imkansızlıklar

144 7 0
                                    

Nasıl olur bu benim daha kim olduğumu bile bilmiyorken hangi okula gittiğimi oturduğum sırayı hatta benim öğrenci olduğumu bile nasıl anlamıştı??? bu kimdi,bu görünmez adam neyin nesiydi,ben başıma büyük bir bela mı almıştım??

tüm ders bu notu düşündüm sonra tenefüse çıktığımda arkadaşlarıma beni beklememelerini söyledim ve tüm okulda beni izleyen ya da daha önce görmediğim bir yüz aradım ama bulamadım.okul çıkışında koşar vaziyette eve gittim normalde 15 dakikalık yolu 2 dakika da bile gitmiş olabilirim.

hemen eve girdim ve direk yukarı kata çıkıp bilgisayarımı açtım.korkuyordum.

!!!görünmez adam çevrimdışı!!!

yine aynısıydı,hep çevrimdışı fakat bana nasıl not yollayabilir...

ertesi sabah evden erkenden çıkıp okula gittim hızlıca bu sefer sınıf boştu ve daha önce hiç oturmadığım bi sıraya oturdum ve sıranın altında yine bir not vardı.nasıl olur bu nasıl imkansız diye düşündüm.hayır yani nasıl birşeysin sen ve bu sefer notta aynen bu yazıyordu:

sabah erken kalkıp beni görmek istedin,bunu sana yaşatamadığım için üzgünüm.

korkuyordum,hem de acayip fazla hayır yani bu imkansız birşeydi çünkü,bence korkmakta da gayet haklıydım.Bu sefer ben bir not bırakmayı denedim bir kağıt aldım elime ve üstüne sen nasıl birşeysin yazdım.Okul bitene kadar tüm sıraların altına bakmama rağmen hiçbir not bulamadım ve birinin bana şaka yaptığını düşündüm.rahatladım.

müzik dinleyerek,şarkı söyleyerek mutlu bir şekilde geldim evime bilgisayarı da pek açma zahmetinde bulunmadım çalışma masamı topladım ve aşağı inip yemeğimi yedim,sonra ders çalışmak içn  odama geçp çalışma masama oturdum ve masamda bir not buldum:''hadi ama  ben çevrimiçiyim sen nerdesin?'' inanmıyorum dedim kendime bu şaka değildi,bu gerçekti ve ben ya büyük bir oyunun içindeydim ya da gerçekten çok farklı birşeye kendimi kendi ellerimle teslim ediyordum...

Görünmez AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin