Görünmez Adam

335 7 0
                                    

''evet sana uzun süredir yazmıyorum günlük çünkü hayatımda kaybettiğim bazı kişiler oldu,ailem kaybettim o yüzden sana bayadır yazmıyordum ama artık iyiyim ve kendimdeyim.artık 16 yaşına bastım ve liseye başladım ayrıca eskiden hiç cesaret edemediğim chat sayfasına sonunda üye oldum.Artık herşey çok güzel ve ben eskisi gibi mutlu,güzel ve iyiyim.seni özlemişim sevgili günlük,tekrar merhaba...''

geceleri daha çok everim çünkü odada sadece bilgisayarın açık olduğu için yansıyan ışık olur o ışık seni ısıtır ya da sen ısıtmasını istersin ve içindeki seni ısıtır.neyse edebyat yapmayı bırakıp artık birilerine yazmaya çalışsam iyi olur fakat yok kimse çevrmiçi değil,en iyisi biraz daha beklemek...

!!!görünmez adam çevrimiçi!!! olamazzz sonunda bri açtı hemen yazmalıyım hem de hemen.

-selam

GÖRÜNMEZ ADAM:selam

ayyyy yazdı gerçekten yazdııı süper bu neden bu kadar heyecanlandım anlamadım daha adamın adını bile bilmiyorum statüsünde hiçbir bilgi yok hatta fotoğraf bile yok,ya gay sa ya da lezbiyen belki katildir,ya da delinin teki ama belki de çok yakışıklı zengin zeki ve benm hayatımın aşkıdır bunu sadece konuşarak öğrenebilirim ama ilk önce yavşamadığımı anlaması lazım becerilmek isteyen b kız gbi tanımasın beni sonra...

-sadece sıkıldığım için yazdım,yanlış anlamanı istemem.

GÖRÜNMEZ ADAM:pekala...

pekala mı??? bu da ne ne kadar bilmişsin sen böyle beyinsiz şey galiba annenin karnından çıkarken orda biyerde beyninin unuttun ama neyse ilk konuşma olduğu için seni affediyorum.En iyisi biraz açılıp ilk adımı atmak.

-eee senin adın vardır herhalde?

!!!görünmez adam çevrimdışı!!! ne??? nasıl yan sen ciddi misin? yok bu adam gerçektenten beynini unutmuş ya tam tanışıcakken çıkmak ne demek hadi işin vardır anlarım da insan bi çıkıyorum yazar,anlaşıldı bununla işimiz var görünmediği gibi pek te gizemli bakalım görünmez adamın görünen tarafı nasıl biri çıkıcak ama ilk düşünce çok önemliydi ve pat diye çıkarak çok kötü bi izlenim bıraktın be bebeğim...

Görünmez AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin