Selam simdi de uzun bi bolum olucak. Cogu sorununuza benimle cevap bulmaya baslayalim :))))
1- Sinifin/okulun populer kizi benimle ugrasiyor.
★Oncelikle bu sizin icin bi sorun olmasin. Zorbalik yapmakla birsey kazanamazlar. Hem benim tavsiyelerimle onun yerini bile alabilirsin. Onu takma umursama. Onu gormezden gelki seninle ugrasmaktan vazgecsin :)2- bizim okulda ki/sinifta ki bi kizdan kankilerimle nefret ediyoruz. Kiz kendini birsey saniyor ama bizi alt edemiyor. Anca ogretmenlere gidiyor.
★O kiz ispiyoncu biri onunla ispiyoncu olmayin. Ve bi tavsiye yanindan gecerken Kahkahalarınizla ordan gecin. Sonra biriniz 'ay burda bazilari yuzunden ortam bozuk hadi gidelim' diyip gulun ve ordan uzaklasin. Kesin kendi ustune alinir :)))3-Ogretmenler
★Ogretmenlerle ilgili bi bolum yazicam bundan sonraki bolum orda cevabini bulabilirsin ama yinede bi tuyo ogretmenlere yalakalik yapma derste 3-4 tane soru sor ve onlara yilbasinda hediye falan al veya yanindaki yiyecegi ikram et. Derste konusma ve ogretmen seni sevsinn4-Spor ayakkabi mi babet mi?
★Okulda babet giyme bence ben tavsiye etmiyorum. Spor ayakkabi giy. Hem daha rahat hem daha iyi. Babet giydigin icin dalga gecebilirler.5-Salonda mi ders calisiyim balkonda mi yoksa odamda mi?
★Oncelikle salon da tv var yani orasi olmaz. Balkon da gurultulu olabilir o da olmaz. Odanda tv yok ise; laptop tablet telefon ne varsa kapat salona koy. Ders calistiktan sonra alirsin.6-Bi ilham kitabi istiyorum. Bana guclu durmayi ve daha bircok seyi ogretsin. Bildiginiz var mi?
★Ben demi lovato-365 gun guclu kal kitabini tavsiye ederim. Pegasus yayinlarinda var internetten satin alabilirsin 30 tl civari sanirsam.7-okulda sarki soylemem gerek hangi albumu soliyim?
Bangerz
Stars Dance
Dangerous Woman
Can't be tamed
★Bangerz bence. Orda guzel sarkilar bulunuyor.8-Acaba spor tavsiyesi verebilir misin?
★Bugun yada yarin veririm :)9-Hangi cantayi kullanmaliyim?
Mor-4 cepli-2 suluk yerli- sirt cantasi
Pembe desenli siyah-3 cepli-1 suluk yeri -sirt cantasi
★Bence mor olan daha avantajli ve iyi.10-Okulun ilk gunu tulum mu giyiyim forma mi?
★Okul formaniz varsa kiyafet tavsiyelerimle okul formani giyebilirsin :))Hepinize teskkurler canlarim ♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7. Sinif Tavsiyeleri
General FictionMerhaba ben ada. Bu sene 7. Sinifa gectim ve diger siniflarimdan tecrubelerimle 7. Sinif tavsiyesi yaptim. Hadi basla okumaya :)