O Benim hikayesindeki Arya Tunalı'nın hikayesidir.
➖Çoğumuz pembe masalların içinde büyütülürdük. Kötü kalpli cadıların her daim mutsuz sona layık görüldüğünü zanneder, zehirli elmaları yesek bile sonunda kurtulacağımızı, yakışıklı bir prens ile tanışıp sonsuza kadar onunla mutlu bir hayat süreceğimizi düşünürdük. Mutsuz sonların varlığına ihtimal bile vermezdik. O zamanlar bizim için her şey tozpembe görünürdü.
Büyüyene kadar...
Kötü kalpli cadının o zehirli elmasını yedim ve bir daha gözlerimi o pespembe dünyaya açamadım. Prensimin beni uyandırdığı dünya zannettiğimden çok farklıydı. Pembelerin yerini siyahlar, griler ve kırmızılar almıştı. Her şeyin mutlu bitmeyeceğini öğrendim. İyilerin ve kötülerin hiç hak etmedikleri şeyler yaşadığına şahit oldum.
Sevdiğim kırmızı rengi kalbime bulandı, yana yakıla kalbimden dört bir yana savrulan küller yine bedenime yaslandı.
Ve ben aşkı tam olarak bu noktada öğrendim.
➖
Önemli not. Kitap yetişkin içeriktir.Rüya, Arslan ve Uras'ı özleyen tayfa burada mı?
Peki ya o kitabın çıkış noktası olan Arya'yı merak edenler burada mı?
Hani biraz da şansımı deneyip beni özleyenler burada mı diye sorayım.
Uzun zaman önce tahminen, üç yıl önce, tanıtımını paylaşıp devam etmediğim kitabımla yeniden karşınızdayım. O Benim'in finalinden sonra başlayacağımı söylemiştim ama şartlar buna izin vermedi ve ben o finalden 3 sene sonra yazmaya başlıyorum 😂 Bunda kitabın 10 Milyon okunmaya ulaşmasının büyük bir etkisi var tabii ki. Beni gaza getiren bu oldu. Aslında kitabın dördüncü yılına özel bir bölüm atmayı düşündüm başta ama sonra bu kitap aklıma geldi ve artık yazmanın vakti diye düşündüm.
Birkaç gün sonra sizlere karakterlerin castlarını sunacağım. O zamana dek kendinize iyi bakın. Sizi seviyorum ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH RUHLAR BALESİ +18
General Fiction| O Benim'deki Arya Tunalı'nın hikayesidir. | Çoğumuz pembe masalların içinde büyütülürdük. Kötü kalpli cadıların her daim mutsuz sona layık görüldüğünü zanneder, zehirli elmaları yesek bile sonunda kurtulacağımızı, yakışıklı bir prens ile tanışıp s...