ennél rosszabb is ez a nap?
-Hé! Sir, kacsázunk?-Penny egy követ fogott a kezében és a közeli tóra mutatott.-Persze!!-Felpattantam és próbáltam olyan messzire dobni a követ amennyire csak lehet. De a kő eltűnt, sehol sem láttam..
-Ááááááá'!!!! A fogam!'-Egy borrrzaasztó nyávogó hang visított idáig! ..olyan ismerős. Azthiszem baj van.
DU LIEST GERADE
Centuries Of Heroes (HUN)
FantasyIsmered a horoszkópodat? Vizsgáld meg alaposan, mert el sem tudod képzelni milyen csodákat rejthet ez az ősi mitológia. Néhányan csak legendának tartják, míg be nem igazolódik sorsod. Minden csillagjegyhez kapcsolódik egy isten, ami kapcsolatban...