sonra bıraktı bileğimi ve ben öylece kaldım bir süre hareket edememiştim,donup kalmıştım sanki ama bunlar benim suçumdu,kednime gelir gelmez hemen koşturarak aşağıya indim lexi yerde yatıyordu ve delirmiş gibiydi ağlıyordu hem de çok fazla ağlıyordu...
Hemen yere oturdum ve lexiyi kaldırıp sarıldım çok özür dilerim dedim ama lexi hiçbirşey anlamıyordu sadece ağlıyordu neden özür dilediğimi bile bilmiyordu bakışlarından anlayabiliyordum.Lexi biraz olsun kendine geldikten sonra ılık bir duş alıp uyudu.Ben de aynısını yapmak isterdim fakat yapamazdım çünkü ne uyuyabiliyordum ne de hareket edebiliyordum,çok korkuyordum.Bir anda düşünmeye başladım migrogen de ne demekti bana migrogenim demişti,orda ne demek istemişti diye düşündüm ve koşarak merdivenleri çıkıp odama geçtim,bilgisayarımı açtım ve hemen arama çubuğuna migrogen yazdım.Saçma saçma tanıtımlar ya da okullarda yapılan genetik araştırma projeleriyle ilgili haberler çıktıkça ben aşağı iniyordum sayfanın en aşağısına,hayır yoktu hiçbir işime yarayan bilgi yoktu...
En alttaki sayafada neydi sanki bu az önce yoktu ben yne sayfanın altındaydım ama ilk bakışımda görememiştim belki de sonradan gelmişti,aman neyse onun çok üstünde durmadım ve hemen o sayfaya girdim.
Korkunç bir simsiyah duvar kağıdının üzerine gri tonlarında yazılan italic yazıları okumaya başladım.%100 de 100 çözüm,korkularınızla vedalaşın aranızdaki bağı koparın iletişim:0...
Hemen o numarayı kaydettim ve aramak istedim fakat saat çok geç olmuştu uyumaya geçtim ve sabah aramaya karar verdim.Bilgsayarımı kapattım ve uyudum.
Yapma dur ne olursun yapma duuuur
ah acıyor yapma
-benim amacımda o zaten
bu bağı bitiricem görüceksinnn yapma bunu bırak beni yapmaaaaaaaaa
derken lexi başımda uyandım bu br rüyaydı ama ne gördüğümü hatırlamıyordum sadece lexi beni sakin ol tatlım bu sadece bir kabustu diye sakinleştiriyordu sadece sesleri hatırlıyordum ama görüntü yoktu.
Sabah oldu ve dün numarasını aldığım yeri aradım
merhaba iyi günler ben dün arama çubuğuna migrogen yazdım ve sizin sitenizi buldum aramak istedim acaba ne demek olduğunu öğrenebilir miyim?
-burda fal bakılır şeker kız telefonda olmaz gel,bakalım,söyleyelim. dedi ve kapattı.Falcı mı falcılardan oldum olası hep korkmuşumdur ama başka yolu yoktu gidicektim dedim ve hazırlanıp yola çıktım ve geldim.
içerisi karanlıktı ve duvarda dinlerle alakalı resimler vardı baya korkunçtu.Fal bakıcak olan kişi de baya korkunçtu.
-Elini uzat
uzattım elimi kendi elini açıp avcunun içine yerleştirdi ve elimi içine doğru çevirip açtı ve elimin içine bakarak içinden birşeyler söylemeye başladı bir an duraksadı bana baktı ve çok korktum gözlerinin beyazları vardı ve bana bakıyordu korkudan ağlayacaktım ve değişik bir ses tonuyla o senin hep bağlı olduğun kişi başına geliceklere hazır ol o nun tek amacı s...
s dedi ve kaldı konuşamadı ve bana çabuk çık burdan diye bağırdı nasıl çıktığımı bilemedim cebimdeki parayı çıkarken yere attım ve çıktım başıma neler gelicekti çok korkuyordum tek amacı neydi???...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görünmez Adam
Teen Fictionbazen sanal aleme fazla kaptırırız kendimizi belki de tüm hayatımız oraya bağlı olur ucunda ölüm bile olabilir ve bu sadece kendi kararlarımız yüzünden olan bağlantılardır.bazen anı yaşamak yerine neden işin gerçeğini anlamıyoruz?? 16 yaşında bir kı...