Siria Wonderguest és Penny Pulóver, szerintem jó álnevek. De amikor Penny kimondta, Akana alig bírta elfolytani a nevetését. Szúros szemekkel néztem rá és lassacskán csak abbahagyta. Amikor végre-végre elrendeztük a papírokat, kimentük az igazgatóiból.
-Yey! De ari álneved van Penny!-Kuncogott Akana.-Nah, most miért?-Mondta Penny nagy mosollyal az arcán.
-*Egyedi!-Feletem, majd mind hárman halk nevetésbe kezdtünk.
-Egy pillanat, hozom az eggyenruhátokat!-Szakított minket félbe Akana, majd elindult valahova. Mi csak ácsorogtunk a folyosó közepén Pennyvel és a falakon lévő tablókat nézegettük. Sok érdekes fej volt az biztos.
-Nézd Siria, én vagyok Abraham Linkoln!-Mondta hülye fejjel, majd megfogta a hajszálát és bajuszt formált magának. Nevetni akartam, de valami megakadályozott. Hallotunk egy halatmas csengést és 2 másodperc múlva egy csomó ember rohant ki a termekből, eltaposva minket. A nagy tömegben alig láttam Penny-t, idővel sehogysem. Már konkrétan rajtam lépkettek. Majd hirtelen ismét hallottam a csengő hangos zaját és a tömeg hirtelen eloszlott. Érdekes volt, de az még érdekesebb amikor megláttam Penny-t. Egy gyámoltalan fiút ölelgetett (fujtogatott)! Olyan szorosan hogy a gyerek már vörösödött, de lehet nem is attól (hihi).
-Erhm..ez nagyon kedves......de mennem kéne órára...-Mondta egyre vörösebb fejjel a fiú.-Augh! Jaj istenem! Bocsi, azthittem egy szekrény vagy!-Penny kissé kiakadt, de én jól szórakozom. Elbújtam a szekrénysor mögé, és onann figyeltem őket.
-Semmi baj, hidd el. ..megesik! Haru vagyok!-Mosolyodott el a srác. (El ne csezd Penny.....)
-Penny...izé pulóver-..."ügyes!" Úgy tűnik zavarban van, teljesen elpirult.
-Oké (Elmosolyodott), de sajnos most mennem kell órára. Szia!
-..Szia!-Integettek egymásnak.Majd amikor bement a gyerek, elkaptam Penny-t!
-Végre megvagy! Zavartnak tünsz.-mondtam olyan fejjel mintha nem láttam volna semmit....semmit!
-Mi én?! Dehogyis! ...em..Nézd! Ott jön Akana!-Mutatott a folyosó végére, de kissé bizonytalan volt.
-Itt vannak a ruháitok! Öltözzetek át, majd megyünk órára!-Sétált felénk 2 ruhával Akana, pedig azt hittem hogy Penny csak terelte a szót. Bevitt minket 2 öltöző szerű helyre ahol át is vettük a ruháinkat. Szerintem kicsit sivár volt, vagyis olyan unalmasnak néztek ki a ruhák. De nem baj..Majd Akana betoloncolt minket egy osztályba. Mindenki nagyott nézett. Mögöttünk jött közvetlen a tanár...
-Leülni!- Üvöltött, istenem hova kerültem? Lassan mindenki elfoglalta a helyét, a középső padsorba kerültem, Penny pedig a bal padsorba de pont "egymás mellé" kerültünk.-Ma jött hozzánk 2 új diák, akiknek újra el kell magyarázni a szabályokat "hurrá.." KHM! Akarom mondani. Üdvözöllek titeket iskolánkban! Itt minden fegyelmezettségre és figyelemre alapul! Kérlek mutatkozzatok be..hm ki kezdje? Penny! Mesélj valamit a Pulóver családról kérlek.-Mondta az idegbeteg tanárnő, az elején kemény hangon majd a végére lágyan. Penny kiment a táblához. És mindenki nagy szemekkel nézte. Igyekeztem segíteni, így mutogattam neki hátulról.
-Ööö..izé..kiskacsa? ...kerítés? Uborka?-Találgatott Penny a táblánál.
-Köszönjük, most pedig ülj le.-Mondta a tanárnő.
-Kiskacsa?? Kerítés??? Uborka????-Súgtam Pennynek. De ő csak nézett a tudatlan fejével. Most miért? Tök tehetséges vagyok mutogatásban. Furcsáltam hogy csak Penny-t hívták ki. De nem baj, megúsztam. Majd az óra töbi részében csak hablatyolt hülyeségekről a tanárnő, inkább nem is fírtatom. Utána rutinosan csengő szóra kimentünk a teremből. Volt még egy pár ilyen unalmas óra. És haza lehetett menni. Akana elkísért minket apukája szállodájába és is otthagyott. De én nem akartam délután 4-kor elaludni, kaland kellett!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Centuries Of Heroes (HUN)
FantasiaIsmered a horoszkópodat? Vizsgáld meg alaposan, mert el sem tudod képzelni milyen csodákat rejthet ez az ősi mitológia. Néhányan csak legendának tartják, míg be nem igazolódik sorsod. Minden csillagjegyhez kapcsolódik egy isten, ami kapcsolatban...