ჩანიოლი სიყვარულით ეფერება თხელ ბარძაყებზე და სწრაფ მოძრაობასთან ერთად, ცდილობს რაც შეიძლება ღრმად მოათავსოს მასში თავისი პენისი. ბექიონი ყრუდ კვნესის და გაოფლილ სახეს მხარზე ადებს, ცალი ხელით კი ზეწარს ებღაუჭება.
- ეშმაკმაც დალახვროს, რა მაგარია...
ჩანიოლს მის სიტყვებზე ეცინება :
- ნამდვილად მაზოხისტი ხარ. რა მოგწონს იმაში, რომ პრაქტიკულად მშრალზე გჟიმავ? ასე ხომ მტკივნეულია!
- სამაგიეროდ... მე... ასე უფრო მძაფრად შეგიგრძნობ... - ძლივს ამბობს ბაეკი და ნაზად ჰკოცნის მის ტუჩებს.
ჩანიოლი მის მაჯას იღებს და თითებს საკუთარ მკერდზე ადებინებ.
- ხედავ?
ბექიონი წარბის აწევით პასუხობს :
- მილიონჯერ მაქვს ნანახი შენი პირსინგებიანი ძუძუსთავები. რისთვის...
- ქვემოთ შეხედე, - აწყვეტინებს ჩანი და თავის მარცხენა მკერდზე მიუთითებს.
ბექიონი წამით შეშდება. ზუსტად იმ ადგილას, სადაც ჩანიოლის გული ცემს, წითელი საღებავით ახალი ტატუა მიხატული. ახლა უკვე, ერთი სიტყვის ნაცვლად ორი წერია.
Mutter - ბაეკისთვის უკვე ნაცნობი სიტყვაა, რომელიც "დედას" ნიშნავს გერმანულად.
მეორე - საკუთარი სახელია.
- ადამიანები, რომლებიც მთელ მსოფლიოში ყველაზე მეტად მიყვარს. - ჩანიოლი წელში იხრება და პირდაპირ მის დაშაშრულ ტუჩებთან ჩურჩულებს : - მინდა, რომ ისინი სამუდამოდ ჩემთან იყვნენ. ჩემი კანის ქვეშ. ჩემს მეხსიერებაში. ჩემს გულში.
გადაჭარბებული ემოციების გამო, ბექიონს უნდა, რომ ცინგლიანი გოგოსავით ატირდეს.
ამის მაგივრად, ის ნაზად ექაჩება თავისკენ ჩანიოლს, კისერზე ხელებს ჰხვევს და მთელი ტანით ეხუტება.
ჩანი წინ და უკან მოძრაობას აგრძელებს, სიამოვნებისგან დაბურძგლული ბაეკი კი ხმამაღლა კვნესის.
ჩანიოლი ფიქრობს, რომ ოდესმე ის აუცილებლად შეხვდება დედას.
ჩაეხუტება ისე, როგორც ბავშვობიდანვე ოცნებობს.
და არ დაუსვამს არც ერთ სევდიან კითხვას.
ამის მაგივრად ის ეტყვის :
- გამარჯობა, დედა. მე შენ მიყვარხარ! - შემდეგ გვერდით მდგომ ბექიონზე მიუთითებს და დაამატებს : - ეს კი ჩემი მეორე ნახევარია. მას უამრავ რამეს ვუყვებოდი შენ შესახებ.
ბექიონი ხელს ჩაჰკიდებს ჩანის და გულწრფელი, გადამდები ღიმილით იტყვის :
- გამარჯობა, დედა. იცით, თქვენი შვილი მართლა ძალიან კარგ ადამიანად გაიზარდა...
The End
BINABASA MO ANG
Mutter / დედა
Fanfictionმთავარი გმირები : Park Chan Yeol და Byun Baek hyun ჟანრი : იაოი, დრამა, ფსიქოლოგია გაფრთხილება : არაცენზურული სიტყვები, 18+ ავტორის შენიშვნა : Rammstein - Mutter Die Tränen greiser Kinderschar მრავალი მოხუცი ბავშვის ცრემლე...