Sarki onerileri

514 12 3
                                    

Sizlere sevdigim birkac sarkiyi onerecegim ve analizlerini yapacagim;

LITTLE MIX-HAIR: Bu sarki benim asiri hosuma gidiyor. Ses butunluguyle klibiyle herseyiyle cok iyi bir single. Dinlemenizi oneririm.
BITCH I'M MADONNA-MADONNA FT. NICKI MINAJ: sarkinin klibi biraz sapik ama izlemeyedebilirsiniz. Klipte katy perry miley cyrus beyonce gibi isimler var. Nicki minaj da var.
KILL EM WITH KINDNESS-SELENA GOMEZ: Turkcesi de guzel nezaketinle oldur.bence guzel ve zarif bi sarki. Dinleyebilirsiniz, sade bi klip.
SMS(BANGERZ)-MILEY CYRUS FT.BRITNEY SPEARS: Klibi yok ama guzel bi sarki. Dinleyebilirsiniz.
STAY-MILEY CYRUS: Bana anlamiyla cok hos bir sarki gibi geliyor. Klibi yok ama cok iyi bir tekli olurdu. Dinlemelisiniz
CAN'T BE TAMED-MILEY CYRUS: Guzel bi sarki. Klibi var. Dinleyebilirsiniz.
BBHMM-RIHANNA: Klibi biraz sapik ama sarki cok guzel dinlemelisiniz.
HEART ATTACK-DEMI LOVATO: Cok iyi bi sarki klibi de cok guzel dinlemelisiniz.
INTO YOU-ARIANA GRANDE: Cok hos bi sarki klibi sapik ama sarkiyi dinlemelisiniz.
WELCOME TO NEWYORK-TAYLOR SWIFT: Single olmasada cok hos bi sarki. Klibi yok ama dinleyebilirsiniz.
COME AND GET IT-SELENA GOMEZ: Klibi biraz sapik ama sarki guzel bence dinlemelisiniz.
ROOTING FOR MY BABY-MILEY CYRUS: Klibi yok ama sarkiyi dinlemelisiniz.
BAD BLOOD-TAYLOR SWIFT: Klibiyle sarkisiyla mukemmel bi sarki dinlemelisiniz.
COOL FOR THE SUMMER-DEMI LOVATO: Klibi var dinlemelisiniz mukoo

Evet bu kadardi begendiyseniz begenmeyi paylasmayi ve arkadaslariniza onermeyi unutmayinnn

7. Sinif TavsiyeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin