MULTI: Mevsim Ay
"Emin ol senin yanında yaptığım her şey bana sadece soyadımdan ibaret olmadığımı hissettiriyor."
Bir sözü bile şu kalbim dengesini nasıl değiştiriyor ya.Gamze yanımıza gelerek "öhöm öhöm bölmüyorum umarım işler bitti kanka Meral teyze geldiğinde eskisinden daha temiz bir ev bulacak." Diyip gülümsedi zıplayıp sarıldım. "Sen var ya sen birtanesin kızım." yanaklarına öpücük kondururken Gökalp araya girdi "Fakat sen her yardım edene sarılıyorsan burada benimde emeğim çok." Gamze'yle Gökalp'e dönüp güldük sonra yanına yaklaşarak "Teşekkür ederim kahramanım." Dediğimde bana dönüp aynı fısıldamayla "Sen iste yeter ki ufaklık." Dedi yüzümdeki bu şapşal gülümsemeyi biri durdursun.Gamze aramıza girerek durdurdu bile keşke başka bir şey isteseydim. "Ee Gökalp bey bu gece buradasınız herhalde." Diyip göz kırptı. Gamze'yi dürttüğümde Gökalp gülerek anlaşıldı git diyorsun yani." Dedi birden atılarak "Gitme." Ya bana ne oluyor ne demek gitme hemen toparla kızım hemen. "Yani gitme derken kovaları banyoya bırakalım öyle git." Gülerek "Tamam tamam bırakayım giderim."
Kovaları banyoya bırakıp kapıya doğru geldik Gamze benim odamdaydı bende Gökalp'i yolcu edicektim. Dış kapıyı açıp "Mesajını en kısa sürede bekliyorum ufaklık." Diyip yanağıma ufak bir buse kondurdu aman Allah'ım sanırım son günüm bugün şimdi bayılıp kalıcam ama belli etmemem gerek eline vurarak "Fırsatçı." Dedim gülerek "Ee ben gidim o zaman." Diyip gülümsedi tam kapıyı kapatıcakken "Mevsim." Kapatmaya yüz tutmuş kapıyı açarak kafamı çıkarttım kapıdan. Halim şuan ne kadar komik duruyordu acaba? Rezillik vallaha ya "Bana mı dedin?" Halime gülerek senden başka Mevsim var mı ufaklık." Dedi gözlerine bakarak "Ne vardı?" Dedim elini cebine götürerek "Asıl gelme sebebimi unuttum." Nasıl yani ismimi öğrenmeye geldiğini söylemişti yalancı çocuk ya. Cebinden anahtar çıkartarak bana uzattı. "Bu ney şimdi." Dedim." Sana ait birşey." Dediğinde hala şaşkın şaşkın yüzüne bakarken anahtarı elime verip "Arabanın tamiri bitti aşşağıda seni bekliyor anahtarı da aldığın yere koy baban anlamasın." Yaa yaptırmış arabayı o heyecanla boynuna sarılıp "Çok teşekkür ederim ya çok saol." Ellerini belimde birleştirip sarılmama karşılık verdi o kokunun içinde bir an değil bir ömür kalırdım herhalde. Bir an önce toplanıp ayrıldım utangaç bir ifadeyle yere bakarken çenemden tutup göz göze gelmemizi sağladı. "Teşekküre gerek yok benim hatamdı ben çarptım." Dediğinde bir adım geri çekilerek çenemde ki elini çekti. "Neyse tekrar teşekkür ederim görüşürüz. " diyip kapıyı kapattım ve Gamze'yle burun buruna geldik.
"Sen ona aşık olmuşsun kızım." Yine başladı zırvalamaya. " Ya kızım saçma sapan konuşma ne aşkı." Beni kolumdan çekip odama götürdü oturtturarak "Şimdi her şeyi baştan anlatıyorsun."
Annem gelmişti Gamze'yle pizzalarımı yemiştik her boş bulduğu zaman ona anlattıklarımı başıma kakıyordu nereden anlattım ben bu kıza diye pişmanlıklar yaşıyordum ki saolsun Ayşe teyze Gamze'yi arayıp eve dönmesini istedi işleri varmış.Gamze oflasa da sonunda gitmişti bende yatağa uzanıp bugünün yorgunluğunu atıyordum. Telefonumu elime alıp arkadaşlarımla konuşurken aklıma Gökalp geldi acaba mesaj atsam mı diye düşünürken bir anda o cesaretle mesaj yerine tıklayıp "Uyudun mu Sarsılmaz" diye mesaj attım. Kafamı yastığıma gömüp pişmanlığımı yaşıyordum ki zil sesiyle doğrulup telefonu elime aldım ve hayal kırıklığıyla açtım. "Efendim Gamze" bu kız akşam bile beni deli etmeyi başarıyor. "Konuştunuz mu hiç." Ya insan telefonu açar açmaz ilk ne yapıyorsun iyi misin diye sorar bu ne soruyor. "Hayır neyse kanka yarın konuşalı mı pek havamda değilim." Cidden yorgunluktan mıdır nedir üstümde bir halsizlik var. "Tamam tamam hadi görüşürüz. " telefonu kapatıp en sevdiğim şarkıyı açtım yastığımın yanına koyup gözlerimi kapattım tam uykuya dalacakken telefonun titremesiyle uyandım yine Gamze kesin bu kız ne zaman beni rahat bırakacak ya bari uyurken rahat versin sinirli bir şekilde gözlerim hala kapalı telefonu açıp "Ne var Gamze ha söyle ne oldu o Sarsılmaz'ı soracaksan mesaj attım cevap dahi vermedi malum o kadar kızdan fırsat bulamıyordur beyfendi şimdi eğer sorularına cevap bulduysan uykuma devam edicem." Cümlelerimi bitirdiğim de biraz sessizlik oldu sonra bir erkek sesi "Mesajını gördüm ama sesini duymak için arayıp cevaplamak istedim." Gamze değildi yani olamazdı gözlerimi açarak yataktan fırladım telefona baktığımda koca harflerle SARSILMAZ yazıyordu bittin kızım sen valla bu sefer bittin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Mevsimi #Wattys2016
Chick-LitAşka inanmayan adam o adamı kendine sırılsıklam aşık eden bir kız ve yasak aşk. Ya imkansızı başarıcaklar ya da imkansız kalacaklar.