Baş Belası

211 56 54
                                    

Multi: Gökalp Sarsılmaz

Bizimkiler gelmişti annem mutfaktan o muazzam çilekli pastasını getirdi üstünde mumlar vardı iyiki doğdun Mevsim sesleri arasında pastamı üfleyecekken Gamze ben durdurarak ''Kızım saf mısın sen nerede görülmüş dilek tutmadan pastanın üfleneceği '' Bu kız bu günler için doğmuş resmen ''Tamam Tamam tutuyorum'' Gözlerimi kapatıp ne dileyeceğimi düşündüm.Emre arkadan atılarak ''Yavrum hadi saat kaç oldu daha bunun gece kutlaması var daha'' Gözlerim kapalı cevap verdim. ''Ne sabırsız çıktın ya tutuyorum işte'' Dileğimi tutup mumları üfledim.Gözlerimi açar açmaz Gamze ve Esma beni cimcikliyorlardı. ''Ne dilek tuttun kız'' Onlara dönüp en kızgın bakışlarımı atarak ''Dilek söylenmez yoksa gerçekleşmez'' dedim. Off çekip söylenmeyi bıraktılar.

Saat 20.00 olmuştu ben şimdiden mızıtmaya başlamıştım.''Akşam akşam dışarı çıkıp ne yapıcaz ya sıcacık ev oturalım işte'' Ben söylenirim de Gamze durur mu. ''Ne demek ne yapacağız gezicez dolaşcaz kızım bi canlan ya doğum günün bugün'' Bu kız bu enerjiyi nereden buluyor acaba ne yapıp edip bizimkileri ikna etmem gerekiyordu. Aslında annem gece gezmelerine hayatta izin vermezdi ama bugün doğum günüm diye bir şey dememişti hatta evde bile değildi bizi rahat bırakmak için Pınar ablaya oturmaya gitmişti. Esma'nın aklına birşey gelmiş gibi bağırdı ''Buldum buldum '' Emre oradan sırıtarak '' O üstün zekanla ne buldun acaba dediğinde kendimi tutamadım güldüm Esma bana baktığında dudaklarımı birbirine bastırarak sustum işareti yaptım. Esma oradan ''Bakın doğruluk cesaretlilik oynayacağız yapmayanı hep birlikte dövücez nasıl fikir'' Şu kız her işini şiddetle çözüyor ya Gamzeden onay gelmişti bile''Bana uyar vallaha siz ne dersiniz?'' Ben hariç herkes olumlu yönde kafasını salladı ben tepkisiz kalınca Emre '' Güzel kankam onu diyoruz yok bunu diyoruz yok ee artık bir karar ver ne yapalım?'' Bana kalsa uyuyarak geçirirdim ama tabiki de imkansız arkadaşlarım buna hayatta izin vermezlerdi ''Tamam hadi oynayalım ben şişe getireyim mutafktan'' Mutfağa giderken tek duam Gamzenin bana sormamasıydı çünkü en son onunla bu oyunu oynadığımızda başım belaya girmişti bu yüzden Gamzeye güvenemiyorum.

Şişeyi çevirmeye başlamıştık ilk tur Ali Sinem'e sormuştu 2. turda ben çevirdim ve işte şansızlığım buradada bulmuştu beni soru kısmı Gamze'ye cevap kısmı bana gelmişti ve pis pis sırıtarak ''Doğruluk mu cesaretlilik mi kanka'' Doğruluk desem kesin abuk subuk sorular soracaktı cesaret dersem fazla birşey gelmez aklına diyip ''Cesaretlilik'' dedim herkesten bir ooo sesi yükseldi. Gamze biraz düşüneyim dediğinde tırstım. Acaba cesaret dememelimiydim bu kızın ne yapacağı belli olmazdı.Bağırarak ''Vallaha buldum çok eğleniceksin kankam '' diyip göz kırptı. Şimdi kalpten gidicektim ''Kankacığım seni çok seviyorum biliyorsun dedim belki düzgün bir şey der bir umut diye yalakalık yapıyordum. ''Babanın arabasının arabasını kaçıracaksın bu gece'' Ney ne diyordu bu kız ehliyetim bile yok sadece 2 kere babam sürmeyi öğretmeye çalışmıştı ama sakarlığımdan bir tane ağaca toslamıştım. ''Saçmalama Gamze hayatta yapmam babam işte ve geldiğinde arabayı bulamazsa keser beni '' Bu kız cidden çıldırmış olmalı babam 2 günlüğüne iş seyahatine gitmişti ama bu arabayı kaçıracağım anlamına gelmiyordu. ''Banane ya ben söyledim bir kere hem tek 1 sokak dolaş gel ben gitte şehir turu yap demiyorum ki'' Aldık başımıza belayı ya ama başa gelen bela çekilir ne yapacağım artık mecbur. '' Tamam Allah'ın cezası ama sadece 1 sokak'' ''Tamam Tamam biz seni bekliyoruz ''

Üstüme kot ceketimi geçirip arabanın anahtarlarını ayakkabılığın üstünden alıp aşşağıya indim. Arabaya bindim ve anahtarları sokup arabayı çalıştırdım. Allah'ım yardım et bu sakarlıkla inşallah bir yere toslamam. Ve araba ilerliyordu 1 sokak dedi ama çok eğlenceli bir şeye benziyordu ve biraz daha dolaşabilirdim hem iyi kötü becerebiliyordum. Ve tam yeter bu kadar diyip geri dönecekken bir ses. Taak'' Arabanın önünden dumanlar çıkıyordu hayvan oğlu hayvan arabama çarptı sinirli bir şekilde arabadan inip bağıracakken o söylenmeye başladı '' Sen bu arabanın parası ne kadar biliyor musun haberin var mı senin gibi sakarlar gelip çarpsın diye mi aldım ben bu arabayı '' Ukalaya bak ya hem o çarpıyor hemde suçu benim üstüme atıyor '' Allah Allah sen çarptın bana hem arabanın parası beni alakadar etmiyor benim arabamın masraflarını ödeyeceksin'' diyip tam karşısında durdum. Gözlerinin elası o kadar belirgindiki resmen tüm sinirimi atmıştı ama sesiyle saçma sapan düşüncelerimden kurtuldum. ''Bana bak ufaklık senin gibi kızları bilirim zengin adamları böyle takip edip başına bela olursunuz ama ben yemem sana 1 kuruş bile vermem'' Ne diyordu bu gerizekalı adam ya da kendini ne zannediyordu benim daha onun zenginliği hakkında en ufak bir bilgim yokken onu takip ettiğimi mi söylüyordu. '' Bana bak ukala kendini beğenmiş benim senin gibilerle işim olmaz zaten haddini bil ona göre konuş yoksa cidden fena olur '' Bana biraz daha yaklaşarak aradaki mesafeyi kapatmıştı '' Sana son kez diyorum arabamı haşat ettiğin yetmemiş gibi bide durmadan konuşuyorsun önümden çekil yoksa benim için değil senin için kötü olacak '' Resmen tehdit ediyor sanki ben bunun altında kalıcam şuna bak '' Bana bak baş belası çık şu önümden zaten arabamı mahvettin bide hala utanmadan tehdit ediyorsun''

Sinirle kollarımdan tutarak kulağıma yaklaştı ılık nefesiyle''Bana bak ufaklık şimdi gidiyorum ama sakın bir daha karşıma çıkma bu sefer fena olur '' Bir an sesiyle kendimi kaybetsemde benden uzaklaşınca hafif ürpertiyle kendime geldim kendine gel Mevsim bu adamın laflarıyla seni ezmesine izin verme. ''Adın ne senin ya soyadın ne şikayet edicem seni görürsün sen. Kendini beğenmiş zenginliğiyle övünen yaratık'' Pis Pis sırıtarak önünden dumanlar çıkan arabaya yaslandı ve ben '' Gökalp Sarsılmaz '' dedi. Allah'ım şu holdinglerin sahibi olan her magazin kapağında babasının annesinin fotoğraflarıyla dolu olan Gökalp Sarsılmaz mı yok canım olamaz bu evrenin bana oyunu kesin kekeleyerek ' Han hangi Gökalp Sarsılmaz'' diyebildim sadece ''Şu zengin olanın '' dedi göz kırparak zenginmiş ne olursa olsun bana bu şekilde üstünlük taslayamaz ''Emin ol zenginliğin beni hiç alakadar etmiyor doğum günümü mahvettin ve sayende arabam mahvoldu'' Yaslandığı yerden doğrularak ''Ne yani 22 Kasım damı doğdun en nefret ettiğim günde ölmek için çıktığım yolda hem karşıma çıkıyorsun hem arabama çarpıyorsun hemde 22 Kasım' da doğdunu söylüyorsun belliydi zaten baş belası olacağın'' Bu çocuğun benimle derdi neydi ve 22 Kasım da doğmama neden bu kadar şaşırdı ayrıca o ölmek istediğini mi söylemişti. Allah'ım ya kurtar beni şu deliden ama Gamze sorarım sana.'' Neden şaşırdın 22 Kasım da doğmama ve benim doğum günümle alıp veremediğin ne senin ayrıca senin gibi zengin biri neden ölmek istesin'' Sinirli Sinirli bana bakarak ''Sanane ya sanane neden sorguluyorsun neden çıktın karşıma sen defol git!'' Defol git mi demişti o sanki ona çok meraklıydım ben gerizekalı. '' Sana meraklı değilim ne halin varsa gör '' diyip gidiyordum ki kolumda bir el hissettim.

''Gitme...''

EVET ARKADAŞLAR 2. BOLUMUDE UMARIM BEGENIRSINIZ SIZI SEVDIGIMI UNUTMAYIN O GUZEL YORUNLARINIZI EKSIK ETMEYIN ♥♥♥

Aşk Mevsimi #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin