Okul Alışverişimde Almam Gerekenler

1K 11 2
                                    

Ben kendime göre yapıyorum arkadaşlar. Eğer sizin de eklemek veya çıkarmak istediğiniz şeyler olabilir. Ben sadece fikir vermek istedim. Evet başlayalım; (7. Sınıfta işimize yarayacak şeylere veya derslere göre yapılmıştır)
-Teknoloji Tasarım Defteri (şahsen bence spiralli 90 yaprak küçük boy karali alabilirim)
-Matematik defteri (120 yaprak büyük boy kareli spiralli tercih edebilirsiniz)
-Türkçe defteri (90 yaprak çizgili büyük boy spiralli olabilir)
-Resim defteri (Ben büyük boy alıyorum 20-30 yaprak falan oluyor ama 2 tane alırım hep)
-Fen defteri (kareli 120 yaprak büyük boy spiralli defter alabilirsiniz)
-Sosyal defteri (60 yaprak çizgili büyük boy spiralli defter alabilirim çünkü bizim sosyal hocamız fazla yazdırmaz.)
-Forma (bizim okulumuzun müdürü değişti ve yeni gelen müdür disiplinli birisi. Okula özel forma ve eşofman takımı diktirtmiş. Etek ve şort etek yasak pantalonla gidicez. Cry cry cry ve help meeee)
-Uçlu kalem( aslında uçlu kalem o kadar çok kullanan birisi değilimdir ve bozarım yani sjsjsjsjsjsjs. Ama heves ettim ve bu sene 2-3 tane almaya karar verdim.)
-Kurşun kalem (her ne kadar bazılarınız kurşun kalem kullanmanın 'cool' olmadığını düşünsede bence gayet rahatlar. Kurşun kalem 4-5 tane alırım herhalde)
-Silgi (çoğunuz gibi bende silgi kaybetmeden duranam. Silgi dayanmaz bana. o yüzden BİM mi a- 101 emin olmasam da 10lu silgilerinden alaçam ama tabiki yanına bir fabel caster alabiliriz)
-Kalem tras; yanlış hatırlamıyorsam galiba kalem traşım kaybolmuştur. Bu yüzden yenisini alabiliriz)
-Renkli ve fosforlu kalemler (yazıların güzelleşmesi için ve önemli yerleri çizebilmek için tabiki de almak lazım)
-İngilizce defteri (kareli spiralli 90 yaprak defter)
-Din defteri (çizgili 60 yaprak küçük boy spiralli defter alabilme ihtimali yüksek)
-Post-it (ben post-it aşırı çok seven bir insanım ve daha daha fazla olmasını istiyorum. Binde satılan çok iyi şekilliler var ve çoklulardan alirim)
-Çanta (okul çantam eskimişti ve bende yenisini almaya karar verdim)
-Kalem kutu (yenisini belki alırım)

Arkadaşlar daha yazmadığım şeyler var aklıma gelmedi ve açlık başıma vurdu yemek yemem lazım. Umarım yardımcı olmuştur. Bence okul alışverişinde (BİM A-101 CAREFOUR KİPA KIRTASİYELERİ tercih edin)

7. Sinif TavsiyeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin