Parti

89 19 55
                                    

Multimedia:Emre Vural

"Sarsılmaz soyadını da kendinide alıp evimden defolurmusun.?"

Bunu dediğime ben bile inanmıyorum ama beni böyle bir duruma düşürmesini alttan alamazdım. Dış kapının önünde bana bakarak. "Mevsim ben o sinirle..." sözünü keserek "Sarsılmaz anlamıyorsun sanırım git diyorum." Tam dış kapıyı yüzüne kapatıcakken durdurdu. "Demek bu kadar değer veriyosun sevgiline o zaman yarın ki partide sevgilini de al gel o meşhur sevgilini." Ne diyo bu gereksiz ya. Hem ben ona olmayan sevgilim yüzünden bağırmadım ki beni düşürdüğü duruma bağırdım. "Ne diyorsun sen ya ne partisi?" Bir coconların partisine katılmadığım kalmıştı oda oldu tam oldu. "Yarın bizimkilerin partisi var doğum günü partisi sende sevgilini al gel benim özel misafirimsiniz." Ne alıp veremediği var bunun benim olmayan sevgilimle. "Gerek yok sen git arkadaşlarınla." Ya ben nereden karşılaştım bu egoistle. "Yemiyo mu?" Diyip pis pis sırıttı niyeti beni deli etmek ama istediğini eline vermicem. "Sen kendini ne sanıyorsun ya emin ol ilk ben adım atıcam sevgilimle partiye bekle bizi Sarsılmaz. "

Bozulmuş bir ifadeyle "Ben sana konumu saati atıcam yarın bekliyorum Mevsim Ay ve sevgilisi." Kapıyı kapatıp odama geçtim kızım Mevsim ne yapıcaksın şimdi olmayan sevgilinle mi gidiceksin partiye ben bu gereksiz partiye kiminle gidiceğimi düşünürken zil çaldı yine o gereksiz kesin ama bu sefer görür gününü kapıyı açar açmaz "Ne var be egoist kendini beğenmis concon aaaa Gamze ." Ya bugün ters köşe olmaktan bir hal oldum. Gökalp'e Gamze derim Gamze'yi Gökalp sanıp fırça atarım. "Kusura bakma kanka ya." Gir dememi beklemeden içeri girip kapıyı kapattı. "Bırak şimdi kusuru o buradamıydı?" Gamze'ye de açık verdin şimdi ne yapıcaksın acaba Mevsim. "Kızım sana diyorum Gökalp buradamıydı ya insan kankasını arar derki gel zengin, yakışıklı, anlayışlı enişten buradaydı." Ay yok bunlar sırayla geliyorlar beni delirtmek için el birliğiyle sıraya girmişler resmen. "Kızım senin o eniştem dediğin çocuk yarın beni olmayan sevgilimle partiye çağırdı." Gözlerini ayırarak bana baktı kolumu cimcikleyerek. "Kız birken ikimi oldu kim olmayan sevgilin." Ay bu kız gerizekalı yada gelirken başına güneş geçti. "Kızım saf mısın sen olmayan sevgili adı üstüne yok." Elini kolumdan çekip "Haa şu olay ay ben unutmuşum ee şimdi ne yapıcaksın?" Ah bir bilsem "Bilmiyorum Gamze ama o partiye gidip o Sarsılmaz'ın gözüne sokmam gerek." Eliyle sırtıma vurarak "Bende Gamze"ysem o Sarsılmaz'a kankamı yedirmem ilk elbiseden başlıyoruz hazırlan alışverişe gidiyoruz." Ya bu kıza kızsamda bağırsam da çok seviyorum sarılıp "Yaa sen varya sen birtanesin." Saçlarını savurarak güldü. "Öyleyimdir hadi hadi oyalanma da çıkalım."

Alışverişten gelmiştik elimizde 22 tane poşetle ben gelir gelmez kendimi yatağa atıp gözlerimi yumdum Gamze poşetlerin içindekileri çıkarmış bana göstermeye çalışıyordu. Bir anda aklıma partiye kimle gideceğim geldi yataktan ani bir şekilde fırladım Gamze korkmuş olcakki arkamdan terlik fırlatıp " Oha kızım tepemde uçsaydın." Dedi gülerek " En büyük sorunu unuttuk kanka kiminle gidicem partiye?" Telefonumu alıp tekrar yatağıma geçtim Gamze'de yanıma gelerek telefona bakıyordu rehbere girip erkek isimlerine bakarken aklıma Emre geldi ilk tanıştığımız zaman Emre aradığında sevgilim sanmıştı tabi ya nasıl düşünemedim. "Buldum kızım buldum Emre işte bizim Emre." Gamze bana dönerek " Emre'yi nasıl ikna edicez peki?" O konuyu hiç düşünmemiştim. "Ilk bir çağıralım sonra düşünürüz."

Emre'yi çağırıp durumu anlattığımızda bize bakarak kafasını salladı ne dediğini anlamaz bir ifadeyle soru sordum. "Ee kanka ne diyosun bana yardım edicekmisin?" Gülerek bana baktı sırtıma vurarak " Tabi kızım kankamız kırk yılın başı birşey istemiş yapmazsak ayıp olur." Gamze heyecanla yatakta zıplayarak. "Güle güle Sarsılmaz hoşgeldin Emre " gülerek Gamze'yi yataktan aldık biraz sohbet ettikten sonra telefonuma mesaj geldi kim diye bakarken Sarsılmaz konum ve saati atmıştı Emre'ye konumu gösterip bilip bilmediğini sordum. Emre'de gülerek "Kanka magazinlerdeki en popüler cafelerden birinde bu parti." E çüş yani Sarsılmaz yapılır mı bu bana ya ben ne yapıcam okadar zengin zübbelerinin arasında.

Emre ve Gamze evlerine gittiğinde odamda oturup aldıklarımıza baktım hepsi mini ve benim asla giyemiyeceğim tarzda elbiselerdi ama Gamze'ye laf geçiremedim. Içlerinden bana daha güzel görünen elbiseyi elime aldım kırmızı mini strapzel bir elbise annem görse bacaklarımı kırar ama tabiki anneme gözükmeden evden çıkmalıydım. Siyah bilekten bağlamalı stiletto ayakkabılarımı elbisenin yanına koyip makyaj malzemelerimi poşetin içine koydum Gamze gilde hazırlanıcaktım.Emre'de oradan alıcaktı beni.

Sabah olmuştu annem her günki gibi kahvaltımı hazırlayıp gitmişti. Birkaç şey atıştırıp poşete elbisemi, ayakkabımı, makyaj malzemelerimi koyup Gamze gile gitmek için yola çıktım. 10 dakka yürüdükten sonra Gamze gile gelmiştim. Gamze kapıyı "Hoşgeldin parti güzeli" diye açtığında gülmedem duramadım içeri geçip koltuğa oturduğumda telefonum çaldı Gamze "Kanka çantan burada ben bakar sana getiririm." Kesin annemdir Gamze açarsa içi rahat eder arkadaşlarımın arasından en sevdiği kişi Gamze'ydi çünkü.

Gamze telefonu açtığında "Efendim Gökalp" dediğini duyar duymaz yerimden fırladım. Gamze telefonu hopörlere alıp sus işareti yaptı bana bende sözünü dinleyerek sustum. Gökalp "Gamze sen misin?"
Gamze " Evet Gökalpciğim benim."
Gökalp " Mevsim yanındaysa verebilirmisin?" Gamze sessizce kıkırdayarak. "Çok isterdim ama sevgilisiyle dışarı çıktı kimse rahatsız etmesim diyede telefonlarını bana bıraktılar." Uzun bir sessizlikten sonra Gökalp " Imm tamam Gamze görüşürüz. " Gamze telefonu kapatır kapatmaz bana döndü tam birşey diyecekken ben atladım. "Kızım iki dakkada senaryo yazdın oha yani." Gamze telefonu çantamın içine koyarken "Kızım bu çocuk seni hayvan gibi kıskanıyor." Gamze'yi cimcikleyerek boş konuşma Gamze' cim 2 saat sonra parti var beni hazırlayalım hadi.

Odaya geçip sandalyeye oturdum Gamze uzun saçlarımı belime kadar düzleştirip saçlarımın uçlarına hafif dalga yaptı. Hafif dumanlı göz makyajı açık renk bir rujla makyajımı tamamladı. Tam sandalyeden kalkacakken elime allık ve fırça verdi bu allığıda hafifçe o koca elmacıklarına sür ben elbisenin kırışan yerlerini ütülicem.

Aynada kendime baktığımda ilk defa kendimi bu kadar güzel buldum. Saçlarımı geriye atarak mat rujumun üstüne hafif bir parlatıcı sürerek makyajımı tamamladım. Gamze elinde elbiseyle geldiğinde ıslık çalarak "Vay yavrum vay analar neler doğuruyor." Diyip güldü koluna hafifçe vurarak "Utandırmasana kızım." Dedim elbiseyi elinden alarak arkadaki fermuarını açıp elbiseyi üstüme giydim bilekten bağlamalı stilettolarımı giydim son kez kendime aynada bakarken Gamze elini sırtıma koyarak "Kanka en önemli şeyi unuttun." Gamze'ye döndüğümde elinde mavi nazar boncuğuyla bana bakıyordu. Elbisemin iç kısmına nazar boncuğunu taktığında telefonun zil sesiyle çantamın içindeki telefona baktım Emre "Aşşağıdayım kanka" diye mesaj atmıştı Gamze'nin yanağına ufak bir buse kondurarak teşekkür ettim kapıdan çıktığımda ikinci mesajla telefonuma baktım bu sefer Emre değil Sarsılmaz mesaj atmıştı. "Bekliyorum ufaklık" bekle bekle Ateşle oynuyorsun haberin yok Sarsılmaz. Mesajına cevap vermedim aşşağı indiğimde Emre lüks bir araba kiralamıştı. Emre bana dönüp ıslık çaldı gülerek yanına gittim.
"Oo Emre bey ne kadar yakışıklı olmuşsunuz." Arabanın kapısını açarak "Sizin güzelliğinize layık olmaya çalışıyoruz hanımefendi" dediğinde gülümsedim. Parti yerine vardığımızda lüks kişilerin magazincilere sahte pozlarını görür görmez geri dönmek istedim mide bulandırıcı tavırlar sergileyen kızlar Sarsılmaz'dan daha egoist erkekler sinir bozucuydu.

Partiye girer girmez gözüm Sarsılmaz'ı aradı ama ortalıkta gözükmüyordu. Emre bize içecek almaya gittiğinde elimdeki ufak çantayı masanın üstüne koyup etrafı izledim. Belimdeki elle irkildim arkamı döndüğüm de Sarsılmaz'la göz göze geldik. "Gelmişsin ufaklık." Gülerek ukalaca dediği cümleye karşılık verdim. "Gelemeyeceğimi mi düşünmüştün Sarsılmaz." Masanın kenarına geçerek "Ee ufaklık sevgilini göremiyorum yoksa cesareti yok mu gelmeye?"

Tam birşey diyecekken Emre elindeki içeceklerle masamıza geldi elini belime koyarak "Sevgilim istediğin içeceği aldım"
Sarsılmaz'la kısa süreliğine göz göze geldikten sonra Emre'ye cevap verdim. "Teşekkür ederim sevgilim." Sarsılmaz elini Emre'ye uzatarak "Gelmişsiniz." Dedi hala tokalaşırlarken Emre'nin eline kan gitmediğini hissettim tam devreye girecekken "Niye Sarsılmaz gelmeyeceğimi mi düşündün yoksa sevgilimmi bu kadar erkek içinde yalnız bırakacağımı mı?" Emre'ye hayranlıkla bakarken Sarsılmaz tokalaştığı eli bırakarak Emre'ye doğru yanaştı kulağına eğilerek birşeyler fısıldadı sonra da masamızdan gitti. Sarsılmaz gider gitmez Emre'yi dürterek "Ne dedi bu gereksiz." içeceğini yudumlayarak "Yolda anlatırım" dedi çantamı alıp "Emre ben bir lavaboya gidip gelicem." Kafasını olumlu yönde salladı.

Çantamın içinden telefonumu çıkarırken kafama vurulan ağır bir cisimle yere düştüm bayılmıştım.

Aşk Mevsimi #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin