Büyük Karar

65 4 0
                                    

Şimdilik kolyeyi takıp bir daha çıkarmamaya kara vermiştim,nasıl olsa benim hayatımdı istersem çıkartırım ve onu hiç hatırlamam diye düşündüm ve tam onu çağırıp kolyeyi isteyecektim ki,olamaz ben şimdi bu kolyeyi takar takmaz lexi,okuldaki arkadaşlarım,ailemi unutucaktım,anne ve babamı hatırlamayacaktım bu çok kötüydü işte şimdi kolyeyi takıp,sonra çıkarmak istesem çıkarınca herkesle baştan tanışsam bile herşeyi unutmuş olucaktım ve bunu herkese nasıl anlatacaktım..?

Ben böyle düşünürken yanıma geldi ve belimden sarıldı:

-cici bak biz böyle de iyiyiz,beni görmek zorunda değilsin.

-Hayır görmek istiyorum ama başka bir yolu olamaz mı?

-maalesef,hayır yok...

Çok zor bir karar verecektim bu yüzden değerlendirmeye başladım,o yanımdan gider gitmez aşağıya indim,lexi'ye sarıldım,evime ve evdeki fotoğraflara baktım tabiki de gözümden akan gözyaşı damlalarını sildim,dışarı çıktım,sokaklara baka baka,o ormana baka baka okuluma geldim sınıfıma baktım,sıralara baktım,esk sevgilim beni aldattığı kız,tüm arkadaşlarım,öğretmenlerim ve okulum,sonra oradan çıktım ve ailemin yattığı mezarlığa gittim,girişte çiçek olan bir yerden iki tane çiçek aldım ve bir tanesini birine diğerini diğerine koydum, mezar taşlarıı,topraklarını,sularını temizledim,sarıldım,konultum ve sonra oradan kalktım eve geri dönmek için yola koyuldum.

Yoldayken tek düşündüğüm şey ben ne yapıcaktım,bu ködar güzel şeyleri nasıl bırakıcaktım,bu hayatımı nasıl unutucaktım,ya aşık olduğum adamı seçicektim ya da bu hayatıma devam edicektim...

Görünmez AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin