Viera #2

18 1 3
                                    

A konečne som tu s viera haštaaag dva. Dnes nebudem nič deliť a začnem rovno z hurta.

Viera v boha je pre mňa veľmi ťažká téma už len preto, lebo neverím že nejaký je.

Ak áno, mám na neho veľmi ťažké srdce.

Nikdy som nechápala tomu, čo v kostole vravia. Už ako malá som sedávala v laviciach a páčil sa mi ten spev a priam magicky ma priťahoval organ. No to bolo jediné čomu som z toho podľahla. Hudba.

To ostatné mi nikdy nezapadalo do mozaiky niečoho, čomu by som mala veriť. Viete. Ak je Boh taký mocný, prečo dovolí čo sa deje.

Prečo niekto hladuje, zomierajú ľudia? Snažila som veriť tým rečiam že Boh to vidí.

No prestala som. Možno som dospela, možno som priveľa stratila.

Jednoducho neverím že by dopustil vojny, hlad, smäd, ľudské utrpenie.

Zostaňme pri tom, že toto má dôvod. Dobre.

A čo cirkev? Dovolil by okrádať ľudí?

Miesto kde sa budú rozkladať vaše ostatky stojí vašu rodinu nekresťanské peniaze a niektorí nemajú na vaše pochovanie.

Miesto v nebi si musíte zaplatiť a pravidelne naň prispievať.

Nechápem ľudí čo tomu veria.

Ak veríte, naozaj si myslíte že to funguje takto?

Vidím to aj u nás.

Silno veriaci manipulátori a egoisti sa postavia pred jeho tvár a prosia o odpustenie.

Hanbila by som sa tam vôbec vojsť a to nie som veriaca.

Nech sa páči verte si. Nikomu v tom nemôžem brániť no pozrite sa na seba. Neúprimní, zlí.

Proste a ďalej si žite prehnitým životom. Ni nikto nie je bez viny.

Miesto v nebi si nekúpite ani nevyprosíte na poslednú chvíľu. Nemyslite si že ak na Vianoce hodinu čučíte v kostole lebo "je to pekné" máte odpustené.

Nezatvárajte oči pred tým kým ste. Pretože on to neurobí. Tak hrozne ma štve keď vidím ako po sebe susedia vrieskajú, hádžu po sebe predmety a potom v nedeľu sa posadia do lavíc ruka v ruke.

Pre koho je tá pretvárka? Pre ulicu ktorá volá políciu pri každej hádke alebo pred Bohom ktorého tak prosíte aby bol milostivý.

Ak prosíte mali by ste vedieť že on to vidí. Tak prečo vojdete do chrámu v sviatočných šatách s úsmevom na tvári s rodinou s ktorou vlastne nekomunikujete a s partnerom s ktorým ste aby sa nešuškalo.

Nech sa páči. Ohurujte okolie ale čo z vás ohúri jeho.

Oblečenie, peniaze alebo klamstvá? Čo mu môžete dať?

Pretože vaše peniaze nechce, to chce cirkev. Čo ponúkate vy?

Srdce plné hnevu a nenávisti alebo dušu plnú klamstiev.

Ak si myslíte že toto je život ktorý by ste mali viesť, nech sa páči.

No potom, ak padnete dole nebude čas obzrieť sa.

Tak prečo to neurobíte teraz?

Cesty osuduWhere stories live. Discover now