Ders

686 17 7
                                    

•Oncelikle bu sene kritik senelerden biri. Teog nasilsa seneye diyip dersleri sallamayin. Bu sene ki nott ortolamaniz teoga isliyor. Notlarinizi olabildigince guzel tutun.
•Sevgiliniz varsa kafaya takmayin sizin geleceginizi ve teogu o kurtarmiyacak.
•Arkadaslarinizla ders calisabilirsiniz. Durmadan ders calismayin tabii arada kendinize zaman ayirin. Ama dersi ihmal etmeyin.
•Test kitaplarini kullanin. Gunde 1-2 saatinizi test ile harcayin. Konuyu kavramis olursunuz.
•Derslerde calismak icin onemli yerleri cizin veya kenari anlayabileceginiz kisa bir sekilde not edin. Sinavda cikacaklari da. Herkes o notlarin pesinde kosacaktir :))

Simdi ise nasil ders calisabilirsiniz onun takdigini verecegim;
◆Yazma ile ilgiliyse muzik dinleyerek yazabilirsiniz.
◆Onemli yerleri ve anlamadiginiz yerleri okulda cizin. Onemli yerleri calisin ve anlamadiginiz yerleri ogretmenlerinize sorun.
◆Ingilizce bi kelimenin yazilisini yazamiyorsaniz 10 kez falan yazin eliniz alisacaktir.
◆Ezber ise uyumadan once 3 veya 5 kez okuyun sonra uyuyun. Sabah 1 veya 2 kez daha okuyun bi bakmissiniz ezberlemissiniz.
◆Test kitaplari ile ders calisabilirsiniz.

Ders calisma ortamlari;
-dikkat dagitacak seylerden kacinin.
-tv bilgisayar laptop tablet telefon vb teknolojik aletleri kendinizden uzak yerlere goturun.
-sinava calisiyorsaniz muzik dinlemeyin.

7. Sinif TavsiyeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin